Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spm var ment som ekte saker.

Kanskje du ikke har den på rett plass, og det gjør vondt.

 

Pita kan virke minimalistisk, men når vektene blir høye så kan man ikke bøye om man tok på seg feil sko.

Det er best å vende seg til den rette måten med en gang, kan ikke begynne rett på stang når vekta kommer opp i 200kg og puta blir for ustabil.

Lenke til kommentar

Puten her er ca. 2 cm tykk, så den har en del og si. Stangen kommer såpass mye lenger bak at det strekker litt mye i brystet. Så ønsker egentlig å kjøre uten.

 

Jeg er ikke helt sikker på at jeg legger den riktig, nei. Men det gjør normalt ikke vondt uansett, er mer når man har kviser på ryggen stangen blir et problem.

Lenke til kommentar

Hvor lenge bruker øktene deres å vare egentlig? Føler meg så ussel når treningsøkten min varer maks 20 min, haha. Anyways, sløvt med kosthold nå, håper det tar seg opp :). Finnes det noe bildetråd her på treningsdelen av forumet? Hadde vært gøy å fått litt motivasjon. Forøvrig også se hva vanlige forumbrukere har oppnådd :)

Lenke til kommentar

Hvis det er interesse for en slags "fremgangstråd" eller bildetråd av de som trener så er det jo bare å opprette :) For min del syns jeg det er veldig motiverende å se før og etter-bilder, eller nye updates (eh, nå er det kanskje ikke så mange jenter her inne å sammenligne med da, men er jo hyggelig å se hva dere guttene får til også, hehe..).

Lenke til kommentar

Hvor lenge bruker øktene deres å vare egentlig? Føler meg så ussel når treningsøkten min varer maks 20 min, haha. Anyways, sløvt med kosthold nå, håper det tar seg opp :). Finnes det noe bildetråd her på treningsdelen av forumet? Hadde vært gøy å fått litt motivasjon. Forøvrig også se hva vanlige forumbrukere har oppnådd :)

Blir fort 20-25 min på ein enkelt øvelse når vekta blir høg, mens i oppvarmingsfasen av eit opplegg er heile økta unnagjort på 30-40 min (+ oppvarming).

 

Matsemann: Køyr uten pute, ellers blir det verre for deg når vekta blir høg.

Lenke til kommentar

Hvor lenge bruker øktene deres å vare egentlig? Føler meg så ussel når treningsøkten min varer maks 20 min, haha. Anyways, sløvt med kosthold nå, håper det tar seg opp :). Finnes det noe bildetråd her på treningsdelen av forumet? Hadde vært gøy å fått litt motivasjon. Forøvrig også se hva vanlige forumbrukere har oppnådd :)

50-60 min.

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis bruker ca. 2t på den ene delen av programmet (Markløft, roing, nedtrekk, benk, dips, push, Arnold Press og Deltoidpress), men dette er litt fordi de fleste øvelsene blir tatt hver for oss. Den andre delen tar alt fra en time til 1.5 avhengig av hvor kjappe vi er og hvor mye prat det blir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...