Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke bare reklame da luring, står en del nyttige ting der..

Vel... tror nok det er endel mennesker som biter på markedsføringen dems. Ser jo bare her inne at mange trøkker nedpå med ti-talls supplementer, noe som er unødvendig i mine øyne... men hvis dere vil kaste bort penga deres er det jo deres sak.

Lenke til kommentar
Er ikke bare reklame da luring, står en del nyttige ting der..

Vel... tror nok det er endel mennesker som biter på markedsføringen dems. Ser jo bare her inne at mange trøkker nedpå med ti-talls supplementer, noe som er unødvendig i mine øyne... men hvis dere vil kaste bort penga deres er det jo deres sak.

 

Vi her inne som bruker kosttilskuddet på en riktig og fornuftig måte oppnår målene våres og øker betraktelig i vekt.

Burde ikke det være grunn nok for å bruke kosttilskidd?

Og 80% av kosttilskuddet som blir brukt av HW brukere kommer ikke fra TN.

Selv om TN lager produkter som er bedre sammensatt enn konkurentene er det opp til hver enkelt bruker om et er verdt de ekstra kronene som er ca 13kr over gjennomsnittet.

 

Og Tn sender kun ut bladet til kunder eller folk som har SPURT etter det vet å bestille det på nett.

Ingen blir presset på gratisreklame fra TN

 

Og desuten er det en side med reklame for 6 produkter og 20 sider med artikkler om trening og andre ting.

Endret av War
Lenke til kommentar

Tech-Nutrition er faktisk et merke jeg har tro på.. Kjenner et par som er sponset av de også, så de deltar faktisk i idrettsverdenen og støtter atleter..

Når de tkommer til produktene deres, er vel det meste ganske standard, unntatt en ting:

 

Jeg mener å ha observert at ett av proteintilskuddene deres skal ha en særdeles utsøkt sammensetning av alt fra myse til biff og kjøttproteiner! DET tror jeg kan hjelpe mange!

..Noen som eventuelt kan avkrefte at dette produktet eksisterer..?

Lenke til kommentar

Vel, karbsene til TN koster (hvis du velger 12kg pakken) 50 kroner, mot Ej-shops 43 kroner pr.kg (for 9kg.)

 

Når det gjelder proteiner, så koster Ej-Shops billigste 7kg med 90% protein 700, mens TN sin koster 800, også med 90% proteiner men med sammensetningen 80%kasein og 20% myse, som jeg ikke kan se at mange skal ha SÅ stor nytte av som et hovedsaklig mysebasert produkt.

 

BASIC kreatin 1 kg koster hos TN 349, og hos Ej-Shop koster 1,2 kg kreatin 249kr.

 

Jeg fant bare en gainer hos TN, "Fastgain XXXL 7,5 kg" Den koster 1498.

EJ-Shop sin koster 684 for 6kg. (Jeg regner dog med at TN sin holder litt høyere kvalitet)

 

Altså:

 

Karbs:

TN: 50\kg

EJ: 43\kg

 

Protein:

TN:800\7kg

EJ:700\7kg

 

Kreatin:

TN:349\kg

EJ:207\kg

 

Gainer:

TN: 199\kg

EJ: 114\kg

 

TN er med andre ord relativt dyrt, men noen produkter holder en litt høyere kvalitet. Rett skal dog være rett og Tech nutrition er ikke spesielt rimelig..

Lenke til kommentar

+ frakt og eksp gebyp på ej shop

 

Så har du vel også hørt at kreatinen til ejshop ikke fungerer,

 

Dette har vi regnet på før, og vi kom frem til at tn var 12 kg ,kg dyrere på protein,

og med tn 0,5 gram karbohydret på 100gram / ej-s 3,5gram osv.

 

+ at kommer man til å bruke tilskudd over en lengre periode er det rabatter på TN , 5-10 og 15 % etter hvor mye du totalt har handlet for, tilsammen siden du startet,

greit å få 15% rabatt + fraktfritt.

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg liker TN fordi de har en ryddig struktur på produktenen sine.

 

1. High perfomance-produkter. De er litt dyrere, men skal man ha det beste så...

2. Basic. Mye for pengene. Sitter fremdeles og "knasker" på min 4kg bøtte :)

3. XXL. Sammensatte tilbud som gjør det både billig og oversiktilig slik at forbrukere ikke trenger å sette seg så ekstremt mye inn i hva de trenger.

Lenke til kommentar

I kjøleskap kan efaomega stå i opptil 2mnd før den gradvis begynner å harskne. Du merker dette på at det blir mer fiskelukt og -smak.

:yucky:

 

Kvaliteten blir gradvis dårligere, det er ikke som en av/på bryter som slås over med en gang den har stått 8 uker i kjøleskapet. Produsenten har angitt 6-8 uker som holdbarhet i åpnet tilstand i kjøleskapet, men efaomega kan i praksis stå enda litt lenger før kvaliteten forringes nevneverdig.

 

efaomega er pakket under såkalt beskyttende atomsfære av nitrogen, dvs at oljen ikke blir utsatt for oksygen under fylling og lagring. Den delen av flasken som ikke er fylt med olje har fremdeles denne beskyttende atmosfæren helt til flasken blir åpnet første gang.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...