Matsemann Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Slike kommentarer er helt unødvendige (og feil for et normalt norsk kosthold). 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Trenger ikke noe protein pulver eller kreativ når du trener. Bare tull og bortkasta penger. Spis kjøtt,tunfisk, egg og havregryn. Du er ny i denne tråden og hva seriøs trening og kostholdet som følger angår? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Trenger ikke noe protein pulver eller kreativ når du trener. Bare tull og bortkasta penger. Spis kjøtt,tunfisk, egg og havregryn. Dette kommer ann på aktivitet nivået til folk og hvor seriøst man tar trening. Endret 2. september 2010 av Sno Lenke til kommentar
Grand Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) [quote name='Doofenschmitz' date=' 2. september 2010 - 18:59' EDIT: Har til nå brukt whey tech om morgenen/lunch og whey isolate+carbofuel etter trening... Hvordan smaker det sammen? wops, sorry for dobbelpost. Endret 2. september 2010 av Sno Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hva mener folket her om d-ribose? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Spis kjøtt,tunfisk, egg og havregryn. Det er dyrere en tilskudd. Desuten er tilskudd vanlig mat på lik linje som toro tomatsuppe er mat selv om det er pulver. 1 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Forslag til velsmakende niste? Jeg eier ikke kreativitet samtidig som jeg er fryktelig lei brødskiver. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Trenger ikke noe protein pulver eller kreativ når du trener. Bare tull og bortkasta penger. Spis kjøtt,tunfisk, egg og havregryn. Spar meg. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Han har rett hvis du klarer å spise nok og riktig. Men i mange tilfeller kan man ha det for travelt, ikke ha matlyst nok osv, så kosttilskudd er et alternativ, men ikke noe man må ha. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Herregud.. Jeg har vært forkjøla i 2-3 dager nå, og bestemte meg for å dra meg til trening. Tok i alt jeg hadde, og måtte som oftest gå ned 5-10 kg på de fleste apparatene jeg tok (er det pga forkjølelsen forresten?). Så på slutten, så skulle jeg ta magen, så jeg tok med en 10kg vekt, plasserte bak nakken og skulle til å løfte meg opp, men det rikka ikke på seg i det hele tatt, men samtidig som jeg prøvde dette, så prompa jeg med et uhell, det bare åpna seg. Jeg aner ikke om det var lyd eller en smyger, men jeg kjente at det lukta dritt, så jeg bare stakk derrifra før forhåpentlig hvis noen merka lukta hvis det ikke var noe lyd Ang. Kreatin forresten, trenger jeg noe annet i tillegg? Hadde tenkt til å bestille det nå, men hvis jeg trenger et proteinpulver i tillegg, så venter jeg heller litt. Tar forresten daglig dose av dette. Endret 2. september 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Grand Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Herregud.. Jeg har vært forkjøla i 2-3 dager nå, og bestemte meg for å dra meg til trening. Tok i alt jeg hadde, og måtte som oftest gå ned 5-10 kg på de fleste apparatene jeg tok (er det pga forkjølelsen forresten?). Så på slutten, så skulle jeg ta magen, så jeg tok med en 10kg vekt, plasserte bak nakken og skulle til å løfte meg opp, men det rikka ikke på seg i det hele tatt, men samtidig som jeg prøvde dette, så prompa jeg med et uhell, det bare åpna seg. Jeg aner ikke om det var lyd eller en smyger, men jeg kjente at det lukta dritt, så jeg bare stakk derrifra før forhåpentlig hvis noen merka lukta hvis det ikke var noe lyd Jepp, Var nok forkjølesen. Om 1 - 2 uker så er du tilbake der du var. Bare pass på å ikke tren for hardt når du har forkjørelsen for da tar det enda lengere tid før du får fjernet den. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Mager kesam er genialt. 1 boks med det+ 1 boks yoghurt før trening og Lean Mass etter trening= forskjellen på ikkje framgang og framgang for min del. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Forslag til velsmakende niste? Jeg eier ikke kreativitet samtidig som jeg er fryktelig lei brødskiver. Proteinpannekaker. Jeg kombinerer ca 80g Whey-80 (banan) med 1-2 spiseskjeer mel (for å binde det hele sammen) og tilsetter litt natron, 1-2 egg, splenda og vaniljesukker. Knall! Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Skal prøve oppskriften din i morgen Lars, men jeg har ikke pulver med banansmak. Vel, får håpe at jorbær smaker godt også Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg og en kompis prøvde oss på proteinpannekaker... Hadde plata på full guffe, og det tokk 20min å steke èn pannekake! Ikke nok med det, de smakte papp! Var litt morsomt da, satt i 2 timer for å bli mette, men det funka jo dårlig ^^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det handler om å prøve og feile litt vedrørende blandingsforholdet mel/pulver/melk mhp. de ulike pulvertypene. Whey-80 fungerer mye bedre enn 90+ til dette formålet. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Håper å få trent litt idag, har vært sjuk denne uka også og alt jeg spiser bare renner rett gjennom men føler meg relativt bra idag. To ganger i uka er litt lite, men sånn blir det noen ganger! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Her er oppskriften på ORDENTLIGE proteinpannekaker! Gode er dem også. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Vanlige er så mye bedre da Har det ikke så ofte, så går vel greit en gang i blandt Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Kan man ikke lage vanlige pannekaker og ta en shake vedsiden av? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå