Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Når man får masse energi etter en trening, er det et godt tegn? Aldri vært så tung i armene etter trening noengang, forså at beina aldri har vært så lette og kroppen så digg før!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EDIT: Økologisk landbruk baserer seg på naturlige vekstforutsetninger og helt uten bruk av noen former for sprøytemidler, genetisk modifiserte frø o.s.v.

 

Jeg kan ikke forstå hvorfor dette skulle føre til at maten smaker dårligere.

Grunnen til at genmodifisert/behandlet/sprøytet/gjødslet/etc smaker bedre og er sunnere er at vi mennesker har muligheten til å gjøre noe Moder Natur vil måtte bruke millioner av år på å oppnå gjennom Darwinistisk evolusjon.

Man kan gjerne sammenligne moderne jordbruk med moderne medisin. Jeg vet i allefall at jeg velger å ta en Paracet dersom jeg har veldig vondt i hodet. Jeg kunne ha valgt å lagt med ned og slappet av, men Paraceten gjør det mulig for meg å fortsette dagen på normal måte.

 

En banan som er modifisert mhp. smak vil naturligvis smake bedre enn en helt vanlig banan.

 

Hva sprøytemidler og annet hysteri angår så trodde jeg at vi hadde lagt dette bak oss da DDT ble forbudt på slutten av 60-tallet.

Hehehe... Lev i den troa gutt ;)

 

EDIT: Jeg tenkte meg om etter å ha lest hva du har skrevet og har kommet frem til at amfetamin må jo være bra siden det er noe mennesket har kommet frem til lenge før moder natur har ordnet dette for oss :tease:

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

EDIT: Jeg tenkte meg om etter å ha lest hva du har skrevet og har kommet frem til at amfetamin må jo være bra siden det er noe mennesket har kommet frem til lenge før moder natur har ordnet dette for oss :tease:

Bra du hever nivået på diskusjonen med gode argumenter.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Denne fettmåleren blir bra, ihvertfall sammenlignet med den elektroniske superduppedingsen de har på gymmen :p

 

130 spenn på discount supplements.

http://www.discount-supplements.co.uk/training-accessories-weighing-scales-body-fat-analysers-accu-measure-3000-personal-body-fat-caliper

Bestilt den derfra selv og syns den er fin :)

 

Jessufader, jeg betalte 350 inkl frakt fra PF... :nei:

 

Menne.. Du synes den er ok å bruke ja? Det følger vel gjerne med et skjema for målinger eller må man på nett for å bruke denne?

 

Følger med et skjema, om det stemmer eller ikke er jeg litt usikker på. Fordelen er at man uansett får sett fremgang ved at man minker i milimeter så lenge man måler på samme sted. Er jo det som også er hele poenget :)

Lenke til kommentar

EDIT: Jeg tenkte meg om etter å ha lest hva du har skrevet og har kommet frem til at amfetamin må jo være bra siden det er noe mennesket har kommet frem til lenge før moder natur har ordnet dette for oss :tease:

Faktisk så kom moder natur frem til noe lignende lenge før amfetamin ble syntetisert på slutten av det 19. århundre. Du har kanskje hørt om efedrin?

ephedraviridis-Foto_Dan%20Nickrent.JPEG

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Dro halv ti ca., kanskje vi så hverandre?

Jeg var nerden i "I will not fix your computer"-tskjorte. Tenkte det ville gi et godt førsteinntrykk!

Er innom og trener på Dragvoll av og til jeg også, stort sett til ukurante tider for å unngå folk :) Må bruke skjorta flere ganger så skal jeg se etter deg.

Lenke til kommentar

Dro halv ti ca., kanskje vi så hverandre?

Jeg var nerden i "I will not fix your computer"-tskjorte. Tenkte det ville gi et godt førsteinntrykk!

Er innom og trener på Dragvoll av og til jeg også, stort sett til ukurante tider for å unngå folk :) Må bruke skjorta flere ganger så skal jeg se etter deg.

Føler man skulle hatt noe bilder eller noe for å kunne stalke mennesker. :ph34r:

Lenke til kommentar

Etter årevis med PCbruk har jeg svært dårlig støtte på nedre del av rygg/korsrygg. Noen som kan hjelpe meg med gode ryggøvelse jeg kan gjøre hjemme? Jeg har dumbells, og trener styrke 2 dager i uka, samt driver med mye fjellvandring og fjellklatring.

 

Trenger gode ryggøvelse. Takker for alle svar :-)

 

Status: 65 kg, 175cm høy.

Endret av biudhveh
Lenke til kommentar

Etter årevis med PCbruk har jeg svært dårlig støtte på nedre del av rygg/korsrygg. Noen som kan hjelpe meg med gode ryggøvelse jeg kan gjøre hjemme? Jeg har dumbells, og trener styrke 2 dager i uka, samt driver med mye fjellvandring og fjellklatring.

 

Trenger gode ryggøvelse. Takker for alle svar :-)

 

Status: 65 kg, 175cm høy.

Variasjoner av PLANKEN gjør mye for korsryggen selv om det er en øvelse mange forbinder med magen. Enhands-planke, enfots-planke, planke med vidt grep, planke med smalt grep...

Det er bare fantasien som stopper deg :)

Gjør den på så mange måter du kan og du vil nok finne en måte som tar godt på korsryggen.

Av erfaring vet jeg at den øvelsen reduserer korsryggsmerter :)

Lenke til kommentar

Jeg skal begynne med RYP ekstrem muskelvekst neste uke, og jobber med programmet nå. Der det står "mage", kan jeg bare velge en øvelse? Kan jeg for eksempel ta reverse crunches? Og hvordan skal jeg skrive det inn i RYP-kalkulatoren? På de andre øvelsene skal jeg jo skrive inn 10RM, men det blir ikke lett å gjøre med reverse crunches. Jeg skal ned på treningssenteret 14:15, så jeg setter pris på raske svar!

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...