Kenny000 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 hehe. skjønte det ikke var hallingdans det var snakk om.. var bare litt overtrøtt Har endelig hentet bestillingen min med MealTech på posten nå. Har laget dem Capuchino-miksen som er best i test i TN-magasinet. Utrolig digg da. Skal lett lage dette til frokost fra nå av Lenke til kommentar
KaLiS_ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Herregud! For å være ærlig så er min mening om det å bli stor bare latterlig... Hva oppnår dere ved å vokse som faen og så bli slapp og feit og ekkel når dere blir i 40-50 åra? .. :S Hvorfor ikke bare trene med kroppen, pushups etc etc... Trene masse kondis osv og leve mye lengre å sunnere liv? Skam dere.... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hva oppnår dere ved å vokse som faen og så bli slapp og feit og ekkel når dere blir i 40-50 åra? .. :S Du blir ikke slappere, feitere og eklere om du har litt muskelmasse enn om du aldri hadde trent når du blir gammel. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Herregud! For å være ærlig så er min mening om det å bli stor bare latterlig... Hva oppnår dere ved å vokse som faen og så bli slapp og feit og ekkel når dere blir i 40-50 åra? .. :S Hvorfor ikke bare trene med kroppen, pushups etc etc... Trene masse kondis osv og leve mye lengre å sunnere liv? Skam dere.... kan du fortelle meg hvorfor jeg blir feit slapp og ekkel når jeg eldes pga keg har muskler? at muskler blir til fett er en myte som bare tilbakestående fortsatt lever etter Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Herregud! For å være ærlig så er min mening om det å bli stor bare latterlig... Hva oppnår dere ved å vokse som faen og så bli slapp og feit og ekkel når dere blir i 40-50 åra? .. :S Hvorfor ikke bare trene med kroppen, pushups etc etc... Trene masse kondis osv og leve mye lengre å sunnere liv? Skam dere.... 1. Armhevinger er ikke god trening, det krever for mye teknikk, og når man klarer 10 armhevinger eller mer, er ikke armhevinger noe å "samle på". 2. Styrketrening er "et sunt liv", Bill Pearl kunne blåse opp en flaske slik at den sprengte i 1967. 3. Man lever lenge av styrketrening, man lever riktig nok ikke lenge hvis man doper seg på forskjellige stoffer (folk som er født med Acromegaly, som gir unaturlig mye veksthormon, blir sjelden mer enn 40 år) 4. Man blir ikke ekkel når man er i 40-50 årene, de gamlingene som er sprekest, har ofte vært bodybuildere. Bevis på at man ikke blir slapp når man blir gammel av slik trening (bodybuilderene boler ikke når de blir gamle, og de færreste, uansett alder blir så veltrente uten bol): Bill Pearl (55): Frank Zane (60): Serge Nubret (60): Lou Ferrigno (52): Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Masse greier.. In your face KaLiS_ Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Nå har jeg begynt med med 3 bokser tunfisk i olje per dag.. FY FAEN JEG SKAL BLI BØS UTOVER SOMMERN !! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Herregud! For å være ærlig så er min mening om det å bli stor bare latterlig... Hva oppnår dere ved å vokse som faen og så bli slapp og feit og ekkel når dere blir i 40-50 åra? .. :S Hvorfor ikke bare trene med kroppen, pushups etc etc... Trene masse kondis osv og leve mye lengre å sunnere liv? Skam dere.... Trodde jeg skulle falle av stolen :!: Ikke snakk om ting du helt klart ikke har peiling på Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Herregud! For å være ærlig så er min mening om det å bli stor bare latterlig... Hva oppnår dere ved å vokse som faen og så bli slapp og feit og ekkel når dere blir i 40-50 åra? .. :S Hvorfor ikke bare trene med kroppen, pushups etc etc... Trene masse kondis osv og leve mye lengre å sunnere liv? Skam dere.... Trodde jeg skulle falle av stolen :!: Ikke snakk om ting du helt klart ikke har peiling på Enig .. stfu ! Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Herregud! For å være ærlig så er min mening om det å bli stor bare latterlig... Hva oppnår dere ved å vokse som faen og så bli slapp og feit og ekkel når dere blir i 40-50 åra? .. :S Hvorfor ikke bare trene med kroppen, pushups etc etc... Trene masse kondis osv og leve mye lengre å sunnere liv? Skam dere.... Gratulerer. Du har fått dusteprisen 2005 Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 kanskje nok flaming nå gutter.. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 La oss få igang denne igjen, må da være noe dere lurer på? noen som har noen før-etterbilder? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg lurer på noe gutten min.. Jeg fått skikkelige lilla strekkmerker "over" armhulene hvis dere skjønner... Hvordan i helvete blir jeg kvitt dem? Lenke til kommentar
War Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Det betyr at du legger på deg mer enn huden gir etter. Det er helt ufarlig og vil som regel gå over etter hvert. Er de veldig plagsomme og skjemmende, er eneste mulighet hudspesialist. (her det på hoftene jeg) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Føles det akkurat som blåmerker elns? Tror jeg hadde det på armen... Lenke til kommentar
War Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Det kommer ikke og forsvinner på en uke eller noe, det skal ikke være vondt , bare være farget og i "strekkform" Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Kanskje jeg bare hadde et blåmerke da! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Å spise c-vitaminer skal vist forebygge det, men kan ikke se at det funker noe særlig på meg... Blir bare verre og verre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå