Cortinarius rubellus Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Keep going strong Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hehe, voldsom dissing av hansker her. Bruker hansker når jeg tar markløft med 20kg-stang, men med 25kg-stang går det fint uten. 20kg-stanga føles rett og slett for tynn ut uten hansker. Bruker også hansker, synes det er chill. Slipper å stresse med kalk og greier. Pulsklokker derimot har jeg ikke skjønnt vitsen med. Lett å miste er dem også. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hehe, voldsom dissing av hansker her. Bruker hansker når jeg tar markløft med 20kg-stang, men med 25kg-stang går det fint uten. 20kg-stanga føles rett og slett for tynn ut uten hansker. Bruker også hansker, synes det er chill. Slipper å stresse med kalk og greier. Pulsklokker derimot har jeg ikke skjønnt vitsen med. Lett å miste er dem også. Pulsklokke (eller vanlig klokke for den saks skyld) er greit for å holde pausene korte nok. Eneste bruksområdet jeg ser når man løfter. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Pulsklokker er da fint, lett å trene for hardt når en skal ta det rolig og omvendt. Heller aldri mistet min, har den jo på handa.. :s Åja, pulsklokke til styrketreningene høres ganske bortkasta ut Endret 24. mai 2010 av Sink Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Bra trening idag! Men jeg er glad jeg kom meg bort tidlig, det ble folksom fra ett og utover. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Pulsklokker derimot har jeg ikke skjønnt vitsen med. Lett å miste er dem også. Lett å miste, ja. Og så sende mail til 30 000 elever på NTNU og deretter få egen gruppe på facebook. http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=10150182095540112&oid=125328430818220 Videoen er genial. Går desto verre med eksamenslesinga! Uansett, pulsklokke er elsk når man driver med kardio. Stengt her i dag, og dårlig vær samt eksamensgreier, så blir ikke sykling heller. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Haha, en av de bedre parodiene jeg har sett, det fins jo tusenvis av dem. Utrooolig bra. Er to dager siden jeg har trent, men skal ta det i morgen, kombinere det med en tur til frisøren. Gruer meg.. Er jo helt "på topp" nå, så trenger jo litt ekstra hvile også. For første gang ever gleder jeg meg mest til markløften. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hahahah, digga den gruppa der. Det overgår snart Kate's birthday. Han er vel den nye rikskjendisen i trondheim nå tenker jeg. Hadde du giddi og skaffa meg en autograf når du skal opp dit matsemann? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Kor "bra køyrt" pleier de å vere etter ei økt med markløft i? Er i ein ny periode, denne gong med x-press. Første gong med markløft i dag, har alltid hatt strakmark. Var bra gåen etter 5sett og 6reps. Kjendte det godt i korsryggen. Teknikken er ikkje heilt på plass heller då. Er generelt bra sliten no. Og korleis bør eg utføre pallof press mtp. antall sett og reps? Endret 24. mai 2010 av Scarn Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 reimer burde vel gjøre samme jobben da Nei, på ingen måte Reimer gir meg mindre grepbelastning, noe jeg ikke vil ha, og i tillegg er det jo 10x lettere å ha på hansker enn å måtte rulle rundt reimer hvert sett. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ja, kom på det i etterkant...blir også betraktlig tykkere med reimer. Når jeg leste grunnen til at du brukte det så kom jeg på en kompis som brukte papir. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Bohinen er jo fette dum i hodet. For noen s'er hun twitter dama kommer med greit feil forum ja Endret 24. mai 2010 av jj_89 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kor "bra køyrt" pleier de å vere etter ei økt med markløft i? Er i ein ny periode, denne gong med x-press. Første gong med markløft i dag, har alltid hatt strakmark. Var bra gåen etter 5sett og 6reps. Kjendte det godt i korsryggen. Teknikken er ikkje heilt på plass heller då. Er generelt bra sliten no.Og korleis bør eg utføre pallof press mtp. antall sett og reps? Markløft er den øvelsen som gir desidert mest "kjør", for min del, etterfulgt av knebøy. Dersom du ikkje er vandt med markløft bør du ikkje løfte tungt med 5x6, sjølv med god teknikk risikerar du å skade ryggen. Ja, kom på det i etterkant...blir også betraktlig tykkere med reimer. Når jeg leste grunnen til at du brukte det så kom jeg på en kompis som brukte papir. Kan ikkje sei eg merkar at det blir noko tjukkare med reimer enn med hansker og tjukkelsen skulle jo vere irrelevant når ein holder vekta med reimene. Sjølv har eg så korte fingrar at eg ikkje kan bruke hanskar på dra-øvelser, rekker berre så vidt rundt stanga slik at grepet nødvendigvis blir dårlegare . Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Eksamen i matte R2 morgen, men ikke fått trent på noen dager pga stengt treningssenter. Vurderer om jeg skal ta meg tid. Men samtidig er det bedre enn å loke rundt på forumet i tilsvarende tid. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Markløft er den øvelsen som gir desidert mest "kjør", for min del, etterfulgt av knebøy. Dersom du ikkje er vandt med markløft bør du ikkje løfte tungt med 5x6, sjølv med god teknikk risikerar du å skade ryggen. Ja, tvilar på det blir tunge markløft framover for min del. Bra gåen no, dagen etter. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hva heter den siden med alle linkene som viser åssen forskjellige øvelser utføres? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Er ikkje det verste, men ville ikkje stola blindt på akkurat.. Edit: Er tusenvis av sider slik du beskriver det. Eg skumleste og leste "som viser åssen øvelser på forskjellige muskler utføres" Endret 25. mai 2010 av Scarn Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Er ikkje det verste, men ville ikkje stola blindt på akkurat.. Edit: Er tusenvis av sider slik du beskriver det. Eg skumleste og leste "som viser åssen øvelser på forskjellige muskler utføres" Takk, det var den siden jeg mente har bare mista favorittene i firefox Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Hva synes dere om dette programmet? På bein er det knebøy i tilfelle dere lurte på "lunges" http://scoobysworkshop.com/schedintermediate.htm edit: har trent et halvt år først med ryp, så noen måneder med stronglifts 5x5. Vil prøve noe nytt nå Endret 25. mai 2010 av Overdox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå