KjellV Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 4x4 er aerob og ikke anaerob etter det jeg har forstått? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Du har forstått rett med 4x4, ja. Angående styrkeøvelsene ser jeg hvertfall poenget. Jeg foretrekker egentlig mer kroppsvektøvelser, så skal ikke se bort i fra at jeg kjører slike istedenfor. Ser at tre 4x4-økter pluss styrketrening blir for mye. Kanskje jeg burde komme i god aerob form før jeg begynner med styrke/sprinttrening? Om noen har peiling om hvor en kan lese seg opp på teknikk hva sprint angår ville jeg også blitt svært glad! Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Noen som har testet FRES brusetabelettene fra TN? Fikk en brusetabelett sammen med reklamen i posten, så drakk den den før trening igår. Smakte akkurat som typiske energidrinker som battery/burn osv. Fikk faktisk et skikkelig energikick og hadde en av de bedre treningsøktene på lenge! Så tror nesten jeg må kjøpe meg en pakke å teste det litt videre. Ser de har en variant med grønn-te også, den jeg drakk var den uten. Endret 14. september 2010 av phax Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Har fått en test, men ikke prøvd den enda. Virker som TN klarte å oppnå hva de prøvde på med smaksprøvene når du anbefaler den her da Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg beit på markedsføringen ja Når jeg kommer over produkter jeg liker så må jeg jo dele det med folket Lenke til kommentar
storken Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Du har forstått rett med 4x4, ja. Angående styrkeøvelsene ser jeg hvertfall poenget. Jeg foretrekker egentlig mer kroppsvektøvelser, så skal ikke se bort i fra at jeg kjører slike istedenfor. Ser at tre 4x4-økter pluss styrketrening blir for mye. Kanskje jeg burde komme i god aerob form før jeg begynner med styrke/sprinttrening? Om noen har peiling om hvor en kan lese seg opp på teknikk hva sprint angår ville jeg også blitt svært glad! Slik jeg har forstått det rekkruterer aerob og anaerob aktivitet forskjellige typer muskelvev. Å være en jævel på 3000 meter gjør deg derfor ikke til en god sprinter. Om du vil bli god til å sprinte, begynn med styrke vil jeg si Kanskje vi får en treningslogg også? Edit: Link til en liten sprint teknikksak jeg fant, det er vel egentlig ganske så elementært - men halvinteressant lesning i hvertfall Endret 14. september 2010 av storken Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg begynte med 5x5 igjen i går. Føles herlig! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Skal teste fres'en min i dag. Blir spennende :!: Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ekstrem muskelvekst-kalkulatoren på tn.no funker ikke i dag heller. Ufatterlig frustrerende. Finnes det ikke andre måter å finne ut hvor mye jeg skal ta i hver øvelse? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Ekstrem muskelvekst-kalkulatoren på tn.no funker ikke i dag heller. Ufatterlig frustrerende. Finnes det ikke andre måter å finne ut hvor mye jeg skal ta i hver øvelse? Funker hos meg Hva er maksløfta dine? Endret 14. september 2010 av jj_89 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg beit på markedsføringen ja Når jeg kommer over produkter jeg liker så må jeg jo dele det med folket Hørtes bedre ut enn ølgjær( den som har druesukker i seg ) blandet ut med vann :!: Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ekstrem muskelvekst-kalkulatoren på tn.no funker ikke i dag heller. Ufatterlig frustrerende. Finnes det ikke andre måter å finne ut hvor mye jeg skal ta i hver øvelse? Funker hos meg Hva er maksløfta dine? Nå funket det! Problemet var tydeligvis at jeg hadde 12,5kg på én av øvelsene, og kalkulatoren tåler tydeligvis ikke desimaler (noe den faktisk gjorde før). Lenke til kommentar
jahas Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ekstrem muskelvekst-kalkulatoren på tn.no funker ikke i dag heller. Ufatterlig frustrerende. Finnes det ikke andre måter å finne ut hvor mye jeg skal ta i hver øvelse? Funker hos meg Hva er maksløfta dine? Nå funket det! Problemet var tydeligvis at jeg hadde 12,5kg på én av øvelsene, og kalkulatoren tåler tydeligvis ikke desimaler (noe den faktisk gjorde før). OK Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hver gang jeg trener og begynner å svette, så begynner det å klø veldig. Mest på hodebunnen, men også forskjellige steder rundt om på kroppen. Det går over så for svetten har "fått ordentlig tak" Er jeg den eneste som opplever det ? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Noen som har testet FRES brusetabelettene fra TN? Fikk en brusetabelett sammen med reklamen i posten, så drakk den den før trening igår. Var den blant vanlig reklame og hvilken isåfall? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Noen som har testet FRES brusetabelettene fra TN? Fikk en brusetabelett sammen med reklamen i posten, så drakk den den før trening igår. Var den blant vanlig reklame og hvilken isåfall? Den lå i plastposen utafor bladet... Er det meningen at man skal ta hele første gangen. Det er bare en dose? Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hver gang jeg trener og begynner å svette, så begynner det å klø veldig. Mest på hodebunnen, men også forskjellige steder rundt om på kroppen. Det går over så for svetten har "fått ordentlig tak" Er jeg den eneste som opplever det ? kløe på hodebunnen kan skylles bruk av voks/gel eller irritert hud? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hver gang jeg trener og begynner å svette, så begynner det å klø veldig. Mest på hodebunnen, men også forskjellige steder rundt om på kroppen. Det går over så for svetten har "fått ordentlig tak" Er jeg den eneste som opplever det ? kløe på hodebunnen kan skylles bruk av voks/gel eller irritert hud? Det er uavhengig av bruken av voks. det er også samme type kløe andre steder. opplever ikke det som et problem, men tenkte kanskje det var normal? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hver gang jeg trener og begynner å svette, så begynner det å klø veldig. Mest på hodebunnen, men også forskjellige steder rundt om på kroppen. Det går over så for svetten har "fått ordentlig tak" Er jeg den eneste som opplever det ? Jeg slet med det samme før. Tror det har med tørr hud å gjøre. God RYP EM-økt i dag, forresten! I stedet for å ta et random antall reverse crunches på magedelen, tok jeg 3x30sek planken og 3x15 reverse crunches. Kjente det godt etterpå. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Den lå i plastposen utafor bladet... Er det meningen at man skal ta hele første gangen. Det er bare en dose? Jepp følgte med bladet jeg fikk i posten. Tror alle som har handla hos TN før får det. Det er en dose, blandes med 5 dl vann står det men jeg blanda den sterkere enn det. 3-4 dl kanskje, tok bare et vanlig glass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå