Dufen Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hvorfor egner ikke markløft seg i et helkroppsprogram? Pga korsryggen, roing, knebøy og mark på samme dag alle dagene er fyfy. Det er derfor man har for eks lett bøy på samme dag som mark osv i 5x5. Fagerli har nye sider, mangler en del nå, men siggy1 har en backup-utgave her . Litt kronglete oppsett uten bilder osv, men som man ser er det nesten ryp, bare tilrettelagt for baseøvelseprogram i neste runde. WTF??? Har i dag kjørt knebøy x 3 sett og sittende roing x 3 sett... Er det ubra? Shit, har jo kombinert disse i et halvt år nå... Jeg er mye på fisketur og når jeg står lenge og fisker blir jeg litt øm i korsryggen, har ikke merket mer eller mindre til det denne sommeren... Er du sikker på dette? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Knebøy + roing går bra, men tung knebøy+roing+markløft blir for mye, sier seg vel litt selv. Å bli øm i ryggen av å stå i timesvis med stangen i handen blir vel de fleste. Har foresten kjørt X-PRESS-programmet noen uker nå, og må si jeg liker det veldig godt. Flott å kunne pushe seg selv fra økt til økt og følge dagsformen, uten å gå til styrkerommet med et allerede ferdigutfylt program. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Tunge markløft og knebøy kan kombinerast fint dersom du byttar knebøy med bulgarske utfall. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Er det helt normalt å IKKE være sulten nå klokka 18.50 når jeg var ferdig å trene klokka 14? Da fyrte jeg innpå 45g prot og 60g karbs... Lenke til kommentar
War Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Man kan også for eks kjøre roing med bryststøtte for å avlaste korsryggen. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Den bruker jeg og den er helt super. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg må seriøst finne noe å beskytte meg med når jeg tar knebøy. Gjør vondt som faen nå som jeg er oppe i 100+ Lenke til kommentar
HValder Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Beskytte deg med? Skuldrene du tenkjer på? Det er bare å venne seg til deg, byrjar du å bruke pute e.l. får du berre svi for det når det blir enda tyngre. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Det blir ustabilt fordi du ikkje vil få plassert stanga skikkeleg, ender sannsynlegvis opp med at det blir vondare og/eller at det går på bekostning av teknikk/utførelse. Uansett, det gjer berre vondt og du tar ikkje skade av litt smerte . Endret 30. juni 2010 av HValder Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Fysj og æsj! Da driter jeg i det! Får heller fokusere det bort til det gir seg. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Kunstig shit? Send en mail til idun da og hør om de har innholdsfortegnelse til deg, [email protected] Da har jeg fått svar og innholdet er som følger... INGREDIENSER I LETTBRØD: vann, hvetemel, ertefiber, hvetegluten, gjær,salt, tørket surdeig av rug, alginate, pektin, dextrose, havrekli (dekor),tørket surdeig av hvete, emulgator (E472e), sammalt rug, rapsolje,melbehandligsmiddel (E300), enzymer. INGREDIENSER I FERDIG BRØD: vann, sammalt hvete fin, ertefiber, hvetemelbakeri, hvetegluten, gjær, tørket surdeig av hvete, salt, boghvete,linfrø, solsikkekjerner, havregryn (dekor), emulgator (E472e), sammaltrug, alginate, pektin, dextrose, rapsolje, melbehandligsmiddel (E300),enzymer. Det er hvetemel i brødet Derfor er det ubra... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Noen i Bergen som vil være treningspartneren min? Trenger noen som kan motivere meg litt Bor på Danmarksplass. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Er 500 ml det samme som 500 gram? Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Det kommer ann på massetettheten til det du skal veie. 500ml vann = 500gram mens 500ml stikkelsbær = 275gram f.eks. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Det kommer ann på massetettheten til det du skal veie. 500ml vann = 500gram mens 500ml stikkelsbær = 275gram f.eks. Er 500 ml youghurtis jeg tenker på Lenke til kommentar
HValder Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Da må du nesten veie yoghurten, med mindre det står oppgitt på boksa. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Da må du nesten veie yoghurten, med mindre det står oppgitt på boksa. I hele boksen så er det 800 ml tilsammen. Står ikke noe gram, men er det ca 200 kcal pr 100 gram. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Hvilket merke is er det da? Denne typen veier f.eks 435g og er 800ml så tipper din er i samme gata. Men skaff deg en vekt til å veie maten, er jo umulig å holde følge med kostholdet uten synes jeg. Og en vekt koster ikke mer enn en 100,-. Absolutt en god invistering Endret 2. juli 2010 av phax Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Tunge markløft og knebøy kan kombinerast fint dersom du byttar knebøy med bulgarske utfall. Gjør bulgarsk utfall samme nytten som knebøy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå