Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Da var den nye sykkelen i hus, hører den roper nede fra boden etter en prøvetur. Skal ut på testur om et par timer :>

edit: glemte bilde

Grattis! :)

Har ikke blitt så mye sykling på meg i det siste. Sykkelen er i Sverige, mens jeg er på besøk hos kjæresten i Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grattis! :)

Har ikke blitt så mye sykling på meg i det siste. Sykkelen er i Sverige, mens jeg er på besøk hos kjæresten i Norge.

Fikk 15mil på den i helga, lurer på om jeg tar den med på jobb i morgen og tar meg en runde på ettermiddagen. Den andre sykkelen som jeg bruker til og fra jobb atm ble plutselig veldig tung å sykle på :p

Lenke til kommentar

Da var den nye sykkelen i hus, hører den roper nede fra boden etter en prøvetur. Skal ut på testur om et par timer :>

edit: glemte bilde

Grattis! Ga du mye for den og hvordan var den å sykle på? Vurderer sterkt nå å kjøpe meg landvegssykkel, er bare prisen som er i vegen.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

I sykkel-kategorien er det mange som kan hjelpe deg med å finne en sykkel som passer for deg innenfor riktig prisklasse. Du kan jo lage en tråd og få litt hjelp på veien og innspill på eventuelle sykler. :)

Brukt kan jo også være et alternativ. De fleste med landeveissykkel kan å holde den ved like. Jeg kjøpte min brukt. 7k brukt, 35k nypris.

(Og kjøper du brukt kan du sikker få prøvesykle den en del først, jeg fikk det).

Jeg har skrevet veldig mange ganger rundt om her hvor glad jeg er i min landeveissykkel. De er utrolig lette og behagelige å sykle på (rumpen kan trenge litt tilvenning).

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Det er utelukkande feitt og musklar som avgjer kor kraftig du ser ut.

Spurte min far som er lege, han sa fölgende: Rundt 18års alderen er du vokst ferdig i höyden. Men skjelettet og muskulaturen i kroppen utvikler seg til man er ca 23år. Dette varierer fra person til person, på samme måte som noen får skjegg når de er 17 og andre 20+.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...