Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah :D Jeg skulle egentlig ha trent i dag, men fikk under 6 timer søvn og har vært helt trøtt og ødelagt i hele dag. Tar det i morgen.

 

Med 75 min trening, mener du fra du starter en økt til du er ferdig, altså f.eks. fra kl. 14 til 16, eller bare minutter som faktisk er trening? Altså at du ikke teller med pauser og lignende. Regner med du regner med pauser og slikt i de 75 minuttene, men har bare alltid lurt på dette, hva folk tenker om det.

Lenke til kommentar

Ah :D Jeg skulle egentlig ha trent i dag, men fikk under 6 timer søvn og har vært helt trøtt og ødelagt i hele dag. Tar det i morgen.

 

Med 75 min trening, mener du fra du starter en økt til du er ferdig, altså f.eks. fra kl. 14 til 16, eller bare minutter som faktisk er trening? Altså at du ikke teller med pauser og lignende. Regner med du regner med pauser og slikt i de 75 minuttene, men har bare alltid lurt på dette, hva folk tenker om det.

 

Jeg regner kun minutter som faktisk er trening, jeg tar ikke med de minutter jeg bruker på å f.eks skifte eller ha pauser. Så forresten at jeg skrev feil, det skulle stå 70 min, ikke 75. ;)

Lenke til kommentar

Ja. Regner med det er flere enn meg også. Fin øvelse, men kjenner det litt for mye i skuldra til tider så pleier å variere mageøvelsene litt.

 

Ny pers idag, 2 min 20 sek :) Hva ligger andre her på?

 

4-5 minutter. Aldri presset meg fult, ettersom jeg sliter med høyre skulder. For meg er det slik at de 3 første minuttene er verst, så føles det lettere. Forresten, er planken ment til å være hovedsaklig en mageøvelse? JEg kjenner det mye mer i skuldrene enn magen.

 

Edit: Angående kreatinet. Er det nødvendig å ta pauser på 4 uker? Gjør det noe f.eks om man går på det i 6 uker, så pause 2? Kan vel ikke ha SÅ mye å si. :roll: Sir Andy, jeg bruker samme kreating som deg. Hva gjør du angående pauser?

Endret av Sammy-Lee
Lenke til kommentar

Ah :D Jeg skulle egentlig ha trent i dag, men fikk under 6 timer søvn og har vært helt trøtt og ødelagt i hele dag. Tar det i morgen.

 

Med 75 min trening, mener du fra du starter en økt til du er ferdig, altså f.eks. fra kl. 14 til 16, eller bare minutter som faktisk er trening? Altså at du ikke teller med pauser og lignende. Regner med du regner med pauser og slikt i de 75 minuttene, men har bare alltid lurt på dette, hva folk tenker om det.

 

Jeg regner kun minutter som faktisk er trening, jeg tar ikke med de minutter jeg bruker på å f.eks skifte eller ha pauser.

 

Blir ikke det mye arbeid? :D

Lenke til kommentar

Ah :D Jeg skulle egentlig ha trent i dag, men fikk under 6 timer søvn og har vært helt trøtt og ødelagt i hele dag. Tar det i morgen.

 

Med 75 min trening, mener du fra du starter en økt til du er ferdig, altså f.eks. fra kl. 14 til 16, eller bare minutter som faktisk er trening? Altså at du ikke teller med pauser og lignende. Regner med du regner med pauser og slikt i de 75 minuttene, men har bare alltid lurt på dette, hva folk tenker om det.

 

Jeg regner kun minutter som faktisk er trening, jeg tar ikke med de minutter jeg bruker på å f.eks skifte eller ha pauser.

 

Blir ikke det mye arbeid? :D

 

Nei, i grunn ikke. Trening som regel sammenhengende, så det er som oftest ikke et problem.

Lenke til kommentar

 

Edit: Angående kreatinet. Er det nødvendig å ta pauser på 4 uker? Gjør det noe f.eks om man går på det i 6 uker, så pause 2? Kan vel ikke ha SÅ mye å si. :roll: Sir Andy, jeg bruker samme kreating som deg. Hva gjør du angående pauser?

 

Jeg har hørt flere steder at det ikke skal være nødvendig med pauser. Er bare å kjøre på året rundt.

 

Nå bruker ikke jeg det kreatinet lenger da. Gikk tom, så har et annet nå :ph34r:

Lenke til kommentar

Har MyRevolution sletta "nettbutikk-kontoane" når dei fekk ny oppgradering? Har gløymt passordet mitt, og når eg sett inn epostadressa mi, får eg opp "Epost-adressen eksisterer ikke i vårt register"

 

Tror ikke det nei. Står om det på forumet dems et sted at gamle kontoer ble flytta over eller hva det var. Husker ikke helt. Søk litt rundt, eller send mail til supporten dems.

Lenke til kommentar

Og havregrynet kan jo byttes med f.eks mandelmel eller soyamel slik at det blir færre karber. Selv foretrekker jeg sukrin over splenda, siden sukrin ikke inneholder kalorier, karber eller lignende. Skummet melk bytter jeg ut med fløte. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Og havregrynet kan jo byttes med f.eks mandelmel eller soyamel slik at det blir færre karber. Selv foretrekker jeg sukrin over splenda, siden sukrin ikke inneholder kalorier, karber eller lignende. Skummet melk bytter jeg ut med fløte. ;)

 

Kjøpte grovt hvetemel istad. Hva er forskjellen på det og havregryn i sånn vaffelrøre? Melet inneholder vel litt færre kalorier...?

Lenke til kommentar

Kjøpte grovt hvetemel istad. Hva er forskjellen på det og havregryn i sånn vaffelrøre? Melet inneholder vel litt færre kalorier...?

 

Ja, det har vel færre kalorier. Selv går jeg ikke etter kalorier, men karbohydrater, og da er f.eks mandelmel, ketolyse bakemiks eller soyamel (evt. soyaprotein) å fortrekke. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Kjøpte grovt hvetemel istad. Hva er forskjellen på det og havregryn i sånn vaffelrøre? Melet inneholder vel litt færre kalorier...?

 

Ja, det har vel færre kalorier. Selv går jeg ikke etter kalorier, men karbohydrater, og da er f.eks mandelmel, ketolyse bakemiks eller soyamel (evt. soyaprotein) å fortrekke. :)

 

Ok, men fant ikke det noen steder. Hvor selges dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...