Matsemann Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg bor sammen med 3 jenter. Er fortsatt jeg som tar all oppvasken, så det endrer ikke så mye. Tømte en oboy-pakke i går og har pulveret i den boksen. Ble veldig mye mindre gris enn med posene fra TN. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Før fikk jeg med slike plastklyper til å lukke posene fra TN men ikke fått dette ved siste bestilling. Hadde jo heldigvis fra før av da men er jo rimelig håpløst uten.. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg bor sammen med 3 jenter. Er fortsatt jeg som tar all oppvasken, så det endrer ikke så mye. . 6 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Derfor jeg trener så jeg en dag kan banke dem!! Jeg fikk forøvrig med klype forrige gang fra TN i jordbærpakken. Men ikke i sjokolade. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Tøffelhelt! Hahahahah! Tog'an! Jeg på en annen side fikk 5 herlige kaloribomber av noen sjokoladekjeks i posten idag fra ei venninne . Alt går med litt svart kaffe Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 http://connect.garmin.com/activity/49256442 Hardeste dagen på sats på lenge :| Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Ser ut som du har gjort det ganske riktig ja. Er litt stilig med sånne grafer og slikt Hvilken fart har du? Endret 16. september 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hva synes dere om denne pakken? Er på utkikk etter både creatin og proteiner. Grei pakke/innhold/pris? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Jeg ville heller kjøpt ProZyme og vanlig kreatin monohydrat og omega3'en sepparat for 1470,- Disse fancy dilldall kreatinproduktene vil ikke gi noe mer eller være noe merkbart bedre enn vanlig monohydrat. Synes også at Omega3'en er i overkant dyr og det er bare 2 dl. Kjøp 3 dl selolje for halve prisen andre steder Edit: Hvis du absolutt vil ha ProZyme, men ikke MÅ kjøpe fra TN, så anbefaler jeg deg å kjøpe det fra x-life. Der får du: ProZyme: 999,- Kreatin (500g): 99,- Selolje (300ml): 140,- Selolje (3x300ml): 279,- You do the math Endret 16. september 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 http://connect.garmin.com/activity/49256442 Hardeste dagen på sats på lenge :| Pent! Skal ut å løpe 4x4 i morgen selv! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hadde en litt tung økt i dag, mens forrige økt var den beste på lang tid. Forrige gang tok jeg den fresen som ble tilsendt av TN så bestilte guarana og grønn/guarana nå Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Dæven! 3 Eggehviter 1 Eggeplomme 1.5 DL med grovmel 0.5 DL grov sammalthvete 30G proteinpulver Melk til konsistensen er rett og du har noen helt insane gode pannekaker . Stek i planteolje Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Dæven! 3 Eggehviter 1 Eggeplomme 1.5 DL med grovmel 0.5 DL grov sammalthvete 30G proteinpulver Melk til konsistensen er rett og du har noen helt insane gode pannekaker . Stek i planteolje Proteinpulver med vaniljesmak funker fjell i den oppskrifta Jeg ville bytta hvetemelet med speltmel. EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=2kEnU7hIjHk&feature=grec_index Dagens smurfestemme.. Endret 18. september 2010 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg bruker aldri hvetemel i pannekakene. Bruker kun grovbakstmel og sammthvete. Men ja, spelt kan jo faktisk funke og kanskje de blir enda bedre? Ja, vanilje protein er og forblir nammenam Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ville bytta at hvetemel med bokhvetemel jeg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Men jeg bruker jo ikke hvetemel ... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Var ikke sikta til deg, men på generell basis om man skulle bytta ut hvetemel med noe Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Havremel? Spiser havremelpannekaker akkurat nu! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ja det er mye forskjellig man kan bytte ut. Jeg for min del kan for eksempel ikke se for meg ett kosthold uten brødskive ... Aner ikke hvordan noen kan få i seg nok næring til å bli mett uten å ete brødskive ... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ja det er mye forskjellig man kan bytte ut. Jeg for min del kan for eksempel ikke se for meg ett kosthold uten brødskive ... Aner ikke hvordan noen kan få i seg nok næring til å bli mett uten å ete brødskive ... Ihvertfall ikke når mor har bakt brød og man får ha på smør og salami med en PAKKE melk til Eller nybakt brød med nyrørt jordbærsyltetøy... Å herre, jeg tror jeg må innom foreldrene mine i helga når jeg tenker på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå