Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Proteinpulveret kommer fra melk, men de har fjerna laktose, fett osv og gjort slik at bare proteinet fra melka blir igjen. Etter denne filtreringsprosessen sitter de igjen med noe som er ~90 % protein. Dette er isolater jeg snakker om. Konsentrater er ikke like godt filtrert, og her kan du faktisk sitte igjen med så lite som 35 % protein etter filtreringsprosessen. Les mer her

 

Toro tomatsuppe på pose, er det liksom så mye bedre? :dontgetit:

 

Edit: Sjekk også denne. Bra å vise frem.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bah, tror jeg må skaffe meg et vitamintilskudd.. God førstepost du linket til Andy. "Kreatin - et kokainlignende ( :thumbup: ) tilskudd..." Dro litt på smilebåndet der.

 

Min mor er stor motstander av alt av kosttilskudd, hun mener jeg kan spise rent sukker istedenfor å helle maltodextrin i shaken, spise en skrive med makrell i tomat istedenfor å helle 40g proteinpulver i shaken, etc. Hun har selvfølgelig rett, fast føde ville vært bedre, men hun har jo ikke peiling på forholdstallene det er snakk om, og hun kan tydeligvis ingenting om næringsinnhold - noe som er ironisk ettersom hun har gått på et slikt Grete-Roede kurs.

 

Hun tok helt av da jeg gikk i innkjøp av ZMA, hun så ordet "anabolic" på boksen og da flydde det fyr og flamme mellom gulv og tak. Ironien her ligger i at hun tar magnesium og sink separat i kapsler som en del av "ketose"-kuren sin, i alle fall som hun prøvde å gå på.

Lenke til kommentar

Mor og far var veldig klare på at jeg, i noen som helst sammenheng ikke skulle ha noe kosttilskudd. Men nå er de ganske positive til det faktisk!

hva gjorde du? hehe : D

Jeg kjøpte en boks med ProZyme og når jeg kom hjem sa jeg: "Se her, nå har jeg gjort akkurat det dere ikke ville!". Da ble de litt sure selfølgelig. Så begynte jeg å drikke det rett forran dem og de vendte vel seg på en måte til da :).

Lenke til kommentar

Beklager :)

Intermittent fasting. Kort forklart faster man i en viss periode av dagen og så sprer maten utover resten. De fleste velger å faste på natten/morran/formiddagen.

 

IF er helt knall, kjørt det i ca halvt år nå og går aldri tilbake til noe annet igjen.

Fordelen er at man slipper å spise hver fuckings 3 time og at man kan spise seg mett når man først spiser.

 

Årets deff gikk fra 86 til mål om 75, var 78,5 før 17maihelga, men i morges veide jeg 80,1kg! Kanskje ikke så rart når man drar på fylla lørdag og søndag. :D:roll:

 

78,8kg i morges :thumbup:

Lenke til kommentar

Mor og far var veldig klare på at jeg, i noen som helst sammenheng ikke skulle ha noe kosttilskudd. Men nå er de ganske positive til det faktisk!

hva gjorde du? hehe : D

Jeg kjøpte en boks med ProZyme og når jeg kom hjem sa jeg: "Se her, nå har jeg gjort akkurat det dere ikke ville!". Da ble de litt sure selfølgelig. Så begynte jeg å drikke det rett forran dem og de vendte vel seg på en måte til da :).

Jeg tror ikke at jeg gjør det ^^

Lenke til kommentar

Hei dere! noen som har tips til effektiv trening av fettet rundt magen og hoftene? har for mye fett der som jeg øsnker vekk. Hadde ikke vært farlig med å slenge på noen brysttrenings tips heller.

 

Med tips mener jeg øvelser :thumbup:

 

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar

Hei dere! noen som har tips til effektiv trening av fettet rundt magen og hoftene? har for mye fett der som jeg øsnker vekk. Hadde ikke vært farlig med å slenge på noen brysttrenings tips heller.

 

Med tips mener jeg øvelser :thumbup:

 

Takker på forhånd!

Punktforbrenning er ikkje mogleg.

Kjør styrketrening (heile kroppen) kombinert med eit næringsinntak lavare enn det kroppen har behov for så vil du miste feitt på heile kroppen.

 

Alternativt kan du trene dei spesifikke muskelgruppene, du vil ikkje gå ned i feittprosent, men du vil etterkvart sjå meir muskuløs ut.

Endret av HValder
Lenke til kommentar

Punktforbrenning: å forbrenne på ett spesielt punkt på kroppen. Veldig mange som ønsker å slanke seg ett spesielt punkt på kroppen, som f. eks magen eller lårene. Men det går dessverre ikke an å velge hvor man vil slanke seg :) Eller hvor man vil miste fett først (vet hvor jeg hadde valgt :ermm: ).

Kanskje "punktslanke" er et enklere ord på det, hehe.

Lenke til kommentar

Hei dere! noen som har tips til effektiv trening av fettet rundt magen og hoftene? har for mye fett der som jeg øsnker vekk. Hadde ikke vært farlig med å slenge på noen brysttrenings tips heller.

 

Med tips mener jeg øvelser :thumbup:

 

Takker på forhånd!

 

Slå av PC'n, knyt skoene og stikk ut og løp!

 

Løp til butikken og kjøp fisk, kylling, brokkoli og spinat.

 

 

 

Det jeg prøver å si er at du må forbrenne mer energi enn du inntar. Det er kun dette som gjør at du mister fett. Du forbrenner energi ved å trene, og du får i deg mindre energi ved å endre kostholdet ditt litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...