Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Carb cycling fungerer sikkert det, men det krever jo helt sykt mye arbeid (6 måltider pr dag!) Selv driver jeg med leangains. 16 timers faste, 8 timers spisevindu. Spiser vanligvis to mindre og et kjempemåltid, eller bare tre store. Synes overall leangains gir deg større frihet mens du er på diett.

Grunnen til at slike "Maintain shredded look" kostholdsplaner fungerer er at de fokuserer spesielt på å opprettholde en bra leptinbalanse. Synes denne artikkelen forklarer bra rundt det osv.

Selv starta jeg på leangains for to uker siden, jeg har en treningslogg i styrkedelen som kan følges - planlegger å følge det frem til jul, for så å gå ned i fett%. Jeg spiser litt over maintenance, men overall fettprosent mener jeg bestemt har gått ned. Enda ei langsgående blodåre har dukka opp i ei underarm feks. 

Lenke til kommentar

Interessant! Skal følge med på "bloggen" din!

Nå har jeg overført Scoobys amerikanske måltider til norske! Har også gått ned litt på mengden av linfrø og lagt til valnøtter. Blei noen timer jobbing fordi næringsinnholdet på de norske varene varierte litt fra de amerikanske, men tror det blei bra til slutt! Ta en kikk, og kom gjerne med råd om endringer! :)

Planen er da å kjøre denne i mellom 2 og 8 uker, med sykluser på tre dager med lav karb og så en med høy.

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jepp, skrur så hardt jeg kan, sjekker at den er skrudd på vannrett osv osv.

Edit: tror det kommer fra tuten helt øverst..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Får skaffe meg et par sånne da. :)

Sliter forresten veldig med å få kreatinen blandet ut i vannet. Jeg rister og rister til armen min ikke klarer mer, men det faller fortsatt til bunnen.

Lenke til kommentar

myrevolutions ftw.

Sitter som snekkern, med egen skrukork på toppen så man ikke søler en kvark.

45049-new-shaker.jpg

Min lekker litt fra lokket. Det renner ikke noe direkte ut når jeg snur på den, men det er vått der den har stått etter jeg har drikki. :(

Kjøpt meg en rosa smartshaker fra x-life.no. Den er awesome! :new_woot:

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Mine fra TN funker bra. Lokket skal vel være skrudd på slik at tuten er over en av de oransje logoene.

Ser man det... Ingen lekasje! :new_woot:

edit: tulla, den lekker litt allikvell, men ikke så mye.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Kondens?

Husk at myrev og andre har en ring som vann legger seg på.

Så når man skrur på toppen så renner vannet på utsiden ned.

Jeg blir ofte våt når jeg drikker pga vann jeg sølte på utsiden før jeg skrudde på.

Sliter forresten veldig med å få kreatinen blandet ut i vannet. Jeg rister og rister til armen min ikke klarer mer, men det faller fortsatt til bunnen.

Bland med 1cm vann, hell i deg, sleng oppi en cm til og sluk resten.

Lenke til kommentar

Har aldri hatt problemer med shakere som lekker... :hmm:

Disse shakerne er det jeg bruker...

De gamle med presslokk fra Proteinfabrikken var noe løse i lokket, husker en gang jeg spruta nesten hele shaken med proteiner/karbs over noen random folk i garderoben der jeg trener...

Etter det kjøpte jeg 6 nye av de jeg har linka til :p

Lenke til kommentar

De gamle med presslokk fra Proteinfabrikken var noe løse i lokket, husker en gang jeg spruta nesten hele shaken med proteiner/karbs over noen random folk i garderoben der jeg trener...

Hva er poenget med 6? Trenger vel strengt tatt bare to, kanskje tre..

Lenke til kommentar

Lalls, jeg har 40 shaker, kaster de som er gulest i plasten.

Det følger ogte med i bestillingen, + at man glemmer og må kjøpe på trening.

Men jeg bruker 1 til alle måltider + evt mellom /før etter trening så går fort 10 på en dag + nye om de 10 ikke er rene enda.

Lenke til kommentar

Hva er poenget med 6? Trenger vel strengt tatt bare to, kanskje tre..

Jeg er verken gift eller bor sammen med noen dame... Go figure ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...