Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde min første sykkeltur i Trondheim og omegn idag.

Hadde en lapp med sykkelrute over hvor jeg skulle sykle, men den mistet jeg underveis så jeg bare sykla tilfeldig rundt, fant ikke veien og sykla tilbake til Trondheim. Ganske random, og ble ikke akkurat en treningsøkt. :p

Lenke til kommentar

Da har jeg virkelig begynt å få igang kroppen igjen (etter noen år med slaraffenliv). Hadde en herlig bryst-økt i dag hvor høydepunktet var at jeg klarte å arbeide med de tyngste hantlene (8x35kg) som studioet har. Ikke så veldig mye å skryte av kanskje, men det føles enda godt etter kun et par uker med ordentlig trening.

Neste uke så må jeg nok bite i det sure eplet å gå over til stang. :\

Enda hyggeligere er det at min bedre halvdel begynner å sette pris på harde styrkeøkter. :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Avokado er virkelig en god ting!

Fra wikipedia:

En hel middels stor avokado inneholder ca. 21 gram fett. Det meste av dette er imidlertid enumettet fett. Avokado inneholder også 60% mer kalium enn bananer. Den er også rik på B-vitamin, E-vitamin og K-vitamin.[1]. Avokadoen har også et høyere fiberinnhold enn noen annen frukt - hvorav 75% uoopløselige og 25% oppløselige fibre.

Avokadoen er rik på kalium, folsyre og vitamin B6. I tillegg inneholder frukten pantotensyre, A- og C-vitaminer, magnesium, kobber, nikotinsyre, jern og sink

ca 200 kalorier i en.

Det jeg gjør er å skjære de i midten, ha på salt (helst urtesalt) og spise med skjei. Passer også ypperlig sammen med reker og som forrett til en middag.

Du kan også lage guacamole til f.eks taco eller nachos. Da disse ferdig guacamolene er kjemisk piss.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått trent på lenge. Har ikke motivasjon og ikke ork. I tilegg spiser jeg altfor lite, så det er bortkastet å dra å trene. få kommet igang igjen. Forhåpentligvis blir det i morgen.

Er bare å overbevise for hjernen din at alt dette ligger akkurat der! Jeg var slik jeg også for noen uker siden, men når du først har kommet inni det, så går det nesten av seg selv! =) Godt å komme i gang igjen!

@Sir-Andy, pffft! Å si at noen får i seg for mye proteiner er som å banne i kirka :tease::whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...