Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Så en sånn fitnessguru somholdt ryggen vannrett, altså 90 grader i forhold til bena, og det påsto han var det beste. Men jeg gidder ikke å utsette korsryggen min for det altså. Greit nok det skal gå bra med riktig teknikk og bla bla bla, men det finnes grenser.

Lenke til kommentar

Prøver å gjøre det ca. 90 grader selv. Kjente det noe helt sykt i ryggen de første gangene. Følte meg helt ødelagt. Men nå merker jeg ikke noe til det lengre. :)

Edit: blei litt feil. Prøver å holde det vannrett, men siden jeg er ganske stiv så må jeg bøye litt i knæra så det blir ikke helt 90 grader i hofteleddet da :p

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Haha. Så en sånn fitnessguru somholdt ryggen vannrett, altså 90 grader i forhold til bena, og det påsto han var det beste. Men jeg gidder ikke å utsette korsryggen min for det altså. Greit nok det skal gå bra med riktig teknikk og bla bla bla, men det finnes grenser.

Trent slik roing siden september, ikke merket noe i ryggen ;)

Lenke til kommentar

Posta bilde av buksa i treningsloggen om noe skulle være interessert.

På tide med søvn, i morra skal jeg knuse knebøytallene fra sist (jobbe litt først da...sukk..) :new_woot:

GLHF :w00t:. Buksa så bra ut. Har siste treningsøkta før skirennet på søndag. Skal trene litt mobilitet og kjernebaseøvelser innen den tid.

Lenke til kommentar

Vi har re-test i gym idag på skolen, der vi skal sjekke fremgangen vi har hatt. Ettersom vi har hatt tentamener, salen har vært stengt da taket sprakk osv., har de fleste andre ikke trent på 4 uker. Spent på å se deres fremgang med totalt 3 styrketreninger spredd utover mange uker. :innocent:

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Er det noe jeg kan bytte knebøy/frontbøy med? Holder på å trene teknikk nå før jeg skal begynne på myo sitt nybegynnerprogram. Redd for skade i knebøy så har prøvd litt på frontbøy og det er noe jeg virkelig ikke får dreisen på. Får ikke til å ikke bruke hendene og sliter med blant annet balansen. Tenkte kanskje det ville gå å bytte mot beinpress og liggende leg curl? Men da blir det kanskje litt lite for korsryggen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...