Mikkel™ Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Sommern går med til fotturer og bondearbeid. Nå driver vi med hesjing for fulle fem her etter at vi la torv på taket. Skal si det er hardt! Har slanka av 3 kilo bare til nå i sommer . Hjelper ikke å kline på med usunn mat eller... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Her er det motsatt! Er nå i Danmark, så blir ingen sykling, og mormor feter meg opp på godteri og annet! Første som skjedde når jeg kom var at jeg fikk 100 kr jeg _måtte_ bruke på godteri til meg selv, i tillegg til alt hun har kjøpt. Og jeg har ferie, så jeg spiser gjerne! Hjem igjen til Sverige i morgen, så da håper jeg på å få syklet om torsdagen. Men så skal jeg til Norge igjen om fredagen, så blir det en stund til jeg får syklet igjen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kan ikke si jeg har problemet med å miste vekt i sommer akkurat. Gikk litt opp, og så ned igjen. Så er vel ca samma Heldigvis. Heller litt ned enn opp! Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg har gått ned i vekt selv i sommer. Bruker CLA, så jeg går ned uten å prøve en gang. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) viss man spiser bra så skal det ikke være noe problem å fylle opp disse på en dag. Joda, men hva definerer du som en dag? For jeg vet ikke hvor fort lagrene fylles, er åpen for info her Grunnen til at man sier 24 timer er for at man også skal få litt søvn før neste trening, slik at kroppen er uthvilt (i tillegg til fulle glykogenlager). PS: 48 timer hvile for hver muskelgruppe er vel for at musklene skal ha tid til å bygge optimalt før du bryter de ned igjen. Endret 20. juli 2010 av 2bb1 Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Glykogenlagrene varer normalt 1 time ca 30 min. Viss man spiser dårlig dagen før man har trening, kan de i værstefall gå tomme for energi etter 40 min. Er det for overkill å trene 5 ganger i uka etter lungebetennelse? det er for det meste kondisjonstrening øktene er veldig rolige utenom et par. Endret 21. juli 2010 av Sno Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Er det for overkill å trene 5 ganger i uka etter lungebetennelse? det er for det meste kondisjonstrening øktene er veldig rolige utenom et par. Jeg har astma og det skal vel gå for det samme og jeg trener 6 ganger i uka. Det går fint for min del, men jeg TROR du kan være ekstra utsatt for infeksjoner etter lungebetennelse som er en ganske kraftig angripende sykdom. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Jeg har gått ned i vekt selv i sommer. Bruker CLA, så jeg går ned uten å prøve en gang. Så nå raser kroppen ned i vekt samtidig som den bygger muskler helt av seg selv antar jeg? Endret 21. juli 2010 av phax Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg har gått ned i vekt selv i sommer. Bruker CLA, så jeg går ned uten å prøve en gang. Så nå raser kroppen ned i vekt samtidig som den bygger muskler helt av seg selv antar jeg? Ikke helt, men det er veldig effektivt. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 CLA er bare tull på et vis... Tran funker på samme måten og den er kaldprossesert så den er mye mer næringsriktig enn piller og anna bullshit som skal være "slankemidler" Det finnes ikke et tilskudd som gjør deg slankere i verden annet enn legemidler som efedrin, amfetaminer o.s.v... Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) [quote name='benchmeister' date='21. juli 2010 - 11:11' timestamp='1279703464' Ikke helt, men det er veldig effektivt. Blir nok ikke helt overbevist når en kar med 120cm magemål skryter av slankemiddel dessverre! edit: faen nå fucker forumet til quoten her igjen.. Endret 21. juli 2010 av phax Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Målte magan til 78 centi i dag Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Bra jobba VG... Sammenligne en toppidrettsutøvers kosthold med slike varer... NICE... http://www.vg.no/sport/sykkel/tour-de-france/2010/artikkel.php?artid=10079916 Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Jeg trodde vi hadde fastslått at resultater ikke hadde noe å si når man anbefalte produkter/treningsprogrammer. Endret 21. juli 2010 av benchmeister Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Kan ikke du ta å bare la vær å poste noe som helst? Du kommer så forb***a sjelden med noe konstruktivt 4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Før noen moderatorer smekker meg på rompa vil jeg presisere at dette IKKE er reklame. Den sida var genial. Fyren har lagt ut over 1200!!! forskjellige øvelser så om dere noen gang er litt lite kreative så er dette sida å besøke GRATIZ http://www.unlimitedexercises.com/ Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 120kg i knebøy i dag Grattis! Gleder meg til jeg når den vekta. Rekorden er 97.5kg 5x5, så kanskje jeg kunne ha maxet det? Uansett, gratz!! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) hoh, merker at jeg har hatt lungebetennelse. Jogga 4,2km i dag og det var tungt. Før så måtte jeg opp i ca 8km med intervaller for å bli kjørt. I dag så trengte jeg kunn 4,2km uten intervaller. Endret 21. juli 2010 av Sno Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Grattis! Gleder meg til jeg når den vekta. Rekorden er 97.5kg 5x5, så kanskje jeg kunne ha maxet det? Uansett, gratz!! Du er svak sebbe :o Glad jeg aldri har trent bøy med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå