Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er helt utslitt, trøtt og slapp for tiden. Lenge siden jeg har kjent noe egentlig overskudd fra trening, det skjer i så fall i starten av programmet. Dette bør jeg kanskje ta som et tegn for at jeg trener for hardt. Ellers er jeg veldig aktiv på skolen, hopper og spretter en del og er generelt mye i bevegelse. Også er det jo varmen og pollenallergien. Vanskelig å vite hvem synderen er. Men gleder meg til deloading og lettere vekter :)

Lenke til kommentar

Ja, men jeg pleier å lage den med 50/50 melk og vann, syns den blir i overkant slimete og geleaktig med kun vann. Men idag hadde jeg bare en skvett melk igjen, så den måtte i kaffen :( Hardt liv!

Men ja, det er billig, raskt og har bra innholdt.

 

Edit: Er 18 varmegrader her, tross regnet :dontgetit:

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Jeg har det på video faktisk, det er det dummeste jeg har sett på lenge :!: Jaja. Måtte jo være en første gang!

Jeg vippet meg over sånn at jeg ble stående på knærne med stanga fremdeles på nakken, og så tok jeg to "skritt" på knærne bort til stativet og fikk lagt den fra meg oppå det.

Lenke til kommentar

Urk, har ikke lyst til å ligge med fail på youtubeaccounten heller da :p

Men skal vurdere det. Underholdningsverdien er jo der.

Jeg ler da, fordi jeg husker hva jeg tenkte.

"FAEN. FAEN jeg sitter fast. håper ingen ser meg. hmm hva i helvete gjør jeg. noen på forumet sa man kunne rulle den ned bak! Men det kommer til å smelle og dunke, og da kommer folk til å vite at jeg faila! Hmmm, jeg kan klare å vippe meg over på knærne *vipp* yes!"

 

Her er 40 og 50kg da. Neste gang skal jeg prøve uten sko, har fått tilbakemelding på at tyngdepunktet er litt feil.

Ligger video av 1RM 65kg i loggen min :w00t:

http://www.youtube.com/watch?v=Z5NM7Byu5qo

Lenke til kommentar

Ja, vi har gått gjennom litt teknikk i treningsloggen min :p Hehe.

Jeg var mer bekymret for dybden, men tydeligvis helt andre ting jeg skal tenke på :) Tester uten sko neste gang.

Ja, burde stått inni stativet, men da kommer jeg ikke så langt ned som jeg vil.. da smeller jeg stanga nedi. Får få med meg en spotter istedet, og ikke kjøre 1RM ETTER arbeidssett neste gang, hehehe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...