Matsemann Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Da var den nye sykkelen i hus, hører den roper nede fra boden etter en prøvetur. Skal ut på testur om et par timer :> edit: glemte bilde Grattis! Har ikke blitt så mye sykling på meg i det siste. Sykkelen er i Sverige, mens jeg er på besøk hos kjæresten i Norge. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Grattis! Har ikke blitt så mye sykling på meg i det siste. Sykkelen er i Sverige, mens jeg er på besøk hos kjæresten i Norge. Fikk 15mil på den i helga, lurer på om jeg tar den med på jobb i morgen og tar meg en runde på ettermiddagen. Den andre sykkelen som jeg bruker til og fra jobb atm ble plutselig veldig tung å sykle på Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Ikke dårlig. Og sant det, helt drøy forskjell. Jeg er frelst. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg har spurt en en gang før men fikk ikke noe særlig til svar så jeg spør igjen Er det noen har som har et program for skuldre, eller noen øvelser for skuldre som er bra? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg har spurt en en gang før men fikk ikke noe særlig til svar så jeg spør igjen Er det noen har som har et program for skuldre, eller noen øvelser for skuldre som er bra? arnold-press Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Trenger ikke eget program for skuldre, men øvelser har du fått litt svar på: Noen her som har et forslag på et effektivt program for skuldre? Jeg har for små skuldre Skulder/militæpress. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Da var den nye sykkelen i hus, hører den roper nede fra boden etter en prøvetur. Skal ut på testur om et par timer :> edit: glemte bilde Grattis! Ga du mye for den og hvordan var den å sykle på? Vurderer sterkt nå å kjøpe meg landvegssykkel, er bare prisen som er i vegen. Endret 13. juli 2010 av Sno Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Grattis! Ga du mye for den og hvordan var den å sykle på? Vurderer sterkt nå å kjøpe meg landvegssykkel, er bare prisen som er i vegen. 12k kosta den Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) I sykkel-kategorien er det mange som kan hjelpe deg med å finne en sykkel som passer for deg innenfor riktig prisklasse. Du kan jo lage en tråd og få litt hjelp på veien og innspill på eventuelle sykler. Brukt kan jo også være et alternativ. De fleste med landeveissykkel kan å holde den ved like. Jeg kjøpte min brukt. 7k brukt, 35k nypris. (Og kjøper du brukt kan du sikker få prøvesykle den en del først, jeg fikk det). Jeg har skrevet veldig mange ganger rundt om her hvor glad jeg er i min landeveissykkel. De er utrolig lette og behagelige å sykle på (rumpen kan trenge litt tilvenning). Endret 13. juli 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
Grand Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 takker for svar, skal pelle meg til Sykkelkategorien. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Jeg er nå 18år, så höyden min er ferdig vokst, men jeg föler ikke at jeg har fått "mannekroppen" enda. Når er det skjelletet er ferdig bygd, og man ser mer "kraftig" ut, som en voksen mann? Endret 13. juli 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Når du har slutta å late deg og byrja å trene. 6 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Har trent en god stund nå, ellers takk for et bra svar. Endret 13. juli 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Det er utelukkande feitt og musklar som avgjer kor kraftig du ser ut. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Det er utelukkande feitt og musklar som avgjer kor kraftig du ser ut. og skjelett.. du hadde sett ut som en meitemark uten skjelett.. noen har kraftig beinbygning, noen har ikke... Lenke til kommentar
Knife Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det er utelukkande feitt og musklar som avgjer kor kraftig du ser ut. og skjelett.. du hadde sett ut som en meitemark uten skjelett.. noen har kraftig beinbygning, noen har ikke... Også kan man få kraftigbygning. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det er utelukkande feitt og musklar som avgjer kor kraftig du ser ut. Spurte min far som er lege, han sa fölgende: Rundt 18års alderen er du vokst ferdig i höyden. Men skjelettet og muskulaturen i kroppen utvikler seg til man er ca 23år. Dette varierer fra person til person, på samme måte som noen får skjegg når de er 17 og andre 20+. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Men skjelettet veier lite og større personer kan ikke skylde på det. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Det er sant, jeg tenkte mer utseende. Synes jeg fortsatt ser for "gutt"ut Edit: Jeg er vel litt forfengelig. Endret 14. juli 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg har begynt å få mer "manndig" annsikt nå. Men det er først etter ca ett og ett halvt år med hard trening da. Konstant trening vel og merke og stramt kosthold. Kost meg litt i sommer da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå