Nians Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) - Tidspunktene du spiser på spiller ingen rolle. Det er antall kalorier i løpet av en dag i forhold til hva du forbrenner som teller. Jeg synes selv det er riktig å spise frokost før jeg trener. Trener jeg før frokosten går jeg omtrent i bakken. Så lenge man ikke spiser rett før man går ut og jogger bør det gå greit (pga hold). - Du mister ikke mage av å ta situps. Altså, du mister ikke mer fett rundt magen fordi du tar situps. Jeg tenkte mest på om du spiser før du trener. Bruker du energien du har fått fra maten eller bruker du energi fra fettet? Jeg føler meg temmelig utslitt resten av dagen. Ihvertfall i føttern mine. Endret 4. juli 2010 av Nians Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg forstår meg ikke på magen min. Jeg har relativt lav fettprosent og noenlunde markerte magemuskler, men så fort jeg spiser/drikker noe, blir magen ekstremt oppblåst og utover stikkende, noe som gjør at jeg får en ølmage uten å egentlig være tjukk. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Lær deg å trekke inn magen . Edit: Det skjer forøvrig fordi du fyller magen med mat, logisk? Endret 4. juli 2010 av HValder Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg forstår meg ikke på magen min. Jeg har relativt lav fettprosent og noenlunde markerte magemuskler, men så fort jeg spiser/drikker noe, blir magen ekstremt oppblåst og utover stikkende, noe som gjør at jeg får en ølmage uten å egentlig være tjukk. Lordosis? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg forstår meg ikke på magen min. Jeg har relativt lav fettprosent og noenlunde markerte magemuskler, men så fort jeg spiser/drikker noe, blir magen ekstremt oppblåst og utover stikkende, noe som gjør at jeg får en ølmage uten å egentlig være tjukk. Hadde samme problemet til jeg leste DENNEartikkelen... Enjoy Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Jeg forstår meg ikke på magen min. Jeg har relativt lav fettprosent og noenlunde markerte magemuskler, men så fort jeg spiser/drikker noe, blir magen ekstremt oppblåst og utover stikkende, noe som gjør at jeg får en ølmage uten å egentlig være tjukk. Lordosis? Vet ikke, har en litt utstikkende rompe, og noenlunde krum nedre-rygg. Men har ikke vondt, og ingen problem med bøy og mark. hmm? Edit: Prøvde å lese om dette, men forsto ikke alt. Er dette vanskelig å kvitt hvis dette er tilfelleT? Endret 4. juli 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Dagens trening blir "døgnkontinuerlig" Har akkruat besteget en lav fjelltopp og skal på neste nå. Etter det blir det styrketrening i ettermiddag. Ernæring følges opp etter forbruk... Her skal man bli supermann Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Faen som jeg hater kcal underskudd.. føler meg tynn, pinglete og svak. Men er ingen vei utenom skal man få denne fettprosenten ned på et akseptabelt nivå. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Stå på! Se på det positive nå, Bra du klarer og holde et kaloriunderskudd da, mange som sliter bmed det og når du er ferdig er det et bra resultat Noen som har noe tips til noe mat med mye og gode karbohydrater som er lett å ta med seg på trening? Tenker på mat og ikke shakes osv. nå... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 2 topper besteget i Tromsø til nå i dag... Nå er det gymmen en times tid og så er det ny topptur i ettermiddag Trening har aldri vært deiligere enn i dag, har MASSE energi å få ut av kroppen Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Folkens, hva synes dere om brød til frokost? Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg prøvde markløft for første gang i dag. Løftet bare lett vekt, men det var nesten like slitsomt som å løpe. Skjønner at dette er effektivt. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Folkens, hva synes dere om brød til frokost? Med mindre du følger H&F-C eller er på en diett så er det bare å helle nedpå det. På en diett så er det andre ting du kan spise mer av for samme kcal for karbdelen. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Nå i sommerferien føler jeg meg mer markert, men svakere. Vil tippe på at jeg har hatt kaloriunderskudd så det griner. Det er faen meg ikke lett å innta 3500-4000kcal hverdag. Men det som er supert er at styrken er der fortsatt og går opp over. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Merker selv hvor vanskelig det er å spise riktig når man ikke har særlig til daglige rutiner. Står opp tilfeldig og spiser litt tilfeldig, på en måte. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Akkurat! Noen ganger står jeg opp i 12 tiden, andre gangen i 2 tiden. For et rott! Når det var skole hadde jeg rutine på alt jeg skulle spise og kunne velge enkelt om jeg ville opp eller ned i vekt. Men er jo på en måte deillig da.. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Noen her som har et forslag på et effektivt program for skuldre? Jeg har for små skuldre Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Pijus, har kanskje spørt før trur eg, men sidan du skal innta så mykje kcal, kva eter du mest av? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Akkurat! Noen ganger står jeg opp i 12 tiden, andre gangen i 2 tiden. For et rott! Når det var skole hadde jeg rutine på alt jeg skulle spise og kunne velge enkelt om jeg ville opp eller ned i vekt. Men er jo på en måte deillig da.. Sommerferie kompis Lenke til kommentar
HValder Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg prøvde markløft for første gang i dag. Løftet bare lett vekt, men det var nesten like slitsomt som å løpe. Skjønner at dette er effektivt. Det er ein grunn til at eg ikkje godtar treningsprogram som ikkje inkluderar markløft . Noen her som har et forslag på et effektivt program for skuldre? Jeg har for små skuldre Skulder/militæpress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå