Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Ja, i såfall må man sende meg fullt navn, telefon og full adresse som kreves for å legge til folk i adresselista der. Da vil det også ligge inne i systemet som 'ekstra-adresser' som kan velges ved bestilling.

Info om forrige person som bestilte vil ligge inne og komme opp automatisk når man logger inn uansett.

 

Har ikke handla så mye der enda så har ikke spart opp så mye heller. Alternativet ville da blitt å oppretta en egen blank konto for oss.

 

Er heller ikke interessert i å låne bort kontoen min til så mange og hvem som helst med det første. Hittil er det bare to aktuelle.

 

Foreslår at vi tar denne diskusjonen videre "undercover" dvs ikke åpenlyst midt i forumet for alle. Blir både en del off topic og mere interne saker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, i såfall må man sende meg fullt navn, telefon og full adresse som kreves for å legge til folk i adresselista der. Da vil det også ligge inne i systemet som 'ekstra-adresser' som kan velges ved bestilling.

Info om forrige person som bestilte vil ligge inne og komme opp automatisk når man logger inn uansett.

 

Har ikke handla så mye der enda så har ikke spart opp så mye heller. Alternativet ville da blitt å oppretta en egen blank konto for oss.

 

Er heller ikke interessert i å låne bort kontoen min til så mange og hvem som helst med det første. Hittil er det bare to aktuelle.

 

Foreslår at vi tar denne diskusjonen videre "undercover" dvs ikke åpenlyst midt i forumet for alle. Blir både en del off topic og mere interne saker.

 

Har lest nå og synes dette var en veldig god ide med rabatt systemet. Jeg kan godt være med, men problemet blir jo at jeg ikke bruker så veldig mye av kostilskudd. Men de få gangene jeg trenger kreatin, ZMA eller proteinpulver så skal jeg nok kontakte deg ;)

Lenke til kommentar

Veit ikke om de ville gått med på at en så svær gjeng skulle lage en egen konto for å utnytte rabattsystemet deres. Men at en liten "vennegjeng" bestiller fra samme konto for å spare litt penger kan de vel ikke nekte for. Hvis du skjønner hva jeg mener :p

 

Og så har vi jo det sitronsaft nevner her da. Er jo helt klart jeg som har mest å tape her, om noen skulle fucke til.

 

Er vel foreløpig bare en idé dette her.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Handla meg cottage cheese idag, og det er en ting jeg lurer på.

 

Hvorfor har den så rar konsitens?

 

Hva er poenget med alle de små klumpene?

 

:!: Måtte le litt av det her. Det er ferskost, konsistensen er bare slik fra naturens side.. Tror strengt tatt ikke de små klumpene har noen stor funksjon.. :p

Lenke til kommentar

Er du nybegynner ville jeg anbefalt manualer ;)

 

Men ulempen med manualer er at det ofte blir veldig tungt og energikrevende å få opp manualene fra bunnposisjon. Men er veldig fint som nybegynner siden man trener støttemuskulaturen i mye større grad, noe som gjorde at hvertfall jeg fikk bedre teknikk og slutta å vingle med stanga når jeg begynnte med stang. Er også litt sikrere å trene med manualer, siden du ikke trenger sikring etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...