Matsemann Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Men annet enn ustabilt er det ok? Og spørsmålet ditt var retorisk, eller? Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Skjønner ikke at den puta skal ha så mye å si jeg, i sammenpresset tilstand så er den vel ikke mer enn 4-5 mm tykk. Er ikke store marginer vi snakker om akkurat. Trener alltid med pute jeg når jeg skal ha litt tyngde på stanga. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Spm var ment som ekte saker. Kanskje du ikke har den på rett plass, og det gjør vondt. Pita kan virke minimalistisk, men når vektene blir høye så kan man ikke bøye om man tok på seg feil sko. Det er best å vende seg til den rette måten med en gang, kan ikke begynne rett på stang når vekta kommer opp i 200kg og puta blir for ustabil. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Puten her er ca. 2 cm tykk, så den har en del og si. Stangen kommer såpass mye lenger bak at det strekker litt mye i brystet. Så ønsker egentlig å kjøre uten. Jeg er ikke helt sikker på at jeg legger den riktig, nei. Men det gjør normalt ikke vondt uansett, er mer når man har kviser på ryggen stangen blir et problem. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Stangen er bare ubehagelig første 1-2 ukene. Etter det kjenner du ikke noe til det. Synes det bare er godt å ha nærkontakt med stanga. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hvor lenge bruker øktene deres å vare egentlig? Føler meg så ussel når treningsøkten min varer maks 20 min, haha. Anyways, sløvt med kosthold nå, håper det tar seg opp . Finnes det noe bildetråd her på treningsdelen av forumet? Hadde vært gøy å fått litt motivasjon. Forøvrig også se hva vanlige forumbrukere har oppnådd Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hvis det er interesse for en slags "fremgangstråd" eller bildetråd av de som trener så er det jo bare å opprette For min del syns jeg det er veldig motiverende å se før og etter-bilder, eller nye updates (eh, nå er det kanskje ikke så mange jenter her inne å sammenligne med da, men er jo hyggelig å se hva dere guttene får til også, hehe..). Lenke til kommentar
HValder Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hvor lenge bruker øktene deres å vare egentlig? Føler meg så ussel når treningsøkten min varer maks 20 min, haha. Anyways, sløvt med kosthold nå, håper det tar seg opp . Finnes det noe bildetråd her på treningsdelen av forumet? Hadde vært gøy å fått litt motivasjon. Forøvrig også se hva vanlige forumbrukere har oppnådd Blir fort 20-25 min på ein enkelt øvelse når vekta blir høg, mens i oppvarmingsfasen av eit opplegg er heile økta unnagjort på 30-40 min (+ oppvarming). Matsemann: Køyr uten pute, ellers blir det verre for deg når vekta blir høg. Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hvor lenge bruker øktene deres å vare egentlig? Føler meg så ussel når treningsøkten min varer maks 20 min, haha. Anyways, sløvt med kosthold nå, håper det tar seg opp . Finnes det noe bildetråd her på treningsdelen av forumet? Hadde vært gøy å fått litt motivasjon. Forøvrig også se hva vanlige forumbrukere har oppnådd 50-60 min. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 øktene mine går og fra 50 til 60 minutter. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg bruker ca en time på mine programmer, litt pluss eller minus avhengig av hvor mye folk som er der og om alt er ledig når jeg trenger det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Nå i det siste har jeg veldig ofte dumpa over den personen som MÅ kjøre sine 8 sett med 25 RM på de fleste postene mine Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Kan jo spørre om å ta i mellom? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 har prøvd. Men som regel har de 2 kompiser som skal ta like mange sett imellom hver gang ... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg og en kompis bruker ca. 2t på den ene delen av programmet (Markløft, roing, nedtrekk, benk, dips, push, Arnold Press og Deltoidpress), men dette er litt fordi de fleste øvelsene blir tatt hver for oss. Den andre delen tar alt fra en time til 1.5 avhengig av hvor kjappe vi er og hvor mye prat det blir. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 LasH: 20 minutt?? Hvilket program trener du egentgli? De letteste øktene gjerne 40 minutt. De tyngste - fort 60-70 minutt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Syns det er så fantastisk irriterende med de som absolutt må stå å prate sammen fem minutter mellom hvert sett, også blir de i tillegg nærmest sur når man spørr om de har mye igjen.. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 5x5 på meg tar 13min Da har du ikke veldig lange pauser? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Per øvelse? Altså gjerne 4-5 øvelser -> 50-60 minutt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå