Bonna86 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ugh, så ekkelt. Kanskje på tide å begynne å tørke seg ja. Mener du det seriøst? Kanskje det er mulig å tørke seg om man svetter litt. Det at det drypper fra ansiktet, henda, beina, rett og slett hele kroppen så er det likegreit å sitte på sofaen, for skikkelig trening, det får du ikke tid til. Eh, jaha? Jeg svetter mye, det har jeg alltid gjort, men jeg har da ihvertfall vett nok til å tørke opp etter meg. For verken jeg eller andre etter meg synes det er særlig deilig å sette seg på en sykkel, treningsapparat eller lignende når det ligger store dammer etter forrige mann/kvinne. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg forstod det som at hun mente han skulle tørke mens timen pågikk. Og det skjønner jeg at blir dumt. Men er enig i at man skal tørke etter seg når man er ferdig. 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Tja, jeg synes ikke det er noe problem å gjøre det heller mens jeg trener, men det kommer litt an på hva man trener selvsagt. Sitter man på en sykkel så kan man vel kanskje ha håndkle over styret og tørke seg innimellom? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg forstod det som at hun mente han skulle tørke mens timen pågikk. Og det skjønner jeg at blir dumt. Men er enig i at man skal tørke etter seg når man er ferdig. Akkurat. Mulig jeg var uklar, men det var under timen han ble bedt om å tørke seg. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Har samme regler mot topper og singlets på Nidarø. Men tror bare det følges sånn høvelig. Dersom svette er et problem hjelper det ikke med ei T-skjorte:P Små topper på jenter har også en lei tendens til å knuse alt treningsfokus Blir fort at man bare står å ser på når jentene trener Skrap sammen noen kroner og stikk bort på Rema 1000. Evt få noen til å kjøpe for deg hvis du er under atten Nå som man skal deffe så må man bare droppe øl og gå rett på spriten, mindre karbohydrater i den om jeg ikke tar mye feil:D Endret 1. juni 2010 av Zepticon Lenke til kommentar
HValder Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Mindre karbs ja, men meir gift Øl kan du fint nok bruke som erstattning for eit glass vann etter trening. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 den er hvertfall bare bestående av karbohydrater, så det er nok ikke så mye bedre. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Nå som man skal deffe så må man bare droppe øl og gå rett på spriten, mindre karbohydrater i den om jeg ikke tar mye feil:D I en dl øl er det ca 40kalorier. I en dl vodka er det ca 240 Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Men nå drikker vel folk gjerne "litt" mere øl enn vodka.. håper jeg Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Har alltid lurt på, noen som vet hvorfor det ikke står næringsinnhold på f.eks. øl? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det har jeg også spurt meg selv i fylla. Funnet fram boksen og rabla i vei. Tenkte det i hvert fall skulle stått på papiret som holder en sixpack med alu-flasker sammen, men gjør sjeldent det. Noen merker har det, da. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 All øl jeg drikker har ihvertfall næringsinnholdet deklarert på pappen som holder sixpacken sammen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 da traff jeg 91kg, så nå skal jeg ikke mer ned Nesten 2år med slanking over 3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Gratulerer! Nå handler det om å ikke gå opp i vekt, som også er en utfordring i seg selv, så det er nok ikke over enda Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Litt feil og si slanking i 2 år, får jeg har hatt perioder på måneder der jeg spiser "vanlig". Noe jeg har gjort den siste tiden også. Har ikke gått inn for og slanke meg, bare holde vekten. Så har fått "smakt på den delen". Er svært nøye på den biten du sier der får jeg skal ikke opp igjen.( kanskje litt for redd, veier meg hver dag og regulerer meg etter det ) Blir nesten 68kg tilsammen Endret 3. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Du har nesten slanket bort en hel Coa Du har ikke tilfeldigvis noen før/etter bilder? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Jo, takket være forumet her :!: Skal se om jeg finner det uff..liker dårlig dette...uansett, han helt til venstre..den klumpen er meg: http://images.gfx.no/369/369139/PA053708.jpg meg for noen måneder siden: http://yfrog.com/g4megignserj Sier kanskje ikke så mye de bildene..... Endret 3. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvor høy er du? 190-200? Gratulerer foresten! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Sjekk buksa sitter løst på bilde nr. 2 a. Du har jo slanket bort en hel person. :!: Gratulerer! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) På første bilde så har jeg ganske baggy bukse, noe jeg har sluttet og gå med. Så buksa på bilde 2 satt veldig bra når jeg kjøpte den til jul :!: 2BB1: Er 198 høy. Takk skal du ha. Nå må jeg bare tørre og gå bort på studioet her Endret 3. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå