Ol'H Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Det er kun siden musklene på det stadiet ikke trenger like mye stimulering for og vokse. Ei heller like mye proteiner. Å dette er jo snakk om et kort tidsrom, 3-6 måneder max. Avhenger jo litt hvordan man trener. Mener fortsatt at for best resulat så fokuserer man på en ting. Vi er fortsatt enige. Ja, men jeg syns fortsatt du kunne rettet på den stygge skriveleifen min.. Over til noe annet. Jeg har nå kommet opp på den vekta jeg hadde før sykdomsperioden i påska, bare at nå er muskelmassen større og fettet mindre. Ligger på ca 88kg nå. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Det var denne vi såg på: http://www.proteinfabrikken.no/aspx/login....id%3d30&plid=30 Den duger vel den? Her har du bra kreatin V-12 Lenke til kommentar
War Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) som børge sier, en dyr sukkerblanding. Endret 27. juni 2005 av War Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Etter forespørsel i Bodybuildertråden hiver jeg opp deffe"programmet" mitt. Er egentlig ikke noe program, men har satt meg opp en liste over ting jeg kan spise og jeg spiser 7-8små måltider om dagen kun med de ingrediensene som står på den listen. Samtidig går jeg i 45min-1time hver dag før frokost og det samme på kvelden. Tar en proteinshake om dagen, 1/3før trening, 1/3under trening og 1/3 etter trening. Mat: === Rent Kjøtt Kylling Skinke Fisk Egg Salat Tomat Agurk Paprika Lett Fransk dressing Lettkesam Cottage Cheese mager ost Vannmelon Nektarin Drikke: ======= Vann Fun Light saft Proteinshake Vitaminer/mineraler: ============= Magnesium Vitamin C Vitamin E Möllers Omega 3 Möllers Basic Multivitamin SanaSol Treningsprogram: =========== Mandag: Skulder,nakke,mage Tirsdag: Bryst Onsdag: Hviledag Torsdag: Bein,mage Fredag: Rygg Lørdag: Armer,mage Søndag: Hviledag Endret 28. juni 2005 av lperik Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Gymlæreren min sa at min ryggproblemer skyldtes jogging på hardt underlag. Jeg ville først merke det i framsiden av leggen.(Gjorde det under en løpetur, men sprang den ferdig alikevel) Nå er det da ryggen. Læreren sier at jeg bør holde meg rolig for å få slutt på ryggsmertene som oppstår ved løping og løfting! Noen osm vet hvor lang tid jeg kommer til å ha vondt i ryggen? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Er det ca ved disse punktene smertene kommer? Hvis tilfelle, så "hadde" jeg samme problemer..Gikk gjennom en laang periode med ultralyd og elektrobehandling med beina, ryggen kunne ikke gjøres noe med annet enn å ikke trene på hardt underlag, eller trene den opp litt.. Problemene mine kom da fotballaget begynnte å trene på kunstgress som var lagt på betong..I tillegg til dette har jeg visst "Jumpers Knee", en "Ronny Johnsen" skade i knærne..Life is life ja.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Har og hatt mye smerter foran på leggen når jeg har jogget/gått turer nå siste tiden. Prøv å løft bena høyere når en går, ble anbefalt dette og smertene har sakte men sikkert forsvunnet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Nå husker jeg ikke helt hva som var i møllers basic, men mangler ikke du omega 6 og 9? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Er det ca ved disse punktene smertene kommer? Hvis tilfelle, så "hadde" jeg samme problemer..Gikk gjennom en laang periode med ultralyd og elektrobehandling med beina, ryggen kunne ikke gjøres noe med annet enn å ikke trene på hardt underlag, eller trene den opp litt.. Problemene mine kom da fotballaget begynnte å trene på kunstgress som var lagt på betong..I tillegg til dette har jeg visst "Jumpers Knee", en "Ronny Johnsen" skade i knærne..Life is life ja.. Det med leggen kom bare en løpetur, så det gikk over, ryggsmertene er der fremdeles. Så det skader ikke for megå spille fotball på gressbane nå da? Er de punktene smertene kommer! Endret 28. juni 2005 av Tøbbi Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Gressbane tror jeg ikke gjør noe, men du bør kjøpe deg "gummi-såler" som bare dekker helene eller hælene Da får du mindre belastning på knærne/leggene hvertfall.. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 NYE Creaforce HAHA makan til svada Lenke til kommentar
War Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 NYE Creaforce HAHA makan til svada bare sjalu for du ikke har råd. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) NYE Creaforce Er det kapsler eller pulver? Ganske piss å skrive en stil og ikke skrive hvilken form det kommer i en gang... lperik: Åssen trener du nakke? Endret 29. juni 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 NYE Creaforce HAHA makan til svada bare sjalu for du ikke har råd. Har du _lest_ hva som står der eller? De fremstiller jo kreatin som om det skulle vært det vidunderproduktet...... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Tror det var helt serriøst ja.. Rs125: Generell bruksanvisning: Bland 1 porsjonspose med 3dl vann i en flaske eller shaker og drikk 30 minutter før trening, under trening og/eller umiddelbart etter trening. På hviledager, bland 1 pose (40g) med 3dl vann, og innta som mellommåltid, gjerne sammen med protein og litt sunt fett. Hvis du hadde lest litt om det før du begynnte å whine, hadde du skjønnt at det er pulver.. Endret 29. juni 2005 av Camron Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) ................ Bare en liten notis til nybegynnere i trening... Kreatin er OPPSKRYTT!!!!! Det er egentlig ikke noen som helst vits for dere å kjøpe det. Bruk heller litt tid og les om kosthold Ett riktig protein inntak er MYE viktigere, og gir mye bedre utbytte. Endret 29. juni 2005 av j0 Ø. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Kreatin er OPPSKRYTT!!!!! Det der er det latterligste jeg har hørt på lenge.. Kreatin kan være din beste venn om du bruker det riktig.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Ett riktig protein inntak er MYE viktigere, og gir mye bedre utbytte. Ja, kanskje derfor TechNutrition rangerer kreatin (inkludert CreaForce) som det tredje viktigste kosttilskuddet etter protein og fettsyrer. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Kreatin er OPPSKRYTT!!!!! Det der er det latterligste jeg har hørt på lenge.. Kreatin kan være din beste venn om du bruker det riktig.. Hvorfor det? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå