Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Og ligger ikke matrettene inne, så kan man legge dem inn også, det være seg matretter eller ingredienser. Og da bruker jeg gjerne matvaretabellen som et suplement. Du har jo forøvrig også Mat på data også, det er gratis og et program du laster ned. I grunn veldig bra, synes jeg.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny pers i benkpress :new_woot:

 

Grattis, how much? :) Persa også benken igår faktisk, fire rep på 90kg. Tror jeg kunne tatt mer hvis jeg hadde hatt noen til spotte meg. Må teste maks 1rm snart, bare på gøy. 100kg iløpet av sommern er målet.

 

3 rep på 60 kg. Føler dog jeg har mye potensiale inne, så satser på kroppsvekt (72) innen sommeren :cool:

Lenke til kommentar

Det er en jente som trener på sammen sted som meg, hun tar vel 3x8 med 5-6 kilos vekter på pistolsquats. Det skal sies at hun ikke har et gram overflødig fett. Hun er sinnsykt sterk i forhold til størelsen.

 

jeg klarer ikke en engang.

Lenke til kommentar

Sebbe: Her også, russetiden går veldig mye utover treningen.

 

Fant forresten noen kule videoer jeg tenkte jeg skulle dele ! :)

 

 

Did you know how slow you run?

 

"An amusing, but telling look at the physically dissippating effects of the modern office worker lifestyle;

1) spindly posterior chain

2) heavy gut

3) lack of maximal strength

4) lack of explosive strength

5) lack of mobility and agility.

 

It is also interesting to note that the sprinter who so far outshines all the others, will probably be in the business man's shoes in 20 years. This is an excellent illustration of the fact that most of the physical degeneration issues associated with aging in the modern world are simply due to inactivity and over-eating, rather than mis-use or infection"

Lenke til kommentar

Og ligger ikke matrettene inne, så kan man legge dem inn også, det være seg matretter eller ingredienser. Og da bruker jeg gjerne matvaretabellen som et suplement. Du har jo forøvrig også Mat på data også, det er gratis og et program du laster ned. I grunn veldig bra, synes jeg.

 

Mat på data brukte jeg før men det likte jeg ikke noe særlig, tungvint og lite brukervennnlig rett og slett. Mye kjekkere å ha det online så man har tilgang overalt.

 

edit: huff lavkarbo, skjønner ikke at folk gidder.. setter jo så mye begrensninger :p

 

kcal inn - kcal ut ;)

Endret av phax
Lenke til kommentar

Testa mylog nå, var ikke like bra utvalg som somebody desverre, og bare det er grunn nok til å betale for meg. Vet at jeg kommer ikke til å gidde bruke det hvis det blir for mye stress med å opprette varer selv osv.. :p somebody virker enklere i bruk og.

 

Men kanskje mylog kan være bra som treningslog!

 

Ser forresten at mylog mener at jeg har forbrent 400kcal på 45 minutter vekttrening... jaaa riktig! Kanskje hvis jeg hadde veid 140kg.

Lenke til kommentar

Josh, her snakker vi motviasjon! ;)

Selv prøver jeg å kombinere. Gått bra så langt. Reiser til kongeparken i morgen, så blir ikke trening om fredagen.

Treningsmotivasjonen var det ingenting å si på. En gang iblant må man rett og slett unne seg litt forandring. PS: trente jo selvsagt under russetiden, men ikke like progresjonsrettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...