Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Någelunde likt, vil jeg tro. Mager Kesam inneholder dog litt færre kalorier.

 

Høres forresten dette bra å spise før kamp? Har kamp Kl. 20.30 i morgen, og kommer til å stå opp ved 15-16-tiden.

 

Måltid 1: 1 pakke Kyllingfilèt m/ 100g wok-grønnsaker + litt lett rekesalat.

 

Måltid 2: (1 time før kamp): Hva anbefales å spise her? Har pleid å spist en banan og drukket litt powerade.

Lenke til kommentar

Mager Kesam er litt bedre enn cottage cheese. Kesam smaker litt mer syrlig, og cottage cheese har en ekkel konsistens. Men begge må blandes med noe for å bli spisende.

 

Fun light med jordbærsmak!

 

Bland CC, Fun light og Mager Kesam i en skål. Smaker helt utrolig digg!

 

Eventuelt med søtningstoff og kanel.

Endret av Kranjcar
Lenke til kommentar

Hvis du fra starten planlegger å holde på i 8 uker, så er det jo bare å starte litt lavere enn det som står i 6-ukersprogrammet. Trenger ikke være så avansert med alt slags forholdstall. Ta det på feelingen og følg gjevn progresjon.

Lenke til kommentar

Juliess: nå skal jeg ikke påstå at venstrefoten er den alle hopper med, men det gjør i alle fall jeg (med mindre jeg hopper samlet, såklart). Og hvis du da ikke har trent før - og eneste "knebøy"-treningen er hopping foran et volleyballnett e.l., så kan det være en naturlig grunn til at du er sterkere i venstre enn i høyre (ref. spørsmålet ditt på bloggen).

Lenke til kommentar

Driver å tester somebody.no for tiden, er faktisk veldig bra. Gjør det sykt mye lettere å holde oversikt på hva man dytter i seg iløpet av dagen. Synd det er såpass dyrt.. Jeg er sats medlem så betaler "bare" 99,- pr mnd.

 

Alt av matprodukter jeg har søkt etter er å finne i databasen deres, og skulle det være noe som mangler er det bare å sende en mail så får de opprettet varen.

 

Et par skjermskudd for de som måtte finne det interessant:

 

post-16510-1273070190,9509_thumb.png

 

post-16510-1273070440,7962_thumb.png

Endret av phax
Lenke til kommentar

Ny pers i benkpress :new_woot:

 

Grattis, how much? :) Persa også benken igår faktisk, fire rep på 90kg. Tror jeg kunne tatt mer hvis jeg hadde hatt noen til spotte meg. Må teste maks 1rm snart, bare på gøy. 100kg iløpet av sommern er målet.

 

yvonne2: den har jeg ikke vært borti før, må sjekke ut! :) Alltids greit å spare en hundrings i måneden hvis det er like bra.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...