AndyPanda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Proteinbarer kan erstatte godteri ja. Men det burde ikke erstatte mat, da det tross alt er en form for sjokolade etc. Mao ikke direkte sunne, men mye bedre og mer næringsrike enn snacks. Vurderer å kjøpe inn noen barer jeg kan kose meg med når jeg vil ha noe digg. Evt om jeg har ekstremt dårlig tid en dag Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Nettopp sovet ca. 4 timer.. Det var jo hyggelig, nå får jeg aldri sovet når jeg egentlig skal legge meg som er omtrent nå/innen en time. Får vel gjøre den matteleksen da Blir ingen trening i morgen pga jobb, så gjør ikke så mye. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hvor kjøper du dem a Andy? Har litt lyst på å prøve fra TN, men de er relativt dyre Hvordan tar dere btw Kreatin i forhold mat og trening? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Har aldri kjøpt noen før, men vil tro de fra TN er greie nok. Har også hørt 2good-barene er gode. Finnes vel på myrevolution.no og evt x-life også. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Tidligere tok jeg kreatinen om morgenen, nå har jeg tenkt å ta den sammen med dagens siste kveldsmåltid. 5g (1ts) i et glass vann eller jus. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hvordan er denne gaineren? http://myrevolution.no/nettbutikk/maltid/lean-mass-meal-4kg Nå er dagene mine stappa full med trening + dårlig tid. Så jeg rekker ikke spise ordentlig før trening. Vil jeg få kjappere framgang med kreatin også? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Vil jeg få kjappere framgang med kreatin også? Ja Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Nettbutikken til myrevolution burde liksågreit skifte navn til utsolgt.no... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Nettbutikken til myrevolution burde liksågreit skifte navn til utsolgt.no... Så det nå. De har utsolgt på omtrent alt. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Når dere nå snakker om kjøp av produkter... Er det noen av dere som vet med sikkerhet hvilken produsent som holder høyest renhet i produktene sine? Jeg er rimelig komfortabel med proteinfabrikken sine produkter, men om det er noen bedre bytter jeg tvert i og med at PF er ganske dyrt... Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 tn.no er bra, myr går og for å være bra og litt rimeligere men har ikke erfaring derfra selv. De har jo ikke noe på lager uansett. Synes forresten Pf smaker møkk.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 tn.no er bra, myr går og for å være bra og litt rimeligere men har ikke erfaring derfra selv. De har jo ikke noe på lager uansett. Synes forresten Pf smaker møkk.. Ja fy f**n wheytech med banansmak fra PF måtte jeg bare la vær å bruke, spydde nesten flere ganger... Hva er det som gjør TN bra? Sammensetning, produksjonsmåte? Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Høyt proteininnhold med lite fett og laktose, 50/50 myse/kasein forhold. I tillegg til at det smaker veldig bra og blander seg lett ut. Synd det koster såpass mye.. Endret 26. august 2010 av phax Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Sånn, da er en ladning med lavkarboprodukter bestilt fra netrition.com. Gleder meg! Vært forøvrig flink med treningen, og jeg har gått ned ytteligere en kilo. Er bare et par kilo unna målet nå. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Nais, det må være motiverende å nærme seg målet Har du noen planer etter det, eller skal du bare holde deg stabil etter at det er nådd? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg har tenkt til å ligge på det samme nivået som jeg gjør nå, rett og slett. Går jeg ned, så går jeg ned, hvis ikke så er jeg fornøyd. Jeg slanker meg jo ikke, så det får kroppen bestemme helt enkelt. Lenke til kommentar
xShadow Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hei. Jeg vurderer å begynne med et treningsprogram kalt Insanity kombinert med veldig godt kosthold og fettforbrenningpakke fra gymgrossisten. Jeg kjenner noen som har prøvd dette programmet, og de sier det funker veldig bra. Er det noen her som har prøvd dette, eller hørt om dette før? (Og nei, jeg har ikke tenkt å kjøpe disse dvd'ene.. de har jeg allerde ) Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hei. Jeg vurderer å begynne med et treningsprogram kalt Insanity kombinert med veldig godt kosthold og fettforbrenningpakke fra gymgrossisten. Jeg kjenner noen som har prøvd dette programmet, og de sier det funker veldig bra. Er det noen her som har prøvd dette, eller hørt om dette før? (Og nei, jeg har ikke tenkt å kjøpe disse dvd'ene.. de har jeg allerde ) Slike typer programmer funker fint, men det er kostholdet som avgjør. Fettforbrenningspakken skal du bare drite, det er bortkasta penger Grønn te funker fint alene Lenke til kommentar
discostu Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hmm, er det noen som har vært overtrent før? Husker før i tia var det jo mye snakk om hvor lett man blir overtrent, nå siste åra er det jo mer snakk om at det skal faktisk mye til å bli overtrent. Så tenkte jeg skulle prøve å overtrene meg litt så jeg kan føle hvordan det er. Siden juli ca har jeg trent en 2 splitt hvor jeg rulerer på tunge (3reps) og lette (8reps) dager. Trener alle dager jeg har tid, som har blitt minimum 4 økter i uka og max 6 (søndag er jeg som oftest fyllesjuk). Igår merka jeg at det begynte å tømmes for energi og idag på jobb er jeg helt ødelagt. Vurderer faktisk å skippe dagens trening, har allerede trent man-ons. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ta deg en uke med deloading. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå