BlueCreature Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Etter gymmen så makset jeg pull ups, klarte 18reps. Forrige gang jeg makset så klarte jeg 12-13 reps, så er veldig fornøyd nå ja! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Kan man ikke lage vanlige pannekaker og ta en shake vedsiden av? Second that... Toro ftw Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Poenget er vel å erstatte hvetemelet og ikke proteinen i seg selv. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Tynne pannekaker med bacon + shake, ser ikkje problemet med den løsninga. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 3bananer 5eggehviter 150gram havregryn 0,5 dl hvetemel 3dl melk scoop med proteinpulver Mos bananene og bland i resten. Funker fjell. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Forslag til velsmakende niste? Jeg eier ikke kreativitet samtidig som jeg er fryktelig lei brødskiver. Egg på brød er jo ganske godt. Kok de opp dagen før og vips, så har du god niste. Pluss at det ikke er så vanskelig å lage. Endret 3. september 2010 av Sno Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Ta en matboks, hiv oppi salat, pasta, kylling, kokte egg, paprika osv. Kan bli en jækla god mix Endret 3. september 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Er det seriøst?? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvem vet... Finnes mye rart i bransjen Lenke til kommentar
jahas Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hadde foresten beste forkosten på lenge i dag. Blanda havregryn, melk og protenpulver(sjokolade) i en shake. Overraskende godt samenlikna med bare havregryn og melk, og i tillegg mer proteiner. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Det sier at det kan være en fordel med proteinpulver om en er seriøs i treningen sin, men gjelder dette løping og eventuelt sykling et par ganger i uken også? Har veldig lyst til å prøve ut dette proteingreiene(drikker xl-1 og cottage etter hver trening nå), men litt usikker om jeg kaster vekk pengene om jeg ikke får noen fremgang. Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Det sier at det kan være en fordel med proteinpulver om en er seriøs i treningen sin, men gjelder dette løping og eventuelt sykling et par ganger i uken også? Har veldig lyst til å prøve ut dette proteingreiene(drikker xl-1 og cottage etter hver trening nå), men litt usikker om jeg kaster vekk pengene om jeg ikke får noen fremgang. Proteinene fra cottage cheese er vel uansett dyrere enn fra pulver? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Proteinpulver er kun en billig og enkel måte å innta ekstra protein på. Det er ikke en mirakelkur som kommer til å gjøre store endringer, dersom du allerede har et kosthold med en høy prosentandel protein. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hmm, det kan godt være benchmaster, men det har begynt å bli en vane å ta ei skjei og to med syltetøy oppi en boks med cottage cheese, at jeg ser på det mer og mer som kos LarsP: vanskelig å vite for min egen del, men om jeg ikke får nok i meg, så skader det vel ikke med litt ekstra? Det jeg lurte på var egentlig bare om det var vits i å innta proteiner og denslags hvis man "bare" løper ei halv mil et par ganger i uken, og ikke driver med en voldsom styrketrening. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Proteiner har da andre viktige oppgaver , man burde spise slik selv om man ligger på sofaen hele dagen. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg ser ikke for meg at en deff er mulig uten proteinpulver. Blir i så fall mye kesam som igjen krøller magen om du ikke får i deg fiber. Proteinpulver er også en god måte å kontrollere kcalinntak på. Å spise en lunsj med tunfisk vil føre til at du er stappmett, men allikevel vil ha mer mat. Hvorfor tunfisk gjør til dette vet jeg ikke, men etter egne erfaringer er jeg fortsatt litt sulten selv om jeg ikke får ned mer etter å ha spist en tunfisklunsj... Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Skal snart begynne med egentrening på skola, som vi skal ha i 4 uker. Vi har en enkelttime som varer en skoletime(45 minutter) og en time der vi trener i to(45x2). Det jeg trenger hjelp til er hva jeg skal gjøre, spesielt i enkelttimene. Vi må ha med både oppvarming og avslutning/tøying i de 45 minuttene, og litt avsatt tid til dusj og lignende. Vi har ikke av verdens utstyr tilgjengelig på skolen, og svømming kan ikke gjøres. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Det sier at det kan være en fordel med proteinpulver om en er seriøs i treningen sin, men gjelder dette løping og eventuelt sykling et par ganger i uken også? https://www.tn.no/drivkraft/artikler/utholdenhetstrening-blir-25-mer-effektiv-med-protein Skal snart begynne med egentrening på skola, som vi skal ha i 4 uker. Vi har en enkelttime som varer en skoletime(45 minutter) og en time der vi trener i to(45x2). Det jeg trenger hjelp til er hva jeg skal gjøre, spesielt i enkelttimene. Vi må ha med både oppvarming og avslutning/tøying i de 45 minuttene, og litt avsatt tid til dusj og lignende. Vi har ikke av verdens utstyr tilgjengelig på skolen, og svømming kan ikke gjøres. Hva tror dere? Kjør Basis trening. Det krever ikke mye utstyr, en matte og medisinball og burde ikke være så veldig vanskelig å sette opp. Søk litt rundt på bodyweight training, Coreexercise, home exercise workouts etc. Du burde også droppe avslutningen på enkelttimen, så du ikke får så veldig liten hoveddel. Endret 5. september 2010 av Sno Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Skal snart begynne med egentrening på skola, som vi skal ha i 4 uker. Vi har en enkelttime som varer en skoletime(45 minutter) og en time der vi trener i to(45x2). Det jeg trenger hjelp til er hva jeg skal gjøre, spesielt i enkelttimene. Vi må ha med både oppvarming og avslutning/tøying i de 45 minuttene, og litt avsatt tid til dusj og lignende. Vi har ikke av verdens utstyr tilgjengelig på skolen, og svømming kan ikke gjøres. Hva tror dere? Kjør litt tøying og/eller mobilisitetstrening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå