Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg avsluttet en 50 min treningsøkt og kjenner meg litt stolt for at jeg klarer å opprettholde treningen. Etter jul sluttet jeg nemlig med alt av godis (det være seg boller, chips, sjokolade etc) i ukedagene (lørdag har blitt min "kosedag", en dag som gir meg motivasjon og noe å se fram til), og etter påsken tok jeg meg selv på ordet og begynte å trene igjen.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Veldig bra å høre Yvonne :) Inspirasjon for oss andre. Jeg har nylig slutet med alt av godis selv, og nå sitter jeg og kvir meg over at jeg ikke kan/bør spise sjokolade som jeg vet vi har i skapet nede. Kanskje jeg burde vurdere å ha en kosedag jeg også.

 

Børgepress så fin ut, kanskje jeg skal prøve den.

Lenke til kommentar

Skal innrømme det at jeg skal spise litt godis i dag, for lørdag er min kosedag, MEN, jeg sa til meg selv at jeg måtte trene før jeg i det hele tatt rørte en eneste sjokolade.

 

Det "rare", eller det er vel kanskje egentlig ikke så rart siden blir avvent fra sukkertyranniet, er jo at jo mer man blir vant til å trene og leve sunt, jo mindre lyst får man på godteri også. Jeg har hatt den samme sjokoladeplaten liggende i kjøleskapet siden jul, rett og slett fordi den ikke frister. :)

Lenke til kommentar
Noen andre som elsker Arnold Press?

Husk at du ikke skal ha støtte i ryggen.

Prøvd børgepress i siggen min?

 

Oi! Jeg har alltid brukt støtte i ryggen. Trodde det var meningen? I øvelsesguiden til TN står det at du skal bruke benk med ryggstøtte. Når det gjelder børgepressen har jeg ikke prøvd den. Så din beskrivelse/visning av den på youtube. Kanskje jeg prøver den en gang ;)

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

Er jo ingen hemmelighet at behovet for noe snop reduseres kraftig etter en treningsøkt. Slikt er det hos meg i alle fall.

 

Men spiste en del snop i går, og det var utrolig digg :) Men holdt meg under 2500 kcal så jeg gikk ikke opp i vekt! :p Avsluttet seff dagen med en times løpetur, som vanlig. :)

Endret av Kranjcar
Lenke til kommentar

Jepp, det er vel det jeg tenkte for min egen del også. Litt lettere å trene når man har blitt med på en slik utfordring. ;) Selv blir jeg nødt til å ta med treningstøyet til Tyrkia - og takk og lov for at de har treningsstudio der (med air condition forhåpentligvis), ellers hadde jeg ikke orket.

Lenke til kommentar

Fantaflaske :) Ja, trening er digg. I det siste har jeg ønsket å trene hver eneste dag, men følger jo fullkropps så.. Det blir heller ikke aktuelt å begynne med split med det første, men lurer på om jeg skal lage mitt eget program. Er bare redd for at det blir omtrent helt likt stronglifts eller Børge Fagerlis 5x5 ;P Går mest på øvelsene da. Men lurer på om jeg skulle begynt med mer fokus på styrken, færrre reps.

Lenke til kommentar

Er jo ingen hemmelighet at behovet for noe snop reduseres kraftig etter en treningsøkt. Slikt er det hos meg i alle fall.

 

Men spiste en del snop i går, og det var utrolig digg :) Men holdt meg under 2500 kcal så jeg gikk ikke opp i vekt! :p Avsluttet seff dagen med en times løpetur, som vanlig. :)

Motsatt for meg, blodsukkeret mitt kræsjer 20-30min etter en hard treningsøkt, å gå i butikken da er galskap :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...