Notatblokk Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Du kan også bestille fra nettet Kan jo være du finner en til bedre pris der, hvis ikke noen butikk har tilbud. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 kan godt være, men føler jeg kan få litt mer hjelp i en butikk Har ingen peiling på sånne klokker. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Noen som vet om noe bra trenings musikk? Eller med andre ord. Er det noen som har noe bra musikklister de har lyst til å dele med meg og forumet? Er gørr lei av min egen musikksmak Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det meste av åttitals trashmetall funker bra til styrke. Synes nå jeg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Her går det i Metallica, Iron Maiden, Epica, Rammstein og lignende når jeg trener. Jeg liker å høre igjennom hele album og ikke spillelister, og slik også sjekke ut nye artister mens jeg trener. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg lager ei spilleliste over det som passer og kjører på med Shuffle. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Litt ot kanskje, men noen som vet hvor jeg kan få tak i en puls klokke? Har de det i vanlig klokke butikk? Sportsbutikk. Bare ta et slik Polar-hefte og sjekk hvilken klokke som har hva du er på jakt etter. Evt. spør i disken. Mikkel: Litt mer spesifikt hva du hører på? Er selv interessert i tips. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Glittertind Metallica Rammstein Nightwish Iron Maiden Guns 'N Roses Hammerfall Manowar Pantera Rhapsody Sabaton ZZ top Det er mesteparten av det som ligger på lista mi. Har og spotify på mobilen (trenings mp3-en) og der ligger det og littegranne: Kiss Megadeath Black Labe Society Pain Ram Jam Gar Moore Johnny Cash Deep Purple Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Da har jeg begynt med sommerinnspurten. Løp med intervaller, mat med lite fett og mye proteiner, 5 om dagen og absolutt slutt på godteri på hverdager. Forhåpentligvis er jeg biff til sommerferien. Tror det vanskligste blir å slutte med godteri og cola. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg har brukt dagen med fri til å fikse dekkene på bilen. I mårra skal jeg opp på ny pers i knebøy. Det blir stas . Treningsrutinene mine er og blir litt hulter i bulter de neste 2 ukene framover men det går vel Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Heisann. Jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med et lite dilemma. Egentlig er det vel en bagatell, men det jeg lurer på er hvertfall: Det ble litt trangt mellom skolen og middag i dag så jeg måtte trene etter å ha spist. Nå etter trening er jeg jo ikke akkurat sulten, men folk bedyrer jo så inderlig at man må spise etter å ha trent. Men hvordan blir dette når man har spist et større måltid rett før. Vil det holde med den vante shaken eller burde jeg fått i meg et par brødskiver også? Kanskje litt senere på kvelden? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Vi hører visst på mye likt. Liker du Nightwish anbefaler jeg Epica! Uansett, blitt lite trening de siste 3 ukene. Påskeferien er jeg jo hjemme på Geilo, så ingen trening annet enn skiturer. Uken etter ble jeg syk. Nå forrige uke var det Metallica og Kamelot-konserter samt en liten Danmarkstur. Og nå har russetiden begynt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Da har jeg begynt med sommerinnspurten. Løp med intervaller, mat med lite fett og mye proteiner, 5 om dagen og absolutt slutt på godteri på hverdager. Forhåpentligvis er jeg biff til sommerferien. Tror det vanskligste blir å slutte med godteri og cola. Det kommer til å gå glatt De fem første dagene er kjipest, etter at man klarer å si nei de første gangene går det bare lettere og lettere. Bare ha tilgjengelige alternativer! Go go go. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 For meg er egentlig alle dager like ille. Mine foreldre har den uvanen at de alltid har et eller annet av godteri, potetgull, sjokolade, brus osv fremme på benken, og da er det ikke alltid like lett å si nei. Må nok kjøpe inn hauger av druer, ananasringer, mangoer, frukter og bær av forskjellig sorter som kompansasjon for sukkeret. Men jeg skal nok klare det. Går man inn for noe 100 % er det nesten umulig å feile. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Det masse sukker i frukt også vet du. Riktignok er det en bedre form for sukker, med en lavere glykemisk indeks, but still Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Frukt inneholder også mye fiber og er proppa fulle av vitaminer og mineraler som kroppen blir glad for, og er milevis mye bedre enn brus og godteri. Kan ikke sammenlignes engang, så er bare å kjøpe inn masssevis av frukter og bær Coa. Spesielt meloner og bær kan anbefales, da de gjerne har en lavere energitetthet enn mye annet. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Frukt inneholder faktisk ikke SÅ masse sukker som folk tror. Men det er jo alltids litt. Noen inneholder mer og mindre enn andre. Banan inneholder en del, f.eks. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Wohoy! En aldri så liten pers i benken idag 80kg. Men tror det er på tide å gå opp i vekt snart. Veier 65kg atm. Hva er det en bør spise og drikke for å gå opp noen kilo? Trener hver dag, og er generelt aktiv. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Gjorde rygg og biceps idag. Funker det egentlig å kjøre bryst og triceps i morgen, 24 timer etter eller blir det for lite tid med hvile for bicpesen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå