Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei:) Jeg skal på fest lørdag, og trenger sixpack før den tid! Noen tips? Gidder ikke trene noe mye, så hvordan skal jeg klare det?

 

 

:ninja:

 

 

Prøver å deffe nå, men har ikke anelse hvilken mat jeg skal spise:S

Så langt har det vært 3dl youghurt kl 11, og ikke noe annet en en liten baguett etter det (250g) SULTEN! :(

Har egentlig ikke noe problemer med å gå sulten da, probelemet er at da går treningen og examenslesingen i dass pga manglende energi og fokus:(

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Prøver å deffe nå, men har ikke anelse hvilken mat jeg skal spise:S

Så langt har det vært 3dl youghurt kl 11, og ikke noe annet en en liten baguett etter det (250g) SULTEN! :(

Har egentlig ikke noe problemer med å gå sulten da, probelemet er at da går treningen og examenslesingen i dass pga manglende energi og fokus:(

 

Kjøtt og grønnsaker, masse masse grønnsaker. Baguetter er ikke særlig bra deffemat, mye kcal og lite metthetsfølelse.

Lenke til kommentar

Hei:) Jeg skal på fest lørdag, og trenger sixpack før den tid! Noen tips? Gidder ikke trene noe mye, så hvordan skal jeg klare det?

 

Skrap sammen noen kroner og stikk bort på Rema 1000. Evt få noen til å kjøpe for deg hvis du er under atten :tease:

 

men ellers så har du fått mye bra svar her. Kjøtt er gøtt! grønsaker er bra saker også.

Lenke til kommentar

Ugh, så ekkelt. Kanskje på tide å begynne å tørke seg ja.

Mener du det seriøst? Kanskje det er mulig å tørke seg om man svetter litt.

Det at det drypper fra ansiktet, henda, beina, rett og slett hele kroppen så er det likegreit å sitte på sofaen, for skikkelig trening, det får du ikke tid til.

Lenke til kommentar

Ja, jeg og, selvfølgelig skal man tørke opp etter seg når man er ferdig. Underveis i treningsøkta så må man få lov til å konsentrere seg på å trene. Heldigvis er det ikke slik på sats der jeg trener. :)

 

Edit: Snakk om parkett som blir ødelagt av vann da. Tenker ikke veldig grundig over valg av materiale når man legger noe slikt i en spinning sal. Godt er det noe vinylbelegg som blir brukt vanligvis, som tåler det meste. Samme som om man skal klage på noen som legger ned vektene litt hardt, når man har samme gulv som får riper og hakk hjemme i stua.

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Selv svetter jeg helt sinnsykt etter tung knebøy, 5RM-1RM f.eks. Jeg gjorde i alle fall det før, husker jeg pustet, peste og svettet som en gris etter hver knebøyøkt. Utrolig deilig ^^,

 

Personlig har jeg egentlig ingenting imot at folk går i singlet, men opplever også sjeldent at jeg finner mye svette på benken (som er det eneste utstyret jeg bruker hvor svette faktisk vil komme til syne). Er ikke kult å la svetten sin ligge igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...