Laughing Madcap Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har ikke noen erfaring med skråbenk Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 I dag var det 2 timer gym. Ukas trening ferdig. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Omvendt roing, eller roing med manualer. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 [quote name=Sir-Andy' date=' 1. september 2010 - 17:37' t timestamp='1283355457' post='16153060] Omvendt roing, eller roing med manualer. Skal som sagt prøve å bruke den romaskinen jeg har tilgjengelig. Gjentar mitt andre spørsmål, siden det forsvant på forrige side: Skråbenken på treningssenteret er så lang at jeg ikke klarer å gjennomføre tricepspress med manualer ordentlig. Hvis jeg står oppe og lener meg mot benken, sklir benken bare bakover. Er det lov å gjennomføre øvelsen liggende vannrett? Og enda et spørsmål; i de øvelsene hvor jeg bruker manualer, skal jeg skrive inn den sammenlagte vekten på kalkulatoren eller den vekten av hver enkelt manual? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Noen som vet om hvor det går an å trene Krav Maga i drammensområdet? muligens også Oslo? Det er Krav Maga i Oslo, har trent der. En av trenerne der er hysterisk morsom når han forklarer :!: Men godt miljø og kan egentlig anbefale det til de som liker den type trening. Er også mma samt thai-boxing der, var det da jeg trente der ihvertfall. http://www.kravmagaacademy.no/ Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Du kan ta tricepspress liggende vannrett på benken ja. F. eks kan du ta med stang, kjent som franskpress eller skullcrusher. Er sikkert noen videoer på youtube 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Og enda et spørsmål; i de øvelsene hvor jeg bruker manualer, skal jeg skrive inn den sammenlagte vekten på kalkulatoren eller den vekten av hver enkelt manual? Det har ingenting å si. Skriver du inn per manual, så tar du jo den vekten per manual. Skriver du inn totalt tar du det du får opp totalt. (altså er det lettere å skrive per manual). https://www.tn.no/ryp/guide På midten der kan du trykke på "Release YOUR Potential - Alternative øvelser" og få tips til hva du kan bytte ut øvelser med. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg er ikke veldig fornøyd med romaskinen på treningssenteret. Den er veldig annerledes i forhold til den som er avbildet i RYP-dokumentet, og nivåene går fra 1-15, uten at jeg aner hvor mange kilo som er fordelt på hvert av dem. Jeg spurte en instruktør på treningssenteret, og han visste det heller ikke. Finnes det en alternativ øvelse til roing som gjør samme nytten? Trodde det stod kilo på roinga som ligger rett ovenfor den ene nedtrekken? Gjorde værtfall det sist jeg trente der. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Du kan ta tricepspress liggende vannrett på benken ja. F. eks kan du ta med stang, kjent som franskpress eller skullcrusher. Er sikkert noen videoer på youtube Genialt, da fortsetter jeg med å gjøre det liggende. Og enda et spørsmål; i de øvelsene hvor jeg bruker manualer, skal jeg skrive inn den sammenlagte vekten på kalkulatoren eller den vekten av hver enkelt manual? Det har ingenting å si. Skriver du inn per manual, så tar du jo den vekten per manual. Skriver du inn totalt tar du det du får opp totalt. (altså er det lettere å skrive per manual). https://www.tn.no/ryp/guide På midten der kan du trykke på "Release YOUR Potential - Alternative øvelser" og få tips til hva du kan bytte ut øvelser med. Selvsagt, lite gjennomtenkt fra min side. Bra link også, forresten. Takk! Jeg er ikke veldig fornøyd med romaskinen på treningssenteret. Den er veldig annerledes i forhold til den som er avbildet i RYP-dokumentet, og nivåene går fra 1-15, uten at jeg aner hvor mange kilo som er fordelt på hvert av dem. Jeg spurte en instruktør på treningssenteret, og han visste det heller ikke. Finnes det en alternativ øvelse til roing som gjør samme nytten? Trodde det stod kilo på roinga som ligger rett ovenfor den ene nedtrekken? Gjorde værtfall det sist jeg trente der. Må ha oversett den. Jeg prøvde bare den som er helt på kanten av den ene rekken med apparater, rett ved manualene. Skal ta meg en kikk i morgen. Endret 1. september 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Har fått dama med på å begynne å trene styrke Hun er hot fra før av , men hvorfor ikke når helsegevinstene er så store Endret 2. september 2010 av Doofenschmitz 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Nice, så bra! Det er gøy å trene styrke sammen med kjæresten 1 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Hvorfor er ikke denne tråden sticky lengre? Endret 2. september 2010 av Knife Lenke til kommentar
Grand Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Er dette kreatinet og denne gainern et bra kjøp? eller får jeg bedre kjøp der ute? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Helt topp de to der. På gaineren så kan du jo sjekke ut om protein + karb i egen miks er billigere? Carb-100 Neutral er 229kr for 4kg. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Helt topp de to der. På gaineren så kan du jo sjekke ut om protein + karb i egen miks er billigere? Carb-100 Neutral er 229kr for 4kg. aha, regna sammen prisene nå, der Carb-100 og proteinpulveret dems koster 1200kr, mens gainern koster 1100kr. Tror det er mer økonomisk å kjøpe gainern, men veit ikke om det gir mindre effekt? Endret 2. september 2010 av Sno Lenke til kommentar
War Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det er helt samme ulla, gainer er karb og protein. Kjøp det billigeste. Det ble nok billigere pga du kjøper XXXXL-pakke. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Må kjøpe mer proteinpulver nå MEN... Kan eksempelvis WheyTech (denne) fra FP brukes til rett etter trenings proteiner sammen med Carbo Fuel? (sikkert orddeling der men wtf) EDIT: Har til nå brukt whey tech om morgenen/lunch og whey isolate+carbofuel etter trening... Endret 2. september 2010 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
HValder Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Helt topp de to der. På gaineren så kan du jo sjekke ut om protein + karb i egen miks er billigere? Carb-100 Neutral er 229kr for 4kg. Bør vurdere protein + karb i alle tilfeller, den gaineren der har for lavt proteininnhald imo. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Trenger ikke noe protein pulver eller kreativ når du trener. Bare tull og bortkasta penger. Spis kjøtt,tunfisk, egg og havregryn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå