Kaarerekanraadi Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Satt foran pc-en nå og surfet og fant fram det gamle pulsbeltet fra Polar fra 1996. Jeg registrert at jeg kom ned i 58 ved en anledning. Er det min hvilepuls? Eller kanskje mer surfepuls..? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hehe, har ein litt artig opplevelse ang. det å sleppe vekter frå låret til golvet. Var ein svær kar som trente markløft på 120kg++, og han slapp stanga frå ståande stilling kvar gong. Treningstudioet ser jo ut som det er bygd på 90-talet, og tvilar ikkje om det er det heller, og han merka ikkje at heile etasjen rista, for han hadde tidenes høgste musikk på i øyrepluggane sine. Tok jo då ikkje lange tida før ein klok kar gjekk bort å sa ifrå. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Satt foran pc-en nå og surfet og fant fram det gamle pulsbeltet fra Polar fra 1996. Jeg registrert at jeg kom ned i 58 ved en anledning. Er det min hvilepuls? Eller kanskje mer surfepuls..? sjekk pulsen din med engang du våkner om morgen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Ai, nå kommer rushet med folk som skal ha fin kropp til sommeren... Ble bare en trening på meg denne uka, pga sjukdom. Ikke spist skikkelig på noen dager, og gått ned over 2 kilo. Håper de kommer raskt tilbake! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Gjør de nok helt sikkert. Sitter å lurer på om jeg skal ta en rolig langtur på sykkelen i morgen eller ta treningsfri, blir uansett dugnad på hytta så litt fysisk aktivitet blir det Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg gleder meg til de kommer med børstebilen og fjerner grusen fra veien her, så jeg kan ta ut landeveissykkelen min. Fortsatt 0,5 - 1 m med snø på hver side av veien. Hipp hurra for fjellet. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hva er definisjonen på "et godt, norsk kosthold"? Mange mener jo hvis man har dette i boks, så trenger man ikke tilskudd. Men realiteten er vel at et typisk norsk kosthold består av brødmat (frokost, lunsj, kveldsmat) til de fleste måltider, og en middag, som det eneste måltidet som består av kjøtt/fisk og poteter, ris eller pasta. Eller grandis. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg hadde "ett godt, norsk kosthold" men jeg føler mye mer effekt etter tilsettning av kreatin og protein. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Ta en titt oppi handlekurvene neste gang du skal handle, godt Norsk kosthold my ass. Lenke til kommentar
Sammy-Lee Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Et spørsmål. Hvorfor er det så viktig at man får inn flere kalorier enn man forbrenner for å bygge muskler? Kaloriene har ingenting å gjøre med selve musklene, vel ? Eller? Trodde det var hovedsaklig protein. Og at man måtte ha flere kalorier om man ville gå opp i vekt. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kroppen kan ikke bygge uten noe å bygge med, den nekter også å bygge på underskudd da det er det siste den vil (bruke mer energi) Prøv å bygg en vegg du om du har sementen men ikke mursteinen. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kroppen vil ikke bygge energikrevende muskler om det allerede er mangel på energiinntaket. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kcal er eit mål på energi, som kjent fungerar ingenting utan energi. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) 1G protein er 4 Kalorier. Legg sammen 1+1 Endret 10. april 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Åssen bør oppvarmingen se ut på en som tar 100kg i knebøy? Går vanligvis: 60kgx10 80x5 100x5 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Noen som klarer et beins knebøy? Jeg prøvde meg på det, men jeg klarte ikke engang å løfte meg en milimeter over bakken Forferdelig tungt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Var i Sandefjord idag og så på Sandefjord Open, ganske gøy å ha sett en sånn konkurranse Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Noen som klarer et beins knebøy? Jeg prøvde meg på det, men jeg klarte ikke engang å løfte meg en milimeter over bakken Forferdelig tungt. Var halvsjuk i påska, og treningssenteret stengte tidlig, så tok ei lita økt heime med bl.a ettbeinsknebøy 10x2. Synst ikkje det er noko vanskelig egentlig:) Endret 12. april 2010 av Scarn Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Balansen min er værre enn en nyfødt giraffunge ... Kunne aldri klart det Lenke til kommentar
War Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Åssen bør oppvarmingen se ut på en som tar 100kg i knebøy? Går vanligvis: 60kgx10 80x5 100x5 Det kommer jo an på hve du har trent før denne øvelsen, indirekte oppvarming ol. 10 og 5 er litt heavy, vanligvis bruker man kanskje 5 rep så 3 rep så 2 rep så det du skal. Hvor disse kg ligger kommer vel an på hvilken vekt du begynner på. Du velger å gå rett på 60 kg, men de som skal trene med 60 kg går rett på for eks 40 kg. Jeg ville ha valgt en oppvarming i flere ledd hvis vektene var så høye, dvs skal man benke 250 kg så blir ikke første oppvarmingssett på 200kg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå