MrLuni Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 -100kg klassen. 218,5kg. Han lever på kylling, boller og melk Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Kylling boller og melk faktisk Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 jepp, ikke noe form for kosttilskudd eller noe Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Nei, men om det funker for han gjør det vel det. Han har vel høy fettprosent blanda med massivt med muskler tenker jeg. Er somregel det Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Trener skulderpress bakside av skuldre? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 jepp, ikke noe form for kosttilskudd eller noe Du får det ut til å høyre ut som det er ei bragd å ikkje ta kosttilskot. Kosttilskot er ikkje juks. Er du ikkje opptatt av korleis du ser ut (grovt sagt), hiver du i deg alt du kjem over. Då treng ein gjerne ikkje kosttilskot. Der kostholdet ikkje strekker til, tar ein ofte kosttilskot. Naturlig Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 va ikke det jeg mente Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Men mange som tror kosttilskudd er mirakelkurer. Kjenner flere gutter i nærheten som trener litt benk og curls en gang i uken men allikevel hiver i seg kreatin, gainer, proteinshakes osv.. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Her i området er tankegangen klar: "om vi maks kan legge på oss 0,5kg musklar i veka, og det er protein som bygger musklane, så held det med 500g (0,5kg) protein fordelt på heile veka.." hehe.. Her er kostholdet mitt no, og det har vore slik 1-2månader. 1. ca 65g havregryn, 15-20g prozyme protein, 20g peanøtter, 2-3dl appelsinjuice i smoothie 2. 3-4 skiver med dobbeltlag ost, kokt skinke, krydder i micro (toast) 3. Lean Mass Meal 100g banan 4. vanlig norsk middag. Alt frå Børges pizza til fisk 5. frukt (feks: 3kiwi), 30g prozyme, 20g peanøtter + tran og kreatin (av og til vitamintilskot om det blir brødmat istadenfor frukt) Dette er altså iløpet av 1 dag. Men no i det siste har eg følt det står stilt på vekta (skal opp). Det kan ha med og gjere at eg har begynnt på fotball igjen. Eg veit ikkje heilt om eg får i meg nok kcal no. Endret 28. mars 2010 av Scarn Dobbelpost Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Hvor mange kcal får du i deg iløpet av en dag? Synes det så veldig lite ut for fotball+styrke. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg spiser alltid litt tyngre middag og større måltider når jeg skal ha styrke. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Hvor mange kcal får du i deg iløpet av en dag? Synes det så veldig lite ut for fotball+styrke. Hm, kva bør eg endre på? Veit ikkje heilt kor mykje kcal det blir til saman. Kva med å ha det eg har hatt på dagane utan fotball og ha dette dagane eg spelar fotball og styrke på same dag? 1. ca 80g havregryn, 15-20g prozyme protein, 20g peanøtter, 2-3dl appelsinjuice i smoothie 2. 3-4 skiver med dobbeltlag ost, kokt skinke, krydder i micro (toast) 3. Lean Mass Meal 100g banan (dette er altså gainer/måltidserstattar) 4. vanlig norsk middag. Alt frå Børges pizza til fisk Før fotballtrening: 5. frukt (feks: 3kiwi og 2 epler), 30g prozyme, 20g peanøtter Etter fotballtrening: 6. 2-3 brødskiver med eit eller anna pålegg eller samme som måltid 5. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Kort lite spørsmål: Hva er forskjellen på Kreatin monohydrat med og uten pinitol? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 mener du at jeg skal kjøre 1 og 1 ben på beinpress mens jeg lærer teknikken på knebøy, for så å gå over til bare knebøy når jeg har lært teknikken? Prøvde de to "hovedgrepene" i front bøy, vanlig og den hvor du krysser armene, men har ikke prøvd det du viste video til så prøver den i dag. Det jeg egentlig var ute etter i forrige post var noe jeg kunne erstatte knebøy/frontbøy øvelsen helt med i treningsprogrammet. Alltid følt at knebøy er en øvelse jeg ikke får til. 1 og 1 bein på beinpress mens du trener teknikk på knebøy ja. Personleg har eg god erfaring med åpent grep på frontbøy. Bulgarske utfall er eit fullgodt alternativ til knebøy. Teknikkmessig må du passe på plasseringa av beina for å unngå negativ belastning på ankel- og kneledd. Dersom du ikkje klarar å holde balansen må du trene opp den først. Skal man slippe seg helt ned når man kjører pullups, eller skal med beholde spennet i musklene? Avhenger av formålet med treninga, ved vanleg styrketrening senkar du deg heilt ut. jepp, ikke noe form for kosttilskudd eller noe Du får det ut til å høyre ut som det er ei bragd å ikkje ta kosttilskot. Kosttilskot er ikkje juks. Er du ikkje opptatt av korleis du ser ut (grovt sagt), hiver du i deg alt du kjem over. Då treng ein gjerne ikkje kosttilskot. Der kostholdet ikkje strekker til, tar ein ofte kosttilskot. Naturlig "Vanleg" mat smakar hvertfall betre, men er dyrare og tar meir tid å tilbrede. Men, kylling, bollar og melk er utvilsomt eit ganske elendig kosthald. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Jepp, siden han tok rekord så var det derfor jeg sa det Lenke til kommentar
Sammy-Lee Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Så vidt jeg vet trenger kroppen en viss mengde med fett...eller? Om det stemmer, er det en måte man kan finne ut hvor mye fett kroppen trenger i løpet av en dag? Endret 29. mars 2010 av Sammy-Lee Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Knalltrening idag, den følelsen er alltid super Noen andre som har rørt seg idag da? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 måtte prøve sykkelen min i dag, og i går fant jeg ut at jeg skulle gå i skauen med 20kg tung sekk. Det var forbanna tungt. Men deilig, tenker det blir en tur til i skauen snart. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Knalltrening idag, den følelsen er alltid super Noen andre som har rørt seg idag da? Pusset russebil, noe som er ganske tungt. Men vært på to skiturer i helgen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Mamma har nettopp vært på kurs med en fyr som het Stuart McGill. Det handlet blant annet om å forebygge og rehabilitere ryggskader, da mtp kjernemuskulaturen. Hun har vist meg en del øvelser de ble vist på kurset. Crunch- og plankelignende greier som var veldig tunge. Med minimal belastning på ryggen og visstnok veldig gode. Hadde jeg skjønt skiten ut av dokumentene kunne jeg sikkert skrevet noe mer meningsfullt. Men skal høre med mamma om hun vet navnet på øvelsene. Hadde vært gøy å poste her og se hva folk synes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå