Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt ot kanskje, men noen som vet hvor jeg kan få tak i en puls klokke? Har de det i vanlig klokke butikk?

Sportsbutikk. Bare ta et slik Polar-hefte og sjekk hvilken klokke som har hva du er på jakt etter. Evt. spør i disken.

Mikkel: Litt mer spesifikt hva du hører på? Er selv interessert i tips. :)

Lenke til kommentar

Glittertind

Metallica

Rammstein

Nightwish

Iron Maiden

Guns 'N Roses

Hammerfall

Manowar

Pantera

Rhapsody

Sabaton

ZZ top

Det er mesteparten av det som ligger på lista mi.

Har og spotify på mobilen (trenings mp3-en) og der ligger det og littegranne:

Kiss

Megadeath

Black Labe Society

Pain

Ram Jam

Gar Moore

Johnny Cash

Deep Purple

Lenke til kommentar

Da har jeg begynt med sommerinnspurten. Løp med intervaller, mat med lite fett og mye proteiner, 5 om dagen og absolutt slutt på godteri på hverdager. Forhåpentligvis er jeg biff til sommerferien. Tror det vanskligste blir å slutte med godteri og cola.

Lenke til kommentar

Heisann.

Jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med et lite dilemma. Egentlig er det vel en bagatell, men det jeg lurer på er hvertfall: Det ble litt trangt mellom skolen og middag i dag så jeg måtte trene etter å ha spist. Nå etter trening er jeg jo ikke akkurat sulten, men folk bedyrer jo så inderlig at man må spise etter å ha trent. Men hvordan blir dette når man har spist et større måltid rett før. Vil det holde med den vante shaken eller burde jeg fått i meg et par brødskiver også? Kanskje litt senere på kvelden?

Lenke til kommentar

Vi hører visst på mye likt. Liker du Nightwish anbefaler jeg Epica!

Uansett, blitt lite trening de siste 3 ukene. Påskeferien er jeg jo hjemme på Geilo, så ingen trening annet enn skiturer. Uken etter ble jeg syk. Nå forrige uke var det Metallica og Kamelot-konserter samt en liten Danmarkstur.

Og nå har russetiden begynt. :tease:

Lenke til kommentar

Da har jeg begynt med sommerinnspurten. Løp med intervaller, mat med lite fett og mye proteiner, 5 om dagen og absolutt slutt på godteri på hverdager. Forhåpentligvis er jeg biff til sommerferien. Tror det vanskligste blir å slutte med godteri og cola.

Det kommer til å gå glatt :) De fem første dagene er kjipest, etter at man klarer å si nei de første gangene går det bare lettere og lettere. Bare ha tilgjengelige alternativer!

Go go go.

Lenke til kommentar

For meg er egentlig alle dager like ille. Mine foreldre har den uvanen at de alltid har et eller annet av godteri, potetgull, sjokolade, brus osv fremme på benken, og da er det ikke alltid like lett å si nei.

Må nok kjøpe inn hauger av druer, ananasringer, mangoer, frukter og bær av forskjellig sorter som kompansasjon for sukkeret.

Men jeg skal nok klare det. Går man inn for noe 100 % er det nesten umulig å feile.

Lenke til kommentar

Frukt inneholder også mye fiber og er proppa fulle av vitaminer og mineraler som kroppen blir glad for, og er milevis mye bedre enn brus og godteri. Kan ikke sammenlignes engang, så er bare å kjøpe inn masssevis av frukter og bær Coa. Spesielt meloner og bær kan anbefales, da de gjerne har en lavere energitetthet enn mye annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...