AndyPanda Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Sånn heeeelt OT så er det en +1 knapp nederst på hvert innlegg Blei visst ikke noen flere plusser på deg gitt Etter trening? Bør få i det myseproteiner (whey?) straks etter trening (melk, cottage cheese, Skyr etc) eller rene tilskudd. Og Kaesin for proteiner som virker tregere. 75 kilo bør vell få i deg 225-300g proteiner hver dag? Melk, CC, skyr etc er vel mest kasein, ikke myse? 75 kg burde ha et inntak på 150 gram prottiser per dag. 225 gram på deff... Alle gangene jeg har kjøpt whey pulver så har smaken verdt skikkelig fæl, jeg vet jo at det ikke skal være noen kosedrikk, men likevel så lurer jeg på om noen som har pulver og anbefale? ProZyme og MyoProtein er de beste jeg har smakt. Koster sikkert litt mer, men er nok av betydlig bedre kvalitet enn du har hatt før (mest sannsynlig). Ok, godt å høre. Hvor mye kan man ta i knebøy før magebelte er nødvendig? Det er ikke nødvendig. Med mindre du løfter veeeldig tung eller kanskje til nød på maksløft. Endret 7. september 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
storken Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Mener å ha hørt at melk er 80% kasein 20% whey? Blander vanligvis ut gaineren min med 1 liter h-melk, der får jeg noe sånt som 25 gram kasein fra melka (33gram totalt), fungerer vel bra Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Strict teknikk? Jeg står med et benkpresstativ, løfter av stangen, ror med rak rygg og lar stangen treffe meg i øvre del av magen/oppunder ribbena, samt albuene noen lunde inntil kroppen. Å la stangen hvile/treffe bakken er det ingen poeng i, det har du markløft til. Curler du i powerracket også? Hva har det med saken å gjøre...? Baselöft handler ikke om å rive opp muskelfiber og få pump, men å löfte så mye som mulig. Ja, og hva skjer når man løfter så mye som mulig? Og igjen motsier du deg selv. Klarer ikke mer vekt av å ha et lite pitstop mellom hver rep .......... Lenke til kommentar
LasH Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Tenkte mer på teknikken som er postet i Teknikktråden her på forumet. filmen. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Helt forferdelig å trene på Dragvoll i dag. Har aldri vært i et så svett rom før, var så fuktigt at jeg ble svett på vei til knebøysvativet. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Værre i -30 ( alt fra -5 og ned da AC/vent. fryser) Da er det vått på alle speilene så man ikke kan se seg selv, alt er glatt og man kan nesten ikke puste der inne pga luftfuktighet. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Whoop! Sjefen på Nidarø (trondheim) har klikka helt og kjøpt inn hvertfall 20 splitter nye Nautilus maskiner mage crunchern er bare helt rå Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Værre i -30 ( alt fra -5 og ned da AC/vent. fryser) Da er det vått på alle speilene så man ikke kan se seg selv, alt er glatt og man kan nesten ikke puste der inne pga luftfuktighet. Å herre, jeg kommer til å savne 3T! Var du forresten på Dragvoll fredagskvelden? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Whoop! Sjefen på Nidarø (trondheim) har klikka helt og kjøpt inn hvertfall 20 splitter nye Nautilus maskiner mage crunchern er bare helt rå Haha, savner den tiden jeg trente på Nidarø. Fikk en skikkelig hardcore-feeling av det stedet. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) fredagskvelden? ... Husker ikke hvilken dag det var, men jeg trente iallefall en deffutgave av 5x5. Ikke trent på nidarø enda, men http://www.flexgym.no/ er hardcore nok for min smak. Kjellergym med sprøyter under benken er ikke min stil. Edit: ikke at nidaros er det, bare et eksempel. Endret 7. september 2010 av War Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Strict teknikk? Jeg står med et benkpresstativ, løfter av stangen, ror med rak rygg og lar stangen treffe meg i øvre del av magen/oppunder ribbena, samt albuene noen lunde inntil kroppen. Å la stangen hvile/treffe bakken er det ingen poeng i, det har du markløft til. Curler du i powerracket også? Hva har det med saken å gjøre...? Siden du tydeligvis ikke greier å løfte stangen opp fra bakken selv, og derfor må blokkere utstyr som er ment for andre øvelser. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Haha, tosk. Der hvor jeg trener er det 5+ benk-rack og bare 1 mark/knebøy-rack, så please.. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 fredagskvelden? ... Husker ikke hvilken dag det var, men jeg trente iallefall en deffutgave av 5x5. Ikke trent på nidarø enda, men http://www.flexgym.no/ er hardcore nok for min smak. Kjellergym med sprøyter under benken er ikke min stil. Edit: ikke at nidaros er det, bare et eksempel. Ut fra bildene virker FLex ganske likt Nidarø, bare litt større arealer. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Spørsmål: Løp interval i dag, høy puls, mye svette osv... Hadde på ganske intense sanger (Gojira med dobbel-basspedal og mye fastpicking) og til vanlig virker disse utroooolig kjappe når jeg hører på dem? Nå hørtes de mye tregere ut! Så er det iPoden (classic 120 gb) som ikke tåler ristingen/varmen fra bena eller er det blodomløpet til hjernen som får den til å jobbe mer effektivt og dermed oppfatte ting bedre? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det som skjer med meg er at jeg blir så kosentrert på at jeg skal fullføre intervallene. Så jeg overser og har problemer med å få med meg ting rundt meg. Så jeg har nødt til å ha musikken drithøyt for å bli psyket opp og faktisk få med meg detaljer. Virker det logisk for deg også? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Flere som mener det er på tide med egen kategori for treningslogger? Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Haha, tosk. Der hvor jeg trener er det 5+ benk-rack og bare 1 mark/knebøy-rack, så please.. Mener du at du ville brukt et bøy-rack hvis det var flere av dem? Hva er galt med å løfte stangen opp fra gulvet? Hvorfor mener du at jeg er en tosk? Endret 8. september 2010 av benchmeister Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Les hva du skriver! Selvsagt er det ingenting galt om du løfter vekten opp fra gulvet, men JEG! gjør ikke det. Endret 8. september 2010 av 2bb1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 140kg i mark igår, snart 2x bw i mark da Nesten 110kg i benk også, men måtte ha litt hjelp av spotter. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Jeg løftet nesten en palle med LECA en gang. Måtte bare ha litt hjelp av en kran... Endret 8. september 2010 av KjellV 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå