Dufen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Rapsolje og helsefordeler.. Eller? Les artikkel her Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Mulig jeg hiver stein i glasshus nå, men vil en kroppsbygger ha noe som helst sjanse i fysisk arbeide? Ha jobbet på havet før og har hatt noen kroppsbyggere som punkterte etter 5 minutter i fryserommet med stabling av 50-kilos fryste blokker av fisk... Den sterkeste, mest utholdne fyren i rommet var en liten kar som kunne stå der i timer i strekk... Hvordan ser kroppen ut på turnere og løpere/svømmere? OM du bruker kroppen i daglig virke eller trener til en spesiell idrett så vil kroppen optimalisere seg mot dette. Kropsbyggere trener for å bli stor, ikke for å være utholdene eller sterke. Musklene til han andre du nevner er bygget på en helt annen måte enn kroppsbyggeren, og han holder derfor ut lengere. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Bra svart Jeg ville egentlig trodd at en mellomting ville være det optimale for fysisk arbeide av den arten jeg har nevnt, men man blir overrasket hele tida. Eller sagt på en annen måte, man lærer... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Da var saft kjøpt inn. Får problemer med beina(vondt i musklene på framsia av låret) etter et par timer på sykkelen som visstnok er kramper i musklene pga tomme glykogenlagre. Prøve å ha med meg noe mer mat enn kun 2 bananer og vann fremover og se om det hjelper. Endret 16. juli 2010 av Sink Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hva med å blande seg en karbohydratshake med maltodextrin? Rein rask karbohydrat, som sikkert er bedre for kroppen enn sukker. Det tas like raskt opp av kroppen som sukker, så du har ingen ting å tape Lenke til kommentar
War Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Jepp, heller det en sukkerprodukter, men skal du bare teste nå kjappt så er vel det raskest. Siden du bruker halve dagen på en sykkel, er du på en deff? eller skal du øke utholdenheten ol? Endret 16. juli 2010 av War Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Jepp, heller det en sukkerprodukter, men skal du bare teste nå kjappt så er vel det raskest. Siden du bruker halve dagen på en sykkel, er du på en deff? eller skal du øke utholdenheten ol? Målet er ikke å gå ned i vekt. Edit: Og jeg som trodde maltodextrin var sukker Jaja, så feil kan man ta. Endret 16. juli 2010 av Sink Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Du får maltodextrin til 79 kr for 3 kilo på myrevolution nå Lenke til kommentar
Knife Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 4kilo med maltodextrin for 99kr (med frakt) på gymgrosisten Lenke til kommentar
Knife Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Dette er en treningsdag for meg: Buss til treninggsenter. Komme inn og ta 5 sett med knebøy (2 min) og 40 min pause, så tar jeg et par sett med benkpress (3 min) og 30 min pause. Mens på treningen chiller jeg med et par kompiser og snakker. Så går vi ut med et smil om munnen og synes vi har trent godt. Der vi egentlig kun hadde trent i 5 minutter. 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg ser du tar en del knebøy Pijus. jeg har trent nå i et halvt år, men aldri trent knebøy pga at jeg har hørt at du må ha bra teknikk ellers kan du få rygg skade. Jeg lurte da på om knebøy faktisk har så veldig mye å si? har lyst til å ta knebøy, men jeg vil jo selvfølgelig ikke ødelegge ryggen min. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Riktig teknikk er førstepriotert. Knebøy er en knall øvelse for å produsere ekstrem med kraft fra kroppen. Coren jobber godt sammen og man får god eksplovitet fra lårene, noe som gjør deg veldig stærk i mange ting. Du skubber hardere, du drar hardere, du løper kjapere (har skolerekorden på sprint) osv. Om du har lyst å bli stor og stærk så er knebøy den øvelsen. Endret 16. juli 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Må også nevne at knebøy og markløft er to øvelser som belaster så mange muskler at hormonproduksjonen din vil øke slik at muskelveksten i hele kroppen blir bedre. Endret 16. juli 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Takker for svar Jeg får vel begynne med knebøy og markløft nå, håper virkelig ikke at jeg kommer til å ødelegge ryggen, men jeg får vel lese litt om teknikker på nettet Lenke til kommentar
War Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=kawBY5p29fQ Sjekk ut denne og andre knebøy-videoer av denne mannen. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hm, men Balto mener han ikke er til å stole på Lenke til kommentar
Knife Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Da får du ta et valg. Hvem velger DU å stole på? Lenke til kommentar
War Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hele myrevolution stoler på han, hva er det han gjør galt? Det blir enten det eller finne noe balto godkjenner. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Er det ikke ekstremt mye krangling, drittkasting og personangrep i styrkedelen av forumet fortiden? Synes halvparten av loggene og andre tråder florerer med slikt. Har det alltid vært sånn? Lenke til kommentar
War Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Sikter du til noe i denne tråden? Vanligvis er det bare slikt når noen kommer med karb er fy-opplegget sitt av en eller annen svensk professor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå