Kranjcar Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Når jeg ikke har noen planer en kveld, kan jeg lett bruke 3-4 timer på å spise opp et måltid, da jeg spiser litt og litt bare. Hvis jeg skal noe derimot, så spiser jeg gjerne et måltid på et kvarter... Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Da er treningstøyet pakket og jeg reiser til Tyrkia om et par timer. Ha det bra folkens! Lenke til kommentar
War Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 En lompe Jepp som karb om jeg for eks skal jobbe 9 timer med å bytte dører. Blir ikke mye fast med shake+juice. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Da er treningstøyet pakket og jeg reiser til Tyrkia om et par timer. Ha det bra folkens! Ha det bra og kos deg Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 2 timers sykkeltur med bading i sykkelshortsen halvveis, kooos med sommer! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Gruer meg til ferien. Jeg tviler på at det er stor muligheter til styrketrening annet en basis kroppsvektrenning dit jeg skal. Det blir nok en god del svømming. Jeg blir borte 1 måned, så jeg er redd jeg kommer til å miste litt vekt og styrke. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg skal begynne på nytt 6-ukers program nå men får bare kjørt gjennom 1-5 fordi jeg reiser bort på ferie uke 6. Skal bli mye fjellturer da Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg skal begynne på nytt 6-ukers program nå men får bare kjørt gjennom 1-5 fordi jeg reiser bort på ferie uke 6. Skal bli mye fjellturer da Det burde innebære en del knebøy det da Men fjellturer er digg, kos deg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ligger i hardtrening for å vende meg til lys og fuglekvitter allerede Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Når jeg tar inverted rows sklir føttene mine frem og tilbake. Noen tips for å unngå det? For de som ikke vet hva inverted rows er for noe: Skal trene i morgen, så raske svar verdsettes. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Forstår ikkje korleis du får til det, men det burde ikkje vere værre enn å legge ei vektskive eller to foran beina. Når vi er inne på emnet: nokon som har ei glup forklaring på kvifor eg ikkje klarar å dra meg heilt opp på inverted rows? Sjølv med full eksplosivitet stoppar eg ca. 10 cm før stanga. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Første jeg tenker på er å sette noe foran beina? En benk eller noe. EDIT: HValder var raskere enn meg der Endret 7. juni 2010 av PureChaos Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Når vi er inne på emnet: nokon som har ei glup forklaring på kvifor eg ikkje klarar å dra meg heilt opp på inverted rows? Sjølv med full eksplosivitet stoppar eg ca. 10 cm før stanga. Har lest at man da burde bøye knærne. Etterhvert som du blir sterkere skal du klare å løfte deg helt opp. Jeg sliter litt selv her. Skal se om jeg finner ett eller annet jeg kan sette foran bena. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Eg tar 95 kg rows, skal ikkje mangle noko på styrkefronten. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Når vi først er inne på inverted rows. Burde man trene både Chins og Inverted Rows? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Prøvd: bøyde knær, strake bein, beina på lav benk og høg benk. Klarte det fint i militæret for to år sidan. Tenkte kanskje det skyldes skulderskaden min, men det plaga meg før eg fekk den. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Jeg har også problem med at bena sklir. Legger to 20 kg-skiver oppå hverandre i passe avstand fra stanga så går det fint. Endret 7. juni 2010 av KjellV Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fant nok en matvare som kan egne seg for de som sliter med å gå opp i vekt og få i seg nok kalorier: Hamburger med 20000 kcal! 95,5 kilo. http://www.side2.no/...icle2919746.ece Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Kan umulig stemme, det utgjør jo ikke mer enn ca 210 kcal per kilo. Da snakker vi magert kjøtt! Tipper det skal være 200 000 kcal jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå