Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I den anledning vil jeg minne om at det er tilbud på Prozyme hos TN for tiden! 699,- per bøtte (3KG) :)

 

Kan anbefale Prozyme! Den smaker konge sammenlignet med konkurrerende produkter. Banan, jordbær og vanilje er veldig gode. Sjokolade får 7/10.

 

Forresten noen som vet hvor grensen til reklame går her på forumet? :p

Lenke til kommentar

Er vel ikke lov å reklamere, men dette er et treningsforum og jeg simpelthen kom med et tips til dere, på samme måte som jeg tipser dem som vil ha muskler til å spise mye og spise protein, ta tran og trene skikkelig. Jeg tjener jo ingenting på at andre folk kjøper Prozyme heller, som nevnt (bortsett fra vissheten om at folk blir store og sterke :tease::blush: )

Lenke til kommentar

Å herre så mye dumt man hører av noen når man trener. Overhørte en samtale i dag der en person kom med følgende utsagn:

 

- Jeg trenger ikke å varme opp jeg. Kan kjøre rett på.

- Mage kan man trene hver dag om man vil. Den trenger ikke hvile.

- Man burde ha hvertfall 2 - 3 øvelser på hver muskel.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

-Man TRENGER ikke å varme opp. Man er bare ikke så smart om man ikke gjør det.

- Jo, den trenger nok hvile.. Men trene den hver dag om man vil er fortsatt absolutt mulig.

- Burde og burde, kommer vel an på målsetning. Personlig har jeg bare 1 per muskel, og gjerne én øvelse som dekker flere muskler (knebøy <3).

 

Bare for å flisespikke :) Var totalt sett ganske dumme utsagn ja.

Lenke til kommentar

Jeg nærmer meg målet mitt med 1000 minutter i mai. Med tanke på at jeg har hatt tre eksamener + omgangssyken, er jeg i grunn glad jeg i det hele tatt har kommet så langt. Uansett, treningsøkt på nesten 90 min i dag, dvs at 772 minutter er gjennomført og 228 minutter gjenstår.

 

Og nå står en herlig hjemmelaget paibunn laget av mandelmel (elsker mandelmel!) i ovnen og skal godgjøre seg litt før jeg heller i fyllet. Namme nam!

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt en jeg også, men blir dessverre litt i dyreste laget for meg. I den anledning vil jeg minne om at det er tilbud på Prozyme hos TN for tiden! 699,- per bøtte (3KG) :)

Samtidig får man 5kg 90+ til 649,- Enkelt valg hvis jeg skulle kjøpt proteinpulver, både mtp. pris og smak.

Lenke til kommentar

Litt laktose, fett og sånt.

- Hvor mye har 1,5 gram ekstra fett per 100 gram pulver å si?

- Hvor mye laktose inneholder Prozyme? Har du sett labanalyse?

 

90+ - Næringsinnhold pr. 100gr.:

Energi: 376 kcal.

Protein: 89,0gr. (dry matter)*

Karbohydrater: 2,8gr.

Fett: 2,8gr.

Fiber: 1,9gr.

Laktose: 2,3gr.

- Totalt redegjort for 98,8% av innholdet

 

Prozyme - Næringsinnhold 100 gram

Energi 375 kcal / 1592 kJ

Protein 90 g

Karbohydrat 0,6 g

Fett 1,3 g

- Totalt redegjort for 91,9% av innholdet. Inneholder Prozyme andre stoffer de ikke vil opplyse om? Inneholder Prozyme over 8% vann?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...