Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til høsten har jeg veddet mot ei jente å kappløpe mot henne. 100m eller noe sånt.

Pr idag så har jeg ikke sjans til å vinne mot henne, men jeg skal iallefall prøve å bli raskere tl høsten da!

 

Springer vel 8,6 på 60m! Lenge siden sist.

 

Men hvordan skal jeg klare å øke hurtigheten min?

Jeg er forøvrig ganske kort: 170cm :blush:

Lenke til kommentar

Man skal jo bare ha 5 gram om dagen.

Er du så sikker på dette war?

 

Jeg mener å huske at det står på boksen at man i oppladningsfasen skal du ta 5 gram 4 ganger om dagen (5 dager), for så å innta 10 gram 2 ganger om dagen.

 

Det vil jo si tilsammen 20 gram om dagen det.. :hmm:

 

(ja, jeg kjøper hos TN ;) )

Lenke til kommentar

5-10 gram etter oppladningsfasen ja, 20 gram er det iallefall ikke,

du skal fylle opp lagrene etter hver trening, 10 gram vil holde i massevis.

 

Det er flere av produktene til TN som har gamle ettiketter, en oppdatering som tilsvarer nyere forskning og de nye indigiensene ville ha vert fint.

 

Til du som lurer på det med løping, i TN magasinet står det 9ukers program , hvordan øke utholdnheten.

 

link HER

Endret av War
Lenke til kommentar

Har hørt at om man skal forbrenne fett skal man holde lav intensitet over lengre tid, da med tanke på jogging. Men hvor lenge er det forsvarlig å jogge om gangen for at man skal få mest mulig effekt?

er det noe særlig poeng å jogge i 3-4 timer i strekk? Hvor går grensa tror dere?

Lenke til kommentar
Har hørt at om man skal forbrenne fett skal man holde lav intensitet over lengre tid, da med tanke på jogging. Men hvor lenge er det forsvarlig å jogge om gangen for at man skal få mest mulig effekt?

er det noe særlig poeng å jogge i 3-4 timer i strekk? Hvor går grensa tror dere?

forbrenne fett !! da er det intervaltrening

 

intervall1.jpg

 

3 ganger uka , så 2 ganger med litt lengre trening som for eks 40-60 min , her er ikke jogging nødbendig men gå.

Ved jogging er det lett å forbrenne lagrede karbohydrater før fett , noe som heller ikke gjør noe uten om at det skal man liksom tømme med vekttrening.

 

(intervaltreningen x3 er ment å gjøre etter trening) 13 min tilsammen)

DEL:2 er det jeg har skrevet 40-60 min på dagene uten trening.(fungdre enn 20-30min)

Endret av War
Lenke til kommentar
okay, gidder ikke å lage en egen tråd, så jeg spør her: Hvordan trener man opp større brystkasse? Må man ha avanserte apparater og sånn?

Nei, det skal gå bra å bruke manualer og en eller annen benk...

Fine øvelser:

 

bryst_armeheving.gif

 

Her skal du ligge på en benk

bryst_flyes.gif

 

Og seff benkpress er en god øvelse..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...