Knife Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Pijus, har kanskje spørt før trur eg, men sidan du skal innta så mykje kcal, kva eter du mest av? Før gikk det forsåvidt mye i melk, egg og kjøtt. Rundt 300-700g kjøtt, 9-15 egg og 1-3 liter melk om dagen. Vil tippe kostholdet kommer til å se noe slikt ut etter sommerferien. Dette er en mandag. Frokost kl 7 - En halv liter melk, tunfisk og egg Lunsj kl 11 - Varm lunsj, rundt 100-300g kjøtt alltid og karbohydrater (poteter, pasta, spagehti ..) og kanskje en halvliter med heilmilk. Etter skolen kl 14 - 300g kyllingfille med salat/pst Vil også kanskje være banan og pizza (hjemmelaget mm) eller noe annet karbohydrat rikt. Trening 15-17(18) Etter trening kl 17-18 - En liter melk med 50g protein og 100g karbohydater. Og da er det alt fra en time til en halvtime til neste trening. Trenger da rask energi. Håndball 18.30-21 ' Er forsåvidt ganske sulten etter trening, så pleier å spisse rundt 2-5 posjoner "middag". Hvis jeg ikke kommer meg hjem når trening er slutt så kommer jeg til å hive i meg rundt 100g soyaflak med en halvliter melk + litt middag seinere. Middag kl 21 - En halvliter melk og 2-5 posjoner middag. Endret 7. juli 2010 av Pijus Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Litt vanskelig å se for seg hvor mye mat det blir når du skriver "2-5 porsjoner middag", men Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Siden man bare trenger 200kcal i + så må du bruke mye energi resten av dagen/uten om trening. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Er det noe spesielt man gjøre for å bli mindre tung i beina? Har jo spilt fotball i 5-6 timer hver dag i det siste, og sier ikke nei til å bli med fordi jeg er tung i beina Endret 8. juli 2010 av Kranjcar Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Kanskje slappe litt inn i mellom? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Skal sjekke makspuls en dag snart, men er redd for at jeg ikke kommer til å klare det fordi jeg ofte får melkesyre nederst i leggene, noe som gjør at jeg gir meg tidlig... Noen tips til dette? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Da var den nye sykkelen i hus, hører den roper nede fra boden etter en prøvetur. Skal ut på testur om et par timer :> edit: glemte bilde Endret 9. juli 2010 av Sink Lenke til kommentar
jahas Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Da var den nye sykkelen i hus, hører den roper nede fra boden etter en prøvetur. Skal ut på testur om et par timer :> edit: glemte bilde Ny Sykkel og gul sykkeltrøye under tour de france. Du er ikke alene Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Ny Sykkel og gul sykkeltrøye under tour de france. Du er ikke alene Sikla på landeveissykkel siden i fjor høst, testa stefaren min sin nå på søndagen som var og da var det ikke lenger tvil, en slik skulle jeg ha! Edit: jomfruturen unnagjort; Til - http://connect.garmin.com/activity/39801227 Hjem igjen - http://connect.garmin.com/activity/39801230 Endret 9. juli 2010 av Sink Lenke til kommentar
Sammy-Lee Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hvordan lærte folk her seg teknikken på markløft? Må vel by far være den vanskeligste øvelsen med tanke på teknikk? Dessverre den viktigste også. Hva er den beste måten å lære seg teknikken på? Har dessverre ingen som kan vise meg. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Syt7A23YnpA Mark Rippetoe - Youtube Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hvordan lærte folk her seg teknikken på markløft? Må vel by far være den vanskeligste øvelsen med tanke på teknikk? Dessverre den viktigste også. Hva er den beste måten å lære seg teknikken på? Har dessverre ingen som kan vise meg. Jeg tror teknikken i rykk er litt vanskeligere. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Hvordan lærte folk her seg teknikken på markløft? Må vel by far være den vanskeligste øvelsen med tanke på teknikk? Dessverre den viktigste også. Hva er den beste måten å lære seg teknikken på? Har dessverre ingen som kan vise meg. Sjekk filmer som War visste deg på youtube. Legg ut mobilen din og film deg selv, og så sammenlign. Jeg trente et halvår helt alene, og lärte teknikkene på den måten. Da jeg senere flyttet og havnet på et nytt gym sa respektable styrkelöftere at teknikken min var 100% Edit: Legg ut filmene her på forumet for tilbakemelding også. Endret 10. juli 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Ny Sykkel og gul sykkeltrøye under tour de france. Du er ikke alene Sikla på landeveissykkel siden i fjor høst, testa stefaren min sin nå på søndagen som var og da var det ikke lenger tvil, en slik skulle jeg ha! Edit: jomfruturen unnagjort; Til - http://connect.garmin.com/activity/39801227 Hjem igjen - http://connect.garmin.com/activity/39801230 Kult! Hva har du brukt for å måle puls og tid og slikt? Nevn gjerne pris og denslags Lenke til kommentar
Sink Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Kult! Hva har du brukt for å måle puls og tid og slikt? Nevn gjerne pris og denslags http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=478126 Fin dupeditt som gjør treninga så mye mer moro! Endret 10. juli 2010 av Sink Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Kult! Hva har du brukt for å måle puls og tid og slikt? Nevn gjerne pris og denslags http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=478126 Fin dupeditt som gjør treninga så mye mer moro! Er det noen vits med en sånn til styrketrening? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Er det noen vits med en sånn til styrketrening? Hva skal du med gps og pulsvisning, når du er innendørs og kun løfter vekter? Nei, jeg ser ikke helt poenget, er ikke akkurat slik at hjertet er det du belaster mest selvom pulsen øker når du belaster de store muskelgruppene med løfting av vekter. Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Så du mener at man ikke får hypertrofi i hjertet av trening med vekter? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hvor mye hjertemuskelen vokser som virkning av en hard styrkeøkt skal jeg ikke bevege meg inn på, men litt av poenget med å kunne måle pulsen sin er å styre treningen etter intensitet. Ville du lagt om treningen om du hadde visst pulsen din til enhver tid? Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Det vet jeg ikke, da jeg ikke har prøvd det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå