Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har forstått rett med 4x4, ja.

Angående styrkeøvelsene ser jeg hvertfall poenget. Jeg foretrekker egentlig mer kroppsvektøvelser, så skal ikke se bort i fra at jeg kjører slike istedenfor.

Ser at tre 4x4-økter pluss styrketrening blir for mye. Kanskje jeg burde komme i god aerob form før jeg begynner med styrke/sprinttrening?

Om noen har peiling om hvor en kan lese seg opp på teknikk hva sprint angår ville jeg også blitt svært glad!

Lenke til kommentar

Noen som har testet FRES brusetabelettene fra TN? Fikk en brusetabelett sammen med reklamen i posten, så drakk den den før trening igår.

809.jpg

Smakte akkurat som typiske energidrinker som battery/burn osv. Fikk faktisk et skikkelig energikick og hadde en av de bedre treningsøktene på lenge! Så tror nesten jeg må kjøpe meg en pakke å teste det litt videre.

Ser de har en variant med grønn-te også, den jeg drakk var den uten.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Du har forstått rett med 4x4, ja.

Angående styrkeøvelsene ser jeg hvertfall poenget. Jeg foretrekker egentlig mer kroppsvektøvelser, så skal ikke se bort i fra at jeg kjører slike istedenfor.

Ser at tre 4x4-økter pluss styrketrening blir for mye. Kanskje jeg burde komme i god aerob form før jeg begynner med styrke/sprinttrening?

Om noen har peiling om hvor en kan lese seg opp på teknikk hva sprint angår ville jeg også blitt svært glad!

Slik jeg har forstått det rekkruterer aerob og anaerob aktivitet forskjellige typer muskelvev. Å være en jævel på 3000 meter gjør deg derfor ikke til en god sprinter.

Om du vil bli god til å sprinte, begynn med styrke vil jeg si ;) Kanskje vi får en treningslogg også?

Edit: Link til en liten sprint teknikksak jeg fant, det er vel egentlig ganske så elementært - men halvinteressant lesning i hvertfall ;)

Endret av storken
Lenke til kommentar

Ekstrem muskelvekst-kalkulatoren på tn.no funker ikke i dag heller. Ufatterlig frustrerende. Finnes det ikke andre måter å finne ut hvor mye jeg skal ta i hver øvelse?

Funker hos meg

Hva er maksløfta dine?

Nå funket det! Problemet var tydeligvis at jeg hadde 12,5kg på én av øvelsene, og kalkulatoren tåler tydeligvis ikke desimaler (noe den faktisk gjorde før).

Lenke til kommentar

Ekstrem muskelvekst-kalkulatoren på tn.no funker ikke i dag heller. Ufatterlig frustrerende. Finnes det ikke andre måter å finne ut hvor mye jeg skal ta i hver øvelse?

Funker hos meg

Hva er maksløfta dine?

Nå funket det! Problemet var tydeligvis at jeg hadde 12,5kg på én av øvelsene, og kalkulatoren tåler tydeligvis ikke desimaler (noe den faktisk gjorde før).

OK ;)

Lenke til kommentar

Noen som har testet FRES brusetabelettene fra TN? Fikk en brusetabelett sammen med reklamen i posten, så drakk den den før trening igår.

Var den blant vanlig reklame og hvilken isåfall?

Den lå i plastposen utafor bladet... Er det meningen at man skal ta hele første gangen. Det er bare en dose?

Lenke til kommentar

Hver gang jeg trener og begynner å svette, så begynner det å klø veldig. Mest på hodebunnen, men også forskjellige steder rundt om på kroppen. Det går over så for svetten har "fått ordentlig tak" Er jeg den eneste som opplever det :p?

kløe på hodebunnen kan skylles bruk av voks/gel eller irritert hud?

Lenke til kommentar

Hver gang jeg trener og begynner å svette, så begynner det å klø veldig. Mest på hodebunnen, men også forskjellige steder rundt om på kroppen. Det går over så for svetten har "fått ordentlig tak" Er jeg den eneste som opplever det :p?

kløe på hodebunnen kan skylles bruk av voks/gel eller irritert hud?

Det er uavhengig av bruken av voks. det er også samme type kløe andre steder.

opplever ikke det som et problem, men tenkte kanskje det var normal?

Lenke til kommentar

Jeg slet med det samme før. Tror det har med tørr hud å gjøre.

God RYP EM-økt i dag, forresten! I stedet for å ta et random antall reverse crunches på magedelen, tok jeg 3x30sek planken og 3x15 reverse crunches. Kjente det godt etterpå.

Lenke til kommentar

Den lå i plastposen utafor bladet... Er det meningen at man skal ta hele første gangen. Det er bare en dose?

Jepp følgte med bladet jeg fikk i posten. Tror alle som har handla hos TN før får det. Det er en dose, blandes med 5 dl vann står det men jeg blanda den sterkere enn det. 3-4 dl kanskje, tok bare et vanlig glass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...