Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Ugh, så ekkelt. Kanskje på tide å begynne å tørke seg ja.

Mener du det seriøst? Kanskje det er mulig å tørke seg om man svetter litt.

Det at det drypper fra ansiktet, henda, beina, rett og slett hele kroppen så er det likegreit å sitte på sofaen, for skikkelig trening, det får du ikke tid til.

 

Eh, jaha? Jeg svetter mye, det har jeg alltid gjort, men jeg har da ihvertfall vett nok til å tørke opp etter meg. For verken jeg eller andre etter meg synes det er særlig deilig å sette seg på en sykkel, treningsapparat eller lignende når det ligger store dammer etter forrige mann/kvinne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstod det som at hun mente han skulle tørke mens timen pågikk. Og det skjønner jeg at blir dumt. Men er enig i at man skal tørke etter seg når man er ferdig.

Akkurat. Mulig jeg var uklar, men det var under timen han ble bedt om å tørke seg.

Lenke til kommentar

Har samme regler mot topper og singlets på Nidarø. Men tror bare det følges sånn høvelig. Dersom svette er et problem hjelper det ikke med ei T-skjorte:P

 

Små topper på jenter har også en lei tendens til å knuse alt treningsfokus :D

Blir fort at man bare står å ser på når jentene trener :ph34r:

 

Skrap sammen noen kroner og stikk bort på Rema 1000. Evt få noen til å kjøpe for deg hvis du er under atten :tease:

Nå som man skal deffe så må man bare droppe øl og gå rett på spriten, mindre karbohydrater i den om jeg ikke tar mye feil:D

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Litt feil og si slanking i 2 år, får jeg har hatt perioder på måneder der jeg spiser "vanlig".

Noe jeg har gjort den siste tiden også. Har ikke gått inn for og slanke meg, bare holde vekten. Så har fått "smakt på den delen".

Er svært nøye på den biten du sier der får jeg skal ikke opp igjen.( kanskje litt for redd, veier meg hver dag og regulerer meg etter det )

Blir nesten 68kg tilsammen :dontgetit:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...