Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Det er kun siden musklene på det stadiet ikke trenger like mye stimulering for og vokse. Ei heller like mye proteiner. 

 

Å dette er jo snakk om et kort tidsrom, 3-6 måneder max. Avhenger jo litt hvordan man trener.

 

Mener fortsatt at for best resulat så fokuserer man på en ting.

Vi er fortsatt enige. :thumbup:

 

 

Ja, men jeg syns fortsatt du kunne rettet på den stygge skriveleifen min.. ;)

 

Over til noe annet.

Jeg har nå kommet opp på den vekta jeg hadde før sykdomsperioden i påska, bare at nå er muskelmassen større og fettet mindre. Ligger på ca 88kg nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter forespørsel i Bodybuildertråden hiver jeg opp deffe"programmet" mitt.

 

Er egentlig ikke noe program, men har satt meg opp en liste over ting jeg kan spise og jeg spiser 7-8små måltider om dagen kun med de ingrediensene som står på den listen. Samtidig går jeg i 45min-1time hver dag før frokost og det samme på kvelden. Tar en proteinshake om dagen, 1/3før trening, 1/3under trening og 1/3 etter trening.

 

Mat:

===

Rent Kjøtt

Kylling

Skinke

Fisk

Egg

Salat

Tomat

Agurk

Paprika

Lett Fransk dressing

Lettkesam

Cottage Cheese

mager ost

Vannmelon

Nektarin

 

Drikke:

=======

Vann

Fun Light saft

Proteinshake

 

Vitaminer/mineraler:

=============

Magnesium

Vitamin C

Vitamin E

Möllers Omega 3

Möllers Basic

Multivitamin

SanaSol

 

Treningsprogram:

===========

Mandag: Skulder,nakke,mage

Tirsdag: Bryst

Onsdag: Hviledag

Torsdag: Bein,mage

Fredag: Rygg

Lørdag: Armer,mage

Søndag: Hviledag

Endret av lperik
Lenke til kommentar

Gymlæreren min sa at min ryggproblemer skyldtes jogging på hardt underlag.

Jeg ville først merke det i framsiden av leggen.(Gjorde det under en løpetur, men sprang den ferdig alikevel)

Nå er det da ryggen.

 

Læreren sier at jeg bør holde meg rolig for å få slutt på ryggsmertene som oppstår ved løping og løfting!

 

Noen osm vet hvor lang tid jeg kommer til å ha vondt i ryggen?

Lenke til kommentar

Er det ca ved disse punktene smertene kommer?

humanbody.jpg

 

Hvis tilfelle, så "hadde" jeg samme problemer..Gikk gjennom en laang periode med ultralyd og elektrobehandling med beina, ryggen kunne ikke gjøres noe med annet enn å ikke trene på hardt underlag, eller trene den opp litt..

 

Problemene mine kom da fotballaget begynnte å trene på kunstgress som var lagt på betong..I tillegg til dette har jeg visst "Jumpers Knee", en "Ronny Johnsen" skade i knærne..Life is life ja..

Lenke til kommentar
Er det ca ved disse punktene smertene kommer?

humanbody.jpg

 

Hvis tilfelle, så "hadde" jeg samme problemer..Gikk gjennom en laang periode med ultralyd og elektrobehandling med beina, ryggen kunne ikke gjøres noe med annet enn å ikke trene på hardt underlag, eller trene den opp litt..

 

Problemene mine kom da fotballaget begynnte å trene på kunstgress som var lagt på betong..I tillegg til dette har jeg visst "Jumpers Knee", en "Ronny Johnsen" skade i knærne..Life is life ja..

Det med leggen kom bare en løpetur, så det gikk over, ryggsmertene er der fremdeles.

 

Så det skader ikke for megå spille fotball på gressbane nå da?

 

Er de punktene smertene kommer!

Endret av Tøbbi
Lenke til kommentar

Tror det var helt serriøst ja..

 

Rs125:

 

Generell bruksanvisning: Bland 1 porsjonspose med 3dl vann i en flaske eller shaker og drikk 30 minutter før trening, under trening og/eller umiddelbart etter trening. På hviledager, bland 1 pose (40g) med 3dl vann, og innta som mellommåltid, gjerne sammen med protein og litt sunt fett.

 

Hvis du hadde lest litt om det før du begynnte å whine, hadde du skjønnt at det er pulver..

Endret av Camron
Lenke til kommentar

................

 

 

Bare en liten notis til nybegynnere i trening...

 

 

Kreatin er OPPSKRYTT!!!!! Det er egentlig ikke noen som helst vits for dere å kjøpe det. Bruk heller litt tid og les om kosthold :p Ett riktig protein inntak er MYE viktigere, og gir mye bedre utbytte.

Endret av j0 Ø.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...