Sitronsaft Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Selv pleier jeg å bruke maks 10 minutter på å spise et måltid, nesten uansett størrelse. Har regnet ut at jeg i gjennomsnitt bruker 30 sekunder på én skive med pålegg. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Kesamen gled rett ned! Kesam med vaniljesmak er knallgodt! Skulle tatt det med ro i dag siden kroppen ikke er helt i lodd, men ble overtalt av en venninne til å være med på joggetur og bading. Ender vel opp med lungebetennelse etter bading i isvann Satser på at kroppen trenger et lite "sjokk" for å komme skikkelig i gang i dag. Endret 5. juni 2010 av KjellV Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Sitronsaft: ta livet med ro og slapp av 30 sekunder er stressende lite for én skive. Endret 5. juni 2010 av 2bb1 2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Er ikke bra og spise som en måke Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ja, de sluker matet...de svelger fisken hel:P Derfor utrykket "spiser som en måke" :!: Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg vet jeg spiser raskt og burde ta det mer med ro, nyte maten osv. Men jeg bare spiser fort av natur, har gjort det så lenge jeg kan huske. Og i senere tid har det begynt å bli mer "praktisk" også, ettersom jeg MÅ spise visse måltider sammen med resten av husholdningsbefolkningen, noe som betyr: jo lengre tid jeg bruker, jo lengre tid må jeg tilbringe med dem. Trist det der. Føler meg litt som en måke noen ganger, i alle fall som et dyr.. når jeg spiser. Sånn som måkene lar fisken "falle" ned i den åpne ganen spiser jeg av og til mat, bare at jeg slipper det jo bare inn i munnen, tygger og svelger. Ellers føler jeg meg veldig som et rovdyr når jeg spier måltider bestående av kylling, bacon og egg, etter en hard treiningsøkt. Spise musklene til dyrene for å få muskler selv. Yeah bitch, that's how we roll (mennesker). Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Selv pleier jeg å bruke maks 10 minutter på å spise et måltid, nesten uansett størrelse. Har regnet ut at jeg i gjennomsnitt bruker 30 sekunder på én skive med pålegg. For meg er det omvendt. Det hender jeg bruker en time på en tallerken. Alle jeg kjenner klager på hvor treig jeg er til å spise. Familien har gått fra bordet før jeg er ferdig med første porsjon Jeg må nevne at jeg et par ganger har brukt flere timer på noen brødskiver. Dette hemmer meg egentlig ganske mye når det kommer til det å få i seg nok mat, særlig når jeg er på skolen. Jeg vet at jeg hadde klart å få i meg nok mat hadde jeg bare vært litt raskere med å spise. 1 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Det var ekstremt. Med tempoet ditt må du jo spise døgnet rundt hvis du skal få i deg nok energi. Kaldt å bade i Trondheim/Estenstadmarka, men anbefales Endret 5. juni 2010 av KjellV Lenke til kommentar
War Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg har sitronsafts problem, proteinshake drikkes på styrten, 1 ss peanutbutter og en lompe eller ett glass juice. Kanskje 20 sek så er frokosten unna. Fra klokka ringer til jeg er mett og ute av døra kan det ta under 3 min, men nå er jeg passe kvalm etter måltider også. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Nå er jeg ekstremt treig generelt. Jeg står opp presis 06.00 og er ute av døra 07.20. Om jeg rekker og bli ferdig. Merkelig nok blir jeg alltid relativt raskt ferdig med å trene. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Selv pleier jeg å bruke maks 10 minutter på å spise et måltid, nesten uansett størrelse. Har regnet ut at jeg i gjennomsnitt bruker 30 sekunder på én skive med pålegg. For meg er det omvendt. Det hender jeg bruker en time på en tallerken. Alle jeg kjenner klager på hvor treig jeg er til å spise. Familien har gått fra bordet før jeg er ferdig med første porsjon Jeg må nevne at jeg et par ganger har brukt flere timer på noen brødskiver. Dette hemmer meg egentlig ganske mye når det kommer til det å få i seg nok mat, særlig når jeg er på skolen. Jeg vet at jeg hadde klart å få i meg nok mat hadde jeg bare vært litt raskere med å spise. Har same problemet sjølv, får til stadigheit klager frå dei eg et med fordi eg et så treigt. Har prøvd å verkeleg gå inn for å ete fortare, men det er og blir ei treig affere. Einaste unntak er hvis eg er verkeleg motivert, av typen siste måltid før dagsmarsj i militæret da et eg lett like fort som alle andre, så potensialet er tydeligvis der. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Selv pleier jeg å bruke maks 10 minutter på å spise et måltid, nesten uansett størrelse. Har regnet ut at jeg i gjennomsnitt bruker 30 sekunder på én skive med pålegg. For meg er det omvendt. Det hender jeg bruker en time på en tallerken. Alle jeg kjenner klager på hvor treig jeg er til å spise. Familien har gått fra bordet før jeg er ferdig med første porsjon Jeg må nevne at jeg et par ganger har brukt flere timer på noen brødskiver. Dette hemmer meg egentlig ganske mye når det kommer til det å få i seg nok mat, særlig når jeg er på skolen. Jeg vet at jeg hadde klart å få i meg nok mat hadde jeg bare vært litt raskere med å spise. Hvordan klarer du det..? FLERE timer på noen brødskiver? Det høres veldig/fantastisk/usannsynlig/latterlig tregt ut! Skulle nesten filmet deg selv, for det der må være verdensrekord! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg spiste nettop 3 kaker til kveld (brødskive ja). Og det tok meg 10 minutter... Og jeg synes det er lang tid. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Forstår ikke det selv engang, må spise som en mus da... Mikkel: 10min høres ganske normalt ut egentlig Men igjen...hva er normalt, det er noe en gruppe mennesker har bestemt er det som er greit:P Så bruk 10 sekunder eller 1 time så lenge man har det bra, klarer og nyte maten så er vel det bare velstand Endret 5. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Kanskje det er førstesteget for anoreksia? At du tar musetygg i mean. 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Tror ikke det Da prøver du og la være å spise mest mulig helt frem til du blir sikkelig syk...dette er noe som varierer når det kommer til tiden det tar før man får symptomer til man har det sikkelig. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Skal si joggeturen og badinga fikk liv i skrotten! Hev innpå 600 gram pommes stripes og 400 gram biff for en times tid siden, og nå er det en boks kesam til dessert Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Hvordan klarer du det..? FLERE timer på noen brødskiver? Det høres veldig/fantastisk/usannsynlig/latterlig tregt ut! Skulle nesten filmet deg selv, for det der må være verdensrekord! Ja, ikke mange som spiser så tregt nei Jeg vet ikke helt hva det kommer av, merkelig nok er frokosten det eneste som går relativt fort. Og av en eller annen grunn spiser jeg brødskive med makrell i tomat skikkelig fort, men alt annet går tregt. Endret 5. juni 2010 av Coa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå