Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den dagen jeg får problemer med LITE gass i magen skal jeg kjøpe det. Kan jo seriøst ikke ta benpress med andre folk tilstede når man drikker dette svineriet.

 

Å i tillegg er jo det jo overpriset herfra og til himmeln.

Det er nnoe!!!!!!!!!!!!! feil!!!!!!!!! med Deg!!!!!!!!!!!!!!!! man skal IKKKe!!!!!!!!!!! få luft!!!!!! i magen!!!!! av tn.no!!!!!!!!! sine produkter

Lenke til kommentar

såklart er rett kosthold viktigere enn kreatin, tror heller ikke det er noen her som har påstått noe annet.

 

Men jeg synes det fungerer for min egen del. Har merket endel kestra framgang de gangene jeg har brukt det (rett). Jeg testet CreaForce på trenigsdager, og ATP Creatine på hviledager. Sier ikke at det har noe mirakeleffekt, men man klarer å presse seg selv mer under treningen.

Lenke til kommentar
såklart er rett kosthold viktigere enn kreatin, tror heller ikke det er noen her som har påstått noe annet.

 

Men jeg synes det fungerer for min egen del. Har merket endel kestra framgang de gangene jeg har brukt det (rett). Jeg testet CreaForce på trenigsdager, og ATP Creatine på hviledager. Sier ikke at det har noe mirakeleffekt, men man klarer å presse seg selv mer under treningen.

hvorfor er det da så jævli mye prat om ulike varianter av kreatin, men særdeles liiite om kosthold?

 

effekten du føler under trening kan jo væra kreatinen, men også veldig fort være psykisk effekt av at du tror det funker, bare tenk over det.

Lenke til kommentar

Problemet med kreatin er jo at alt du går opp / øker forsvinner når du slutter med det. Den lille ekstra effekten er unødvendig med mindre du er en profesjonell utøver spør du meg.. muskla dine blir jo ikke større / sterkere. Er jo bare "kreatinen" som gjør det.

 

 

EDIT: Jeg synes også det ukritiske blikket mange her har på tn.no er helt latterlig.... Virker som om dere tror den sida er en "fasit" til hvordan man skal trene/spise/leve/handle

Endret av j0 Ø.
Lenke til kommentar

Grunnen til at det er lite fokus på kostholdet her aner jeg ikke.

 

Angående kreatinen har jeg vært innom tanken at det kan være psykologisk effekt (placebo), men har tro på produktet da jeg som sagt synes det fungerer, men det er nok en grunn for at dette kosttilskuddet er det mest omdiskuterte tilskuddet i treningssammenheng og jeg tror ikke at noen av oss på dette forumet har kunnskapsnivå til å kunne si med relativt høy sikkerrhet om det fungerer eller ikke.

 

Edit:

Og jeg er ikke ukritisk til tn.no , men jeg har brukt deres produkter og treningsprogram da jeg har merket at det fungerer (origrammet). Jeg har ikke brukt kreatin mye, men testet det.

 

Har nå kjøpt noe fastgain for å teste hvordan dette fungerer. Så man kan si at jeg prøver ut litt av hvert for å se hva jeg er tilfreds med. Grunnen til at jeg foretrekker tn sine produkter er at jeg rett og slett liker den klare prosisjoneringen de har med sine produkter (og at de har gratis frakt). De fleste andre nettbutikker er vel bare distributører (?).

 

Samtidig har de ikke et hav av forskjellige produkter, men man kan lett finne hva man har bruk for.

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
Grunnen til at det er lite fokus på kostholdet her aner jeg ikke.

 

Angående kreatinen har jeg vært innom tanken at det kan være psykologisk effekt (placebo), men har tro på produktet da jeg som sagt synes det fungerer, men det er nok en grunn for at dette kosttilskuddet er det mest omdiskuterte tilskuddet i treningssammenheng og jeg tror ikke at noen av oss på dette forumet har kunnskapsnivå til å kunne si med relativt høy sikkerrhet om det fungerer eller ikke.

Er vel ingen som sier at det ikke funker. Men effekten er ikke akkuratt nødvendig, særlig ikke på "deres" nivå. "Dere" må spise maten deres og litt til.

 

 

EDIT: Jeg har også handlet hos tn.no. "basic" proteiner, det vil jeg si er ett bra produkt, men syns det er litt for mye kasein i det. Finner også billigere pulver på markedet. Men smaken og karbs/fett innholdet var det ikke mye å klage på

Endret av j0 Ø.
Lenke til kommentar
Faen jeg som håpet på litt underholdning utover natta...

 

jeg sverger forøvrig til PF sine produkter.

Tenkte meg at det var det som var litt av bkgrunnen. Alltid like morsomt å følge med på diskusjoner hvor folk blir litt usaklig og mye følelsesmessig engasjert. :)

 

Synes selv det er litt morro å få litt liv i tråden igjen. Har vært en stund med litt lame innlegg (inkludert meg selv) som "har trent nå.. sliten.." ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg vet at leger ikke er så begeistret for kreatin, men føler selv at det funker som f. Pumpen kommer lettere og stølheten er mye verre.

Lenke til kommentar

tror han mener i prosent. Jeg har lest av 1/3 av befolkningen ikke har nytte av det, dvs 30 %.

 

Grunnen til at leger ikke er begeistret for det er vel pga nyrene? Men her vil jeg bare si at det er endel leger som ikke har så mye peiling som man kanskje skulle tro og håpe. Men det kan selfølgelig hende at det er noe i det du sier..

Lenke til kommentar
tror han mener i prosent. Jeg har lest av 1/3 av befolkningen ikke har nytte av det, dvs 30 %.

 

Grunnen til at leger ikke er begeistret for det er vel pga nyrene? Men her vil jeg bare si at det er endel leger som ikke har så mye peiling som man kanskje skulle tro og håpe. Men det kan selfølgelig hende at det er noe i det du sier..

Her snakkem om uvitenhet?

 

Grunnen til at det ikke har noen virkning på noen er fordi dem allerede har fulle kreatinlager genetisk. Ikke at kroppen ikke vil ta opp kreatinen.

 

Og det er ikke sånn at når du slutter med kreatin så har du tapt alt.

Når du slutter så mister du trykket og litt væske, men du beholder massen du har vunnet ved å kjøre litt tyngre på alle treningene.

 

Kreatin er det kosttilskuddet mest forsket på i verden, så kommer noen fra ungdomskolen her og sier at det ikke fungerer. :roll:

 

Jeg sluttet med kreatin på diett og merker at treningene ble mye tyngere og at jeg ikke klarte å fullføre alle settene. Nå har jeg begynnt med kreatin igjen og er fortsatt på en diett og nå er ikke treningen noe problem , merker veldig forskjell.

Kanskje fordi jeg har lite kreatin i kroppen genetisk.

 

Dere som sier at visse produkter er overpriset når de er inkl frakt.

Post dem her da og bevis det!

 

Holder ikke å klage på at TN s proteinpulver med 0.3 gram fett koster 200kr mer enn XXX sitt merke ( som har 33gram fett) osv,

Må være tilsvarende produkter ellers er det ikke det samme.

 

Klage på at en ferrari med 500 hester koster mer enn en med 300 hester.

blir omtrent det samme.

 

Enig med at mat er første prioritering , men alle vet eller burde vite at før man begynner med kosttilskudd MÅ maten være i orden.

Så derfor ser jeg ikke grunnen til å klage over at noen snakker om kosttilskudd her.Om de har maten i orden kan da ikke vi vite.

 

Og ingen her inne har gått opp mer i vekt enn jeg har gjort.

Og har så mye erfaring med div lovlige produkter.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...