Dufen Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvordan kan jeg få opp energinivået mitt? De siste dagene har jeg vært superslapp, så har ikke orket å trent. Drikke brus / spise godteri? Opp som en løve ned som en fell er nok resultatet da Prøv havregryn til frokost og følg på med trege energiformer utover dagen? Stabilt blodsukker er alfa og omega Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Salat med litt pasta er alltid bra! Pasta ER bra, trege karbohydrater som gir deg energi lenge. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Når du trener for thriathlon, ville det ikke vært mer hensiktsmessig med ferre reps og styrke, isteden for flere reps og volum? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Endelig tatt til motet og skal begynne å trene igjen 3 måneder siden sist, kjenner det skal bli dødsdeilig Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Filmet litt benkpress og skuldergreier idag, men så kan jeg ikke finne minnekortleseren til mobilen Lenke til kommentar
War Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Bruk blåtann eller usb. wifi? Endret 24. august 2010 av War Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Har ikke noen mulighet til å overføre til pc via bluetooth, prøvde å søke men den fant ingenting. Og har ingen kabel til tlf heller, argh. Kabel hadde sikkert vært det enkleste. Jeg kan rote gjennom ledningsposen og se om jeg finner en kanskje. Edit: nei, ser dårlig ut gitt. Endret 24. august 2010 av Juliess Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Send filmen på epost til deg selv? Vet ikke hvilken mobil du har, men hvis du ikke har satt opp noen epost konto på den kan du som regel hvertfall sende som mms til epost. (Du skriver bare inn epostadresse istedet for tlfnr og sender som vanlig mms) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Æsj, kvaliteten ble superdårlig pluss at jeg måtte forkorte den. Var ikke sånn forrige gang, da kunne jeg ha full lengde og kvaliteten ble ok. HMm. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Tar en super rask hi-jack og reklamerer litt for en ro konkurranse for diskusjon.no =) TRYKK HER! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Tenkte jeg skulle gjøre det samme selv, vi er bare 5 påmeldte. Kom igjen folkens, slå et slag for litt ekstra utholdenhetstrening og vennskapelig konkurranse 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 vennskapelig konkurranse Ha, det finnes ikke noe slikt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Joda, så lenge man har med en god taper Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 I dagens treningsøkt skal jeg få ut agresjon. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 I dagens treningsøkt skal jeg få ut agresjon. Squat to you puke Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hadde store problemer med å gå til trening idag, men det var sykt deilig når jeg først kom dit, og ikke minst da jeg var ferdig! Feels good. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hadde store problemer med å gå til trening idag, men det var sykt deilig når jeg først kom dit, og ikke minst da jeg var ferdig! Feels good. ny motivasjon til neste trening Selv så har jeg akkurat trent og nå har jeg akkurat spist yoghurt med masse frokostblanding i, nå skal jeg starte på mangon jeg kjøpte Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Norges sterkeste mann på tv2 atm... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 RBK - FCK på Viasat 4 . GO BARTEBY! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg er generelt glad i digg Kan proteinbarer erstatte godteri med tanke på smak? Er de usunne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå