Mikkel™ Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Fyyyyy faen jeg har skjeva ut nå . Her sitter jeg i godstolen og gulper i meg saft og er i villmarka nesten hver dag og fisker eller går tur... Det er jo bra! Men har gått fryktelig mye snop når jeg er ute å går da. I like it! Men skal bli godt å komme tilbake til trening igjen etter ferien. Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Fyyyyy faen jeg har skjeva ut nå . Her sitter jeg i godstolen og gulper i meg saft og er i villmarka nesten hver dag og fisker eller går tur... Det er jo bra! Men har gått fryktelig mye snop når jeg er ute å går da. I like it! Men skal bli godt å komme tilbake til trening igjen etter ferien. Pass på så du ikke blir mer tynnfeit. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Har endelig bestemt meg for treningsopplegget for høsten. Planen er å gjennoppta karate etter ett år pause for å gå fra brunt til svart belte. Det er da 2 treninger i uken, pluss eventuelle ekstratreninger her og der. Så skal jeg melde meg inn i treningsstudioet Nautilus i svømmehallen i Kr.sand. Jeg får da tilgang til svømmehallen også. Regner da med å trene lett styrke 2 ganger i uken, og ta en dag med svømming. Høres det greit ut, eller bør jeg ha mer hvile, mer trening elns? Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Har endelig bestemt meg for treningsopplegget for høsten. Planen er å gjennoppta karate etter ett år pause for å gå fra brunt til svart belte. Det er da 2 treninger i uken, pluss eventuelle ekstratreninger her og der. Så skal jeg melde meg inn i treningsstudioet Nautilus i svømmehallen i Kr.sand. Jeg får da tilgang til svømmehallen også. Regner da med å trene lett styrke 2 ganger i uken, og ta en dag med svømming. Høres det greit ut, eller bør jeg ha mer hvile, mer trening elns? Du bør ha mer hvile og mer trening. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Høh? Nærmere forklaring plz? Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Du må ikke trene så mye på maskiner. Da vil du skade deg før eller siden. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Veldig random kommentarer fra deg benchmeister. 2 karatetreninger + 2 lette styrketreninger + svømming høres forsåvidt greit ut, men jeg ville heller trent styrke som normalt, altså medium/hardt, trenger ikke kjøre lette styrkeøkter pga karaten. Men du må selvsagt flette det sammen slik at du ikke får 4 harde dager på rad og 3 dager fri. Endret 10. juli 2010 av 2bb1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Trener en del frivekter på studio, liker ikke å ha en fast bevegelse som en del av maskinene har. @2bb1: Ok, tanken var bare å ikke slite meg helt ut, men heller trene rolig, men hardt sånn at jeg har litt energi til jobb og andre ting. Men må vel bare prøve ut hva som funker for meg Endret 10. juli 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Ja, vi er alle forskjellige, så det beste er bare å prøve seg frem. Men som sagt, jeg tror du skal klare to harde styrkeøkter + to karateøkter + litt rolig svømming hver uke om du ikke har en veldig anstrengende jobb e.l. i tillegg. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Det skal jeg prøve på Er jo ikke helt utrent, har 6 år med karate, 1.5 år med studio bak meg. Bare siste halvåret det har gått til helvete, så alle resultater er long gone Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Begynte å regne en times tid før yr sa det sku regne, samtidig som at vi kom litt seint i gang og hadde en lang pause halvveis. Endte med at vi sykla siste timen i regnvær :\ http://connect.garmin.com/activity/39988906 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Gleder meg til hösten nå. Er ferdig med videregående og skal ta et lite friår der jeg tar opp realfag, skaffer kjörerkort osv. Så jeg får masse tid til trening, skal begynne å bokse igjen, kombinere litt mellom svömming og löping, og såklart styrkelöft. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Når det står M*0,7 på et program, er det da 70% av min 10RM? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Når det står M*0,7 på et program, er det da 70% av min 10RM? Jess majones... (ikke lettmajones, den er mindre sunn enn vanlig) Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hvorfor er lett-majones mindre sunn enn orginal majones? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hvorfor er lett-majones mindre sunn enn orginal majones? Modifisert maisstivelse se her Mills sin vanlig her Mills sin lett her Lettmajones inneholder som oftest modifisert maisstivelse, og som kjent er det MEGET usunt... Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Begynte på kreatin for litt siden, nettop ferdig med første uken... Har fått en del mer kviser på brystet og korsryggen(?) Er litt spesielle kviser, små og blir fort gule også er de rød en lengere periode. Er dette vanlig med kreatin? Jævla irriterende hvertfall... Er dette kreatinet jeg har: http://www.norkost.no/crea_fx_kreatin_monohydrat_500gram/P_76 Alltid hatt svært få kviser, men en kvise i ny og ne på brystet skjer jo, men ikke 20ish små... Er ferdig med perioden hvor jeg hadde mer kviser for noen år siden også... Endret 11. juli 2010 av MooseOnTheRun Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Begynte på kreatin for litt siden, nettop ferdig med første uken... Har fått en del mer kviser på brystet og korsryggen(?) Er litt spesielle kviser, små og blir fort gule også er de rød en lengere periode. Er dette vanlig med kreatin? Jævla irriterende hvertfall... Er dette kreatinet jeg har: http://www.norkost.no/crea_fx_kreatin_monohydrat_500gram/P_76 Alltid hatt svært få kviser, men en kvise i ny og ne på brystet skjer jo, men ikke 20ish små... Er ferdig med perioden hvor jeg hadde mer kviser for noen år siden også... Pass på så du ikke får kreatinrage og ballene dine krymper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå