LasH Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hei folkens, long time no see. Noen som kan anbefale et bra treningssenter i Haugesund? Skal bo der i sommer, men har jo ikke peiling på hvilke treningssenter som er tilgjengelige og hvordan de er. Vil tro at Haugesund Aerobic Treningssenter er det beste, tror det er labert utvalg der. Trener selg på HAT, bare at jeg trener litt lenge sørover. Men det er jo ganske dyrt da. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Trodde at en time (eller litt under) på mølla med rask gange eller rolig jogging som mange jenter gjør, utgjør ca 300 kcal. 50 fra en halv snickers på 250 kcal. Var bare for å sette det litt på spissen da Lenke til kommentar
Grand Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Det hjelper ikke mot "stølhet", men det gjør musklene mer smidige over tid. Du blir ikke mer smidig, men du blir mer mjuk. Smidighet er mere en å være mjuk. Endret 16. april 2010 av Sno Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Styrketrening 2 dager på rad. Tror det skal gå bra. 90% av økta vil være øvelser jeg ikke hadde i går. Tar fri i mårra og går på fotosafari om været er der Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 En time kardio kan du kaste bort med en halv snickers. Et par endringer i kostholder, som å bytte ut kjøttdeig med karbonadedeig, og bytte ut noe brødskiver med frukt så har du spart like mye kcal som en hel time med kardio ville gjort omtrent. Jeg kan dessverre veldig lite om kosthold og fokuset mitt penser seg inn på å få i meg nok mat (innbiller meg at jeg har ganske høy forbrenning ettersom jeg støtt blir sulten. Så noen her inne skrev at mye muskler gir høy forbrennig så kan jo håpe på at det er årsaken ), men om jeg skulle bytta ut brødskiver med frukt så hadde jeg jo sulta i hjel. Spiser stort sett minimum 9 brødskiver hver dag (sjelden mer enn 12, på rolige dager som lørdag og søndag kan det fort bli litt færre enn de nevnte 9). Er det noe negativt i det? Kjøper stort sett alltid et brød som 3/4 på "grovhetsskalen". Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Har du prøvd å drikke mer? Det at du er sulten hele tiden kan godt være at du trenger mer væske. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Mente ikke at man måtte bytte ut alt brød med frukt. Jeg tenkte mere på folk på slankern, som enkelt kan bytte ut brød i noen sammenhenger med frukt for å fort kutte noen hundre kcal. F.eks. frukt til frikost/kvelds i stedenfor brød. Noe som er mye lettere enn å løpe på mølla dag etter dag, for å så spise så mye kcal at de ødelegger det de forbrenner på mølla. Brødskiver inneholder jo mye karbohydrater lite proteiner da. Men om du får i det nok proteiner og kcal med bødskivene så er det vel ikke noe problem! Er ikke noen ekspert på kosthold akkurat. Spiste mye brød før selv. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg spiser ca 2 brødskiver og 2 knekkebrød pr. dag. Noen dager 4 skiver og 2 knekkebrød. Men jeg har bare gått ned så jeg må ha gjort det riktig i så fall Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Vil tro at Haugesund Aerobic Treningssenter er det beste, tror det er labert utvalg der. Trener selg på HAT, bare at jeg trener litt lenge sørover. Men det er jo ganske dyrt da. Takk for svar! Ja, det står egentlig mellom Aerobic Treningssenter og Nautilus. Penger er ingen bekymring, men plassering er jo veldig viktig da jeg er lite kjent der. Får vel besøke begge to før jeg bestemmer meg. Forresten, Hyrlen, om du fortsatt henger her, jeg har fått sixpack nå. Beklager så mye Lenke til kommentar
LasH Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 HAT er å anbefale ovenfor Nautilus. Vertfall etter den erfaringen jeg har med Nautilus. Men det er jo bare å stikke innom å se hvor du trivs best! Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hvordan er det å bruke både kreatin og proteinpulver samtidig? skal man drikke det hver for seg eller hva? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Går fint å ta det sammen. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Husk at proteintilskudd er vanlig mat, drikk melk eller spis en kylling, samme ulla. Kreatin er det i bær og kjøtt osv, ikke noe magisk det heller. Ingen av de er en "kur" eller noe man "går" på. For eks jeg "går" på kneipbrød med servelat... Lenke til kommentar
jahas Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Husk at proteintilskudd er vanlig mat, drikk melk eller spis en kylling, samme ulla. Kreatin er det i bær og kjøtt osv, ikke noe magisk det heller. Ingen av de er en "kur" eller noe man "går" på. For eks jeg "går" på kneipbrød med servelat... Nå må du gi deg. Tilskudd er ting som blir tilsatt kroppen for å øke dens yteevne. Dette er ting som kroppen selv ikke kan eller klarer å produsere. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Ja, og som War sier så er det ikke noe man "går" på. Du går på en slankekur. Det å få i seg proteiner, enten gjennom mat eller gjennom dedikerte kilder som proteinpulver blir jo akkurat det samme. Men skal du raskt og enkelt ha i deg en stor dose proteiner etter en hard treningsøkt er det så klart enklere å ta en shake enn å spise 700g kylling. Uten at jeg har videre peiling på hva som skjer i kroppen så kan jeg hvertfall ikke skjønne hvorfor du skriver at "dette er ting som kroppen selv ikke kan eller klarer å produsere". Kroppen produserer jo fint lite alene, men er avhengig av at vi spiser og drikker for at den skal fungere. Edit: Når jeg leser innlegget ditt igjen skjønner jeg egentlig ikke hvor du vil hen... Endret 17. april 2010 av Baltazar Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Mat og drikke er ting som blir tilsatt kroppen for å øke dens yteemne også. Kroppen klarer ikke å produsere kneipbrød heller. Om det er kyllingfillet, proteinshake, øl eller kneip med salami spiller vel ingen rolle? Men om du sier at du "går på" kylling, så skal du få lov til å si at du "går på" proteinshake også. Ikke noe problem. Samma om du går på tunfisk også egentlig. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det var ment til de som trur at man "går på noe" , men man ikke gjør noe annet en å spise vanlig mat. Proteinpulver er for eks melk hvor fettet og karb er tatt ut, så er det tørket. Går man da på proteintilskudd så går man også på toros nye tomatusppe (som også kommer i pulverpose) Lenke til kommentar
jahas Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 haha, jeg bare tulla lism, uten at jeg helt skjønner hvorfor jeg selv synes det var morsomt. Kan ha noe med at klokka hadde bikka midnatt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Veldig bra følelse etter treninga idag, endelig får jeg spist bra mat igjen og det har tydelig mye å si for prestasjonene Havregrøt og pannekaker alene er ikke nok, hehehe. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Litt ot kanskje, men noen som vet hvor jeg kan få tak i en puls klokke? Har de det i vanlig klokke butikk? Endret 18. april 2010 av Svampebob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå