Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Herregud.. Jeg har vært forkjøla i 2-3 dager nå, og bestemte meg for å dra meg til trening. Tok i alt jeg hadde, og måtte som oftest gå ned 5-10 kg på de fleste apparatene jeg tok (er det pga forkjølelsen forresten?). Så på slutten, så skulle jeg ta magen, så jeg tok med en 10kg vekt, plasserte bak nakken og skulle til å løfte meg opp, men det rikka ikke på seg i det hele tatt, men samtidig som jeg prøvde dette, så prompa jeg med et uhell, det bare åpna seg. Jeg aner ikke om det var lyd eller en smyger, men jeg kjente at det lukta dritt, så jeg bare stakk derrifra før forhåpentlig hvis noen merka lukta hvis det ikke var noe lyd :innocent:

 

Ang. Kreatin forresten, trenger jeg noe annet i tillegg? Hadde tenkt til å bestille det nå, men hvis jeg trenger et proteinpulver i tillegg, så venter jeg heller litt. Tar forresten daglig dose av dette.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Herregud.. Jeg har vært forkjøla i 2-3 dager nå, og bestemte meg for å dra meg til trening. Tok i alt jeg hadde, og måtte som oftest gå ned 5-10 kg på de fleste apparatene jeg tok (er det pga forkjølelsen forresten?). Så på slutten, så skulle jeg ta magen, så jeg tok med en 10kg vekt, plasserte bak nakken og skulle til å løfte meg opp, men det rikka ikke på seg i det hele tatt, men samtidig som jeg prøvde dette, så prompa jeg med et uhell, det bare åpna seg. Jeg aner ikke om det var lyd eller en smyger, men jeg kjente at det lukta dritt, så jeg bare stakk derrifra før forhåpentlig hvis noen merka lukta hvis det ikke var noe lyd :innocent:

 

 

Jepp, Var nok forkjølesen. Om 1 - 2 uker så er du tilbake der du var. Bare pass på å ikke tren for hardt når du har forkjørelsen for da tar det enda lengere tid før du får fjernet den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...