Mikkel™ Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg kjører alltid kardiøktene mine med både hurtig gange, hurtig jogging, løping og motbakke. Its good Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Gjorde 4x4 intervaller i en lokal slalombakke som går paralellt med en hoppbakke her en dag. Kan ikke si det var beina jeg merka det mest i, igrunn. Var mer korsryggen fordi jeg gikk så fremover bøyd. http://connect.garmin.com/activity/35318062 Mulig det er bedre med enda lavere fart og sekk på ryggen. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Gjorde 4x4 intervaller i en lokal slalombakke som går paralellt med en hoppbakke her en dag. Kan ikke si det var beina jeg merka det mest i, igrunn. Var mer korsryggen fordi jeg gikk så fremover bøyd. http://connect.garmin.com/activity/35318062 Mulig det er bedre med enda lavere fart og sekk på ryggen. Sekk på ryggen vil naturleg føre til at du bøyer deg meir ned . Eg springer ofte i terrengsykkel-løyper (når eg er i form til det ), kan holde ganske høgt tempo og det er fantastisk for spensten, ulempen er at du får ein enorm skaderisiko. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg merker at jeg har bedre spenst enn noen gang, men jeg har ikke trent spesifikt på spenst. Dog trener jeg jo knebøy. Likevel har vekten økt relativt mye. Så hva tror dere, vil styrken i beina overstige den økte tyngden man må løfte i et spensthopp? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Er det noen andre enn meg som får dårlig ånde av å trene? Jeg lurer på om det har noe å gjøre med at man blir tørr i munnen, det er hvertfall noe jeg opplever ofte. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Er det noen andre enn meg som får dårlig ånde av å trene? Jeg lurer på om det har noe å gjøre med at man blir tørr i munnen, det er hvertfall noe jeg opplever ofte. Jeg får noenganger utrolig mye gass i magen og fjerter med ZyklonB enn det ble brukt i andre verdenskrig Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Sjæl. Tror det er proteinshakene som kan være synderen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det er godt mulig . Er bare rimelig vanskelig å holde igjen fjerten enkelte ganger Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Proteinpulver gir gjerne dårlig ånde. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Dårlig ånde kommer fra magen, utenom hvis man har en feit betennelse i kjeften eller noe annet da. Men dårlig ånde kommer hovedsaklig fra magen så skyld på pulveret og prøv å hold deg til smygere Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Proteinpulver og banan = jeg holder kjeft hele veien hjem fra trening. Det verste er å drikke shake til frokost, man merker det resten av dagen. Rapen lukter shait. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Smaker dritt også...rapen altså. Jeg brukte og blande ølgjær i vann å ha med på treninga, det smaker pjuk det. Men ble nå vant med det (får kjøpt slik pakke med ølgjør og druesukker i ) Det som kom opp fra magen etter og ha drukket det er ikke noe jeg unner andre og kjenne :!: Endret 4. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg synes frokostshaken funker bra jeg. Den på treninga sluker jeg på ett. Får jo mad skills i å drikke halvlitere i etterkant av det her Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg er skikkelig uggen i dag, sliter med å få i meg mat. Noen som har tips til hva jeg kan spise som glir lett ned? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Spaghetti med kjøttdeig eller lasagne Endret 5. juni 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Yoghurt med frokostblanding Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Tvinga ned en dose spaghetti med kjøttdeig, men brukte nesten en time på en skål. Yoghurt med frokostblanding blir sikkert hardt det også, spesielt siden "frokostblandingen" jeg har er 4-korn. Den er hard nok å få ned til vanlig! Gjør et forsøk med en boks kesam om litt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Havregrynsgrøt med vann da ? Det er jo bare "slim" uansett Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Yoghurt med frokostblanding Ikke så lett som pasta med kjøttdeig Kesam med en dært syltetøy og kanel er godt. Bruker og kjøpe den Kesam med vanilje Lett og blande litt syltetøy samt kanel Endret 5. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Regner med du ikke skal trene i dag, hvis du bruker en hel time på litt mat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå