HValder Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Du kan også få strekkskader ved å tøye, belaste ledda på uheldige måtar osv. Som regel brukar eg berre å tøye for å oppnå meir fleksibiltet, hvis eg har behov for det. Eksempelvis for å kunne ta frontbøy med åpent grep. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Lurer på å skippe trening idag. Er skikkeligs liten og har spist litt dårlig de siste dagene pga. ingen penger. Sukk. Men vet at jeg ikke får trent igjen før lørdag da, så er litt skeptiiiisk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg kommer til å skippe idag jeg og... Forbanna magasjaua er på retur og magen er skikkelig godt og blanda nå. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Skal spise en pølse og se hvordan jeg føler meg. Ikke noe smittende magesjau, takk! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Nei fy. Poppa i meg 2 idoform da. Så kjennes ut som om det har endra seg. Men skal ta det med ro. Hadde vært flause å kjøre benkpress med rennaræv xD Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Mulig jeg er barnslig, men alltid like morsomt når en dude fyrer av en kanon når han løfter xxxkg i benken, eller knebøy Ikke at det skjer så ofte da Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg sliter litt med å holde inne susern når jeg jogger jeg . Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 haha off jeg er dryyyg nå! Spiser du rett da? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Spiser mye fiber. Derfor jeg er gassfull. Kunne sikkert kjørt på med noe stabilisator av noe slag. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Valgte å dra på trening allikevel Det gikk helt greit. Ikke verdens beste dag, men disse dagene teller vel for noe de også! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det var bra uansett Julie . Jeg vurderte selv å dra på trening. Men siden jeg har vært litt uggen idag (er greit nå etter idoform) så velger jeg heller å gå meg en tur litt rundt om og ta bilder. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Drar meg på trening idag jeg og, selv om høgre triceps'en streika forrige trening. FÅr holde me unna den muskelen da Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Har en mulig knekt lilletå(den har iaf vært veldig vond i en uke) så jeg får ikke trena, litt kjedelig da jeg hadde store planer om å kjøre hardt en periode på et par uker. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Hvor bra er proteinen i mager kesam i forhold til f.eks kylling? Endret 15. april 2010 av Overdox Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Proteinen er det samme. Innholdet varier såklart men det kan du jo finne ut ved å se på paknigen. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Men har hørt det finnes, fiskeprotein, melkeprotein osv og at det er forskjellig kvalitet på dette Hvis man bare spiser kylling protein vil man vokse fortere enn at man spiser grandis protein, ikke sant? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hehe ja det stemmer at det er forskjellig type protein. Protein er oppbyggd av aminosyrer, som det totalt finnes 21(eller 20) typer av. Hvor mange aminosyrer du får i det kommer ann på hvilken mat du spiser. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ligger 6 min unna MINIMUM kravet på joggingen på fallskjermjeger nå og er første gang jeg jogger på over 7-8 månder nå og har ikke tatt noe allergi medisin så merker godt at jeg skulle gjort det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg klarer 3kilometern på ca 17 minutter om jeg legger til litt gåing. Litt ståpåvilje og pushing så regner jeg med at det går kjappere. Ikke det at jeg trenger det siden hæren ikke vil ha meg Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 måtte gå jeg og men jeg kan ikke gå inn før 2012 uansett, må fullføre læretiden min, så har jo god tid på meg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå