Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud! For å være ærlig så er min mening om det å bli stor bare latterlig... Hva oppnår dere ved å vokse som faen og så bli slapp og feit og ekkel når dere blir i 40-50 åra? .. :S

Hvorfor ikke bare trene med kroppen, pushups etc etc... Trene masse kondis osv og leve mye lengre å sunnere liv?

 

Skam dere....

Lenke til kommentar
Herregud! For å være ærlig så er min mening om det å bli stor bare latterlig... Hva oppnår dere ved å vokse som faen og så bli slapp og feit og ekkel når dere blir i 40-50 åra? .. :S

Hvorfor ikke bare trene med kroppen, pushups etc etc... Trene masse kondis osv og leve mye lengre å sunnere liv?

 

Skam dere....

kan du fortelle meg hvorfor jeg blir feit slapp og ekkel når jeg eldes pga keg har muskler?

 

at muskler blir til fett er en myte som bare tilbakestående fortsatt lever etter

Lenke til kommentar
Herregud! For å være ærlig så er min mening om det å bli stor bare latterlig... Hva oppnår dere ved å vokse som faen og så bli slapp og feit og ekkel når dere blir i 40-50 åra? .. :S

Hvorfor ikke bare trene med kroppen, pushups etc etc... Trene masse kondis osv og leve mye lengre å sunnere liv?

 

Skam dere....

1. Armhevinger er ikke god trening, det krever for mye teknikk, og når man klarer 10 armhevinger eller mer, er ikke armhevinger noe å "samle på".

 

2. Styrketrening er "et sunt liv", Bill Pearl kunne blåse opp en flaske slik at den sprengte i 1967.

 

3. Man lever lenge av styrketrening, man lever riktig nok ikke lenge hvis man doper seg på forskjellige stoffer (folk som er født med Acromegaly, som gir unaturlig mye veksthormon, blir sjelden mer enn 40 år)

 

4. Man blir ikke ekkel når man er i 40-50 årene, de gamlingene som er sprekest, har ofte vært bodybuildere. Bevis på at man ikke blir slapp når man blir gammel av slik trening (bodybuilderene boler ikke når de blir gamle, og de færreste, uansett alder blir så veltrente uten bol):

 

Bill Pearl (55):

Bill_dumb_color.jpg

 

Frank Zane (60):

FZguitarsm.jpg

 

Serge Nubret (60):

SergeNubret75.jpg

 

Lou Ferrigno (52):

lou_and_APT.jpg

Lenke til kommentar
Herregud! For å være ærlig så er min mening om det å bli stor bare latterlig... Hva oppnår dere ved å vokse som faen og så bli slapp og feit og ekkel når dere blir i 40-50 åra? .. :S

Hvorfor ikke bare trene med kroppen, pushups etc etc... Trene masse kondis osv og leve mye lengre å sunnere liv?

 

Skam dere....

Trodde jeg skulle falle av stolen :!:

 

Ikke snakk om ting du helt klart ikke har peiling på :cool:

Lenke til kommentar
Herregud! For å være ærlig så er min mening om det å bli stor bare latterlig... Hva oppnår dere ved å vokse som faen og så bli slapp og feit og ekkel når dere blir i 40-50 åra? .. :S

Hvorfor ikke bare trene med kroppen, pushups etc etc... Trene masse kondis osv og leve mye lengre å sunnere liv?

 

Skam dere....

Trodde jeg skulle falle av stolen :!:

 

Ikke snakk om ting du helt klart ikke har peiling på :cool:

Enig .. stfu ! :D

Lenke til kommentar
Herregud! For å være ærlig så er min mening om det å bli stor bare latterlig... Hva oppnår dere ved å vokse som faen og så bli slapp og feit og ekkel når dere blir i 40-50 åra? .. :S

Hvorfor ikke bare trene med kroppen, pushups etc etc... Trene masse kondis osv og leve mye lengre å sunnere liv?

 

Skam dere....

Gratulerer. Du har fått dusteprisen 2005 :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...