Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det er så fantastisk irriterende med de som absolutt må stå å prate sammen fem minutter mellom hvert sett, også blir de i tillegg nærmest sur når man spørr om de har mye igjen..

Vet ikke om den var sikta til meg siden jeg skrev at det kunne bli litt prat, men når noen spør om vi har mye igjen eller vi ser at noen står og venter på apparatet så er det ikke noe sommel. Man har da oppdragelse ;)

Lenke til kommentar

Vet ikke om den var sikta til meg siden jeg skrev at det kunne bli litt prat, men når noen spør om vi har mye igjen eller vi ser at noen står og venter på apparatet så er det ikke noe sommel. Man har da oppdragelse ;)

Nei det var overhodet ikke rettet mot deg, tenkte bare på en gjeng på senteret mitt som tror de eier senteret ;)

Da har du ikke veldig lange pauser?

en pause er jo 3-10 pust.

Skal man ha så korte pauser på 5x5 altså? Da må jeg virkelig kjøre opp tempoet mitt.. :p

Endret av phax
Lenke til kommentar

3-10 pust for volum, da er også reppen eksplosivt opp og sakte (4 sek) ned uten å låse i toppstilling. Dvs holde spennet i alle 5 reppene som igjen gir kjappere muskelfiberaktivering.

Er målet styrketrening så er det vanlige rep, helt opp, helt ned 1-5min pause.

Lenke til kommentar

Hadde ikke trent på et halvt år ca. Trente idag og veide meg, veide 68 kg, er 1.88 høy og 19 år. Når jeg trente veide jeg 78 kg. Altså gått ned 10kg, ganske sykt synes jeg.

Men var ikke så svakere faktisk i øvelsene, bare i benkpress var jeg i elendig form. Jeg ser selv jeg er blitt mye mer markert/tynnere

Kan mesteparten av de kiloene vært fett da? Hadde jo litt mage når jeg trente, men nå har jeg six pack i godt lys :p

Når jeg ikke trente har jeg vært flink å spise sunt og masse proteiner, kan det ha hjulpet sånn at jeg ikke ble så svak?

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Noen tips til trenings tskjorter som er litt slimfit og ikke er så jævla vid i armene? Irriterende at jeg føler meg som en tre-åring med engang jeg tar på treningsklærne :p

Har stort sett bare kjøpt treningsklær hos sats, og de nye nike skjortene er hvertfall enormt store i armene.

(Jada jeg vet at det bare er armene mine som er tynne.. ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...