War Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det er billig, det hjelper på bulk og deff. Da er det nesten ingen grunn til å ikke ta det. Det er ett av de få tilskuddene hvor man merker forskjell. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ta kva då? Skriver du i søvne war? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Huff, det å skifte dekk er en bør være en godkjent treningsøkt! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg pleier å ta benkpress med bilen, så slipper pappa å jekke slik. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kreatin ja, det sa seg selv , men posten min kom på neste side. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Noen som har tips til å få flatere mage? Har ingen mulighet for å gå på treningsenter. Lenke til kommentar
Pollador Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Redusering av matinntaket og/eller høyere aktvitetsnivå. Du trenger ikke treningsenter. Endret 5. april 2010 av Pollador Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Matinntaket er vel ikke det høyeste, bor på hybel og har ikke så mye penger å rutte med, men aktivetsnivået kan jeg lett få opp Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hva er deres synspunkt på å slippe vekter i gulvet så det smeller? Med det mener jeg en høyde cirka over knehøyde. Jeg ser problemet når man ligger med hantler i flatbenk og skal prøve å legge ned vektene fra liggende posisjon, da er det vanskelig å unngå at de lager litt lyd. En annen ting er det når det ser ut som om folk kaster vektene fra seg i testorus. Der jeg trener nå så er det flere som "legger" vektene veldig brutalt fra seg. For eksempel så var det en gjeng gutter som holdt på med skulderpress med stang (30-40kg). De skal ha for at de virka ivrige og pusha hverandre, men selv om man er utslitt så er det ingen grunn til å slippe 40kg i bakken fra 40cm+. Klarer man å løfte den over hodet så klarer man å legge den forsiktig fra seg også. Det er folk som holder på med 160kg i markløft som klarer å legge fra seg disse uten nevneverdig støy så problemet ligger i viljen. Jeg vet ikke helt hvordan disse vektene der jeg trener nå er bygget, men et sted jeg trente på tidligere var det flere hantler (bygget opp av flere skiver utenpå hverandre, skrudd fast) som lå i et hjørne fordi noen av skivene hadde sprukket. Disse var riktignok en litt eldre modell, men det er jo begrensa hvor godt man får festa metall til metall så slike unødvendige støt kan jo ikke være bra for utstyret i lengden. Eller tar jeg feil? Gulvet får seg vel også en trøkk? Så over til kjernen: Irriterer dere dere over sånt? Ville dere sagt i fra til disse "synderne"? (Jeg kan legge til at dette er et treningssenter som er stort sett ubetjent så det er ikke så lett for eieren å legge merke til dette før det evt er for sent. Eieren er innom noen timer i uka på ettermiddagen. Utenom det så kommer medlemmene seg inn ved hjelp av et nøkkelkort). Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg blir ikke så jævlig irritert da det er få som gjør det på 3T. Men det finnes noen som VIRKELIG pusher grensa ved å gjør slik som du sier. Heldigvis sier de som er ansvarlig på 3T ifra da. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Skal de ta seg helt ut så får de ha med seg noen som kan ta stangen. Benkpress med manualer legger jeg ned enkelt, kaster de forrover så de lander på lårene mens tyngdekraften reiser meg opp sittende. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Det er ikke så mange som gjør det der jeg trener, men er da alltids noen. Det ligger matter under benkene og manualene er sånn gummiaktige, men det er unødvendig allikevel. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Det som er greit der hvor jeg trener er at det er lagt "myke" gummiplater utover gulvbelegget, så det lager ikke noe særlig lyd. Men det som er irriterende er folk som slipper 50kg manualene slik at di ruller bortover og treffer deg.. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Beklager dobbelpost, men en kompis innledet en samtale idag om et firma som het Mannatech, som han var med i. Han snakket om en sukkertype som het Ambrotose, som visstnok skulle gjøre "mirakler" Noen som har kjennskap til denne "sukketypen"? Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Har det noe å si om man tøyer / ikke tøyer ut f. eks brystet? Dette kombinert med god trening av rygg. Vil dette føre til bedre holdning (skuldrene mer bakover, finere brystkasse)? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 H-E-R-LIG! Første treninga etter påske og det aldri vært ås digg å trene! Lenke til kommentar
War Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg trente i går mellom skytekonkurransen og wow-raid som en bonus siden jeg fant tid. Olabukse, hettegenser. Det ble første bevæpnede treningsøkt og det føltes ræva uten treningstøy. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hørtes ut som en bra kombo! Tilfeldigvis knebøy og en stram og trang olabukse eller? Lenke til kommentar
War Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det gikk ikke, måtte over til benpress, men der var beltet i klem \zzzzz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå