Mikkel™ Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hjelpe meg war . Litt trente jenter ser bra ut. Men de som har mer muskler enn deg, DET blir for mye. :!: Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Juiess: hun weber-dama var pen hun. Er pent med definerte jenter. Men slikt som war postet blir bare for dumt. Og som mikkel sier; mannen i forholdet bør være sterkest Endret 20. mars 2010 av 2bb1 Lenke til kommentar
War Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hu dama J postet er på forrige treningsforum-magasinet. http://media.treningsforum.no/image.php?path=/media/images/portal/div/magasinet/1004/forside_tf.jpg&media=article&width=536 Blir mye husarbeid på meg om kona er sterkest. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Hehe, ja det hadde ikke vært så optimalt. Weber går glatt inn i min "potensielle jenter"-liste, for å si det slik. Endret 20. mars 2010 av 2bb1 Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Noen som vet om de har noe bra proteiner på svinesund/nordby? Og hvordan prisen er i forhold til å bestille på nett? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Noen som vet om de har noe bra proteiner på svinesund/nordby? Og hvordan prisen er i forhold til å bestille på nett? Har ikke snør, aldri vært der . MEN! Fra tidligere diskusjon om protein tror jeg vi kom fram til at du heller burde bruke noen kroner ekstra da billigprotein smaker glava somregel... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Tipper Norrøna kommer inn og prater om at du ikke trenger proteintilskudd snart Lenke til kommentar
War Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 PureChaos , så du på det harry-programmet om Svenskehandel Det lønner seg ikke å handle der. Finn en Norsk butikk, (kjøp vip/rabatt) eller opparbeid den og handle i pakketilbud så har du uslåelig kvalitet, fraktfritt til en god pris. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ikke sett det programmet nei. Bare vært snakk om snart sverigetur med noen kompiser, og jeg tenkte å gå til innkjøp av protein, så lurte på om det ville vært bra å kombinere. Men ja, får nok titte rundt på noen nettsider. myrevolution, tn og proteinfabrikken som gjelder? Lenke til kommentar
War Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hva som gjelder kommer an på hvilken kvalitet du er ute etter. http://www.norkost.no/ med fler. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg liker norkost sitt veldig godt, hvertfall i forhold til Proteinfabrikken sitt syns jeg det smaker mye bedre (sjokolade begge to). Nå har ikke jeg finlest på hvilke små forskjeller som er mellom de to pulverne da jeg bare er en liten noob som sikkert drar nytte av dem uansett hvilket jeg velger Så jeg går etter smak atm. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Vurderer sjokolade protein neste gang jeg og... Er så forferdelig ettersmak på vaniljesmaken fra Protein Fabrikken om man blander med vann. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg syns sjokolade er best uansett type og produsent. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Synd det ikke er mulig å få smaksprøver på slikt egentlig... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Myrevolution gir ut smaksprøver om du sender dem en mail Det er sikkert flere enn dem som gjør det også. Hvis ikke så kan du konfrontere dem med at andre kosttilskuddsleverandører gjør det. Endret 22. mars 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Det tror jeg at jeg skal gjøre. Skal sende mail til PF og høre om jeg kan få smaksprøve på sjokolade og jordbær. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Hva skal du kjøpe? Myse? Konsentrat? Smaksprøve sier lite, man kan brekke seg første uka, og like den fra uke 2--> Om flere vonde du smaker, bedre smaker de som er gode. Siden man skal ta disse shakene hver dag resten av livet så kan de ikke smake McDonalds/burgerking/yt , da spyr man etter 10 år. Jeg er ikke enig, men de som kan mat sier nå så. Så proteintilskudd skal smake brukbart, men nøytralt, ikke godt. Endret 22. mars 2010 av War Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jaha . Vel vel, blir bare 1 dag med styrke denne uka uansett. Skal gå 44 kilometer skirenn på søndag så skal hjem på Fredag. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Blir nok bare to for meg denne uka, og kanskje ingen neste uke pga ferie der det skjer mye annet. Knebøy og pute på stangen. Noen synspunkter? Synes det gjør mindre vondt, men stangen kommer lenger bak noe som gjør at det strekker litt mye i brystet. Samtidig er det vanskelig uten fordi jeg til tider har vonde kviser på ryggen. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Knebøy og pute på stangen. Noen synspunkter? Ustabilt . Hvordan vet du at du har stanga på rett plass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå