Mikkel™ Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg har migrene ... Men fysikken er på topp. Iallefall godkjent topp Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 har faktisk ikke vært på sesjonen enda, fikk brev for ca 1 år siden om at jeg skulle få brev om nærmere beskjed når jeg skulle på sesjon og siden har jeg ikke hørt noe. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Idag har jeg spist: Frokost: halv Mager kesam, 2 skiver med leverpostei, neve mandler Lunsj: Halv kyllingbryst, 0,5l sjokomelk, en hel mager kesam Lunsj2: 1 liter ekstra lettmelk, 1 skive med 3 kokt skinke, og en med leverpostei Middag: 1 Kyllingfile, ris og grønnsaker (hel stor tallerken) Mellomåltid: 25g proteinshake Etter trening: 25g proteinshake, halv vanilje kesam med korn, 1 Kyllingfile, 0,5l ekstra lettmelk Dette må da være nok?! Nok proteiner er det hvertfall Ligger på rundt 200 proteiner i dag Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hvilken type proteinpulver bør man kjøpe? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hvilken type proteinpulver bør man kjøpe? Dette er sykelig godt, om det er best vet jeg ikke. http://www.kost1.no/product_info.php?cPath=2&products_id=414&osCsid=10b97d784386ecd2da7f4e10c79f1b33 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg så toppen av ironi på 3T her om dagen... Det satt 2 overvektige personer i lobbyen. Iført treninsklær. Ok tenkte jeg, det er jo fint å se at de vil gjøre noe med vekta. Men så drar de begge fra 2 dobbel twix som de jafset i seg før jeg i det heletatt fikk kjørt ett sett med roing . Poenget med å gå på trening da? Hadde ei på 3T i Trondheim og som trena hver dag men ble bare tjukkere og tjukkere. Grunnen var at når hu kom hjem så satte hu seg ned og spiste ørten poser potetgull og gulpa i seg enorme mengder med cola fordi hun mente at det ikke hadde noe å si, siden hu trente hver dag. Noen folk er bare ... rar Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 En time kardio kan du kaste bort med en halv snickers. Et par endringer i kostholder, som å bytte ut kjøttdeig med karbonadedeig, og bytte ut noe brødskiver med frukt så har du spart like mye kcal som en hel time med kardio ville gjort omtrent. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg tror de fleste som starter med trening mangler den delen som heter sunt kosthold. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hei folkens, long time no see. Noen som kan anbefale et bra treningssenter i Haugesund? Skal bo der i sommer, men har jo ikke peiling på hvilke treningssenter som er tilgjengelige og hvordan de er. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Jeg så toppen av ironi på 3T her om dagen... Det satt 2 overvektige personer i lobbyen. Iført treninsklær. Ok tenkte jeg, det er jo fint å se at de vil gjøre noe med vekta. Men så drar de begge fra 2 dobbel twix som de jafset i seg før jeg i det heletatt fikk kjørt ett sett med roing . Poenget med å gå på trening da? Hadde ei på 3T i Trondheim og som trena hver dag men ble bare tjukkere og tjukkere. Grunnen var at når hu kom hjem så satte hu seg ned og spiste ørten poser potetgull og gulpa i seg enorme mengder med cola fordi hun mente at det ikke hadde noe å si, siden hu trente hver dag. Noen folk er bare ... rar haha ja jeg såg en dude på Dragvold som va ferdig med sykkling, og så drog han fram en Kvikklunsj! Spesiet slank var han heller ikke.. Er det noen plasser som sender ut prøvesmaker av shaker? Irriterende å punge ut flere hundre og så er det ikke "godt" Endret 16. april 2010 av Juliess Dobbelpost Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Om proteinshaken hadde vært god hadde du blitt lei den! Man up! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hold pusten og hell det ned Funker! Evt. bytte med noen. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ser de løper på mølla på dragvoll, evt stepp/elipsemaskin, veier ca 60kg formye og drikker eplejuice under treningen. >< De vet ikke hva kcal er, de trur de er feite pga morra er det. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 og frukt/juice osv er "sunt sukker" Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Shaken min smaker høgg den og. Men bånnski er WIN Lenke til kommentar
War Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Juice er vel greit i seg selv, men skal man ha et kcalunderskudd så burde man vel ikke drikke 1 liter på treningen tipper jeg. Uten at jeg vet resten av kostholdet. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) En time kardio kan du kaste bort med en halv snickers. Et par endringer i kostholder, som å bytte ut kjøttdeig med karbonadedeig, og bytte ut noe brødskiver med frukt så har du spart like mye kcal som en hel time med kardio ville gjort omtrent. En halv snickers? Det må være rolig kardio i såfall. Ligger vel på et forbruk på oppmot 1k kcal første timen om jeg kjører på en slikkelig hard terskeløkt. Edit: kan vel legge til at en halv snickers er 250kcal, ikke om du spaserer sakte i en time vil du komme deg under det tror jeg. Endret 16. april 2010 av Sink Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 på 53 minutter med blanding av løping og gåing forbrenner jeg ca 550 kalorier. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 1 time med vekter inkl pauser og det man uansett hadde forbrendt med å leve er ca 400kcal. Karidomaskinene har blitt noe bedre, men før var det 200% kcal som vistes kun for å ikke ta fra folk motivasjonen. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Kan vel si at pulsklokka mi estimerer maksimalt oksygenopptak(hvilepulstest) og regner seg fram til kaloriforbruket derfra avhengi av pulsen. Ikke helt nøyaktig men stoler ok på den igrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå