LasH Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) 2bb1:Jeg trener RYP's grunnprogram ^^ Edit: Brukte ikke noe særlig lenger tid før heller. 8 sett på bryst var unnagjort på 20 min, på det tidligere programmet mitt. Endret 22. mars 2010 av LasH Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Syns det er så fantastisk irriterende med de som absolutt må stå å prate sammen fem minutter mellom hvert sett, også blir de i tillegg nærmest sur når man spørr om de har mye igjen.. Vet ikke om den var sikta til meg siden jeg skrev at det kunne bli litt prat, men når noen spør om vi har mye igjen eller vi ser at noen står og venter på apparatet så er det ikke noe sommel. Man har da oppdragelse Lenke til kommentar
War Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Da har du ikke veldig lange pauser? en pause er jo 3-10 pust. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Vet ikke om den var sikta til meg siden jeg skrev at det kunne bli litt prat, men når noen spør om vi har mye igjen eller vi ser at noen står og venter på apparatet så er det ikke noe sommel. Man har da oppdragelse Nei det var overhodet ikke rettet mot deg, tenkte bare på en gjeng på senteret mitt som tror de eier senteret Da har du ikke veldig lange pauser? en pause er jo 3-10 pust. Skal man ha så korte pauser på 5x5 altså? Da må jeg virkelig kjøre opp tempoet mitt.. Endret 22. mars 2010 av phax Lenke til kommentar
War Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 3-10 pust for volum, da er også reppen eksplosivt opp og sakte (4 sek) ned uten å låse i toppstilling. Dvs holde spennet i alle 5 reppene som igjen gir kjappere muskelfiberaktivering. Er målet styrketrening så er det vanlige rep, helt opp, helt ned 1-5min pause. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Hadde ikke trent på et halvt år ca. Trente idag og veide meg, veide 68 kg, er 1.88 høy og 19 år. Når jeg trente veide jeg 78 kg. Altså gått ned 10kg, ganske sykt synes jeg. Men var ikke så svakere faktisk i øvelsene, bare i benkpress var jeg i elendig form. Jeg ser selv jeg er blitt mye mer markert/tynnere Kan mesteparten av de kiloene vært fett da? Hadde jo litt mage når jeg trente, men nå har jeg six pack i godt lys Når jeg ikke trente har jeg vært flink å spise sunt og masse proteiner, kan det ha hjulpet sånn at jeg ikke ble så svak? Endret 22. mars 2010 av Overdox Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Tror jeg skal sette meg ned å skrive en trenings logg i mårra jeg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 i will . forresten, bulk går utover fettprosenten sant? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jepp, med mindre du bruker metoden(e) War pleier å reklamere for Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Som var? Sykle etter styrketrening eller kondisjonstrening så og så lenge samt sånn og sånn mat? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Health & Fitness concept, ja. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Det er pga man tilpasser overskuddet etter aktivitet automatisk, samt overskuddet ikke er større en dem må VS pøse på med gainer eller gainer for å sikre seg kcal-overskudd sammen med 90% fettlagring. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Vel uansett. Jeg holder det kostholdet jeg har nå. Men har lagt inn 15 minutter før og etter styrkeøkta med sykling. Om dette ikke vil ødelegge noe da. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg har kjøpt meg ny treingstskjorte og knebukse idag, wohoo Må prøve å få tatt bilde senere, er superfornøyd. Ble 995,- eller noe på G-Sport da, men føler det er verdt å legge litt penger i sånne klær som skal vaskes såpass mye. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Ikke sant? Jeg har pleid å bruke maiden skjortene mine. Men de er herpa av all vaskinga Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 FF Kjøpte her jeg, i butikken i Oslo. Det lønner seg å prøve det. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Ja, det var derfor jeg valgte å kjøpe i butikk og ikke over nett. Jeg er generelt skeptisk til å handle klær over nettet av den grunn at jeg ikke får prøvd det. Også er jeg veldig slapp med å få sendt ting tilbake om jeg må det Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Noen tips til trenings tskjorter som er litt slimfit og ikke er så jævla vid i armene? Irriterende at jeg føler meg som en tre-åring med engang jeg tar på treningsklærne Har stort sett bare kjøpt treningsklær hos sats, og de nye nike skjortene er hvertfall enormt store i armene. (Jada jeg vet at det bare er armene mine som er tynne.. ) Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Noen som vet hvor jeg får kjøpt billige tskjorter? Helt standard trenger ikke være noe trykk på de, billigst mulig med andre ord. Trenger flere treningsskjorter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå