Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om de har noe bra proteiner på svinesund/nordby? Og hvordan prisen er i forhold til å bestille på nett?

Har ikke snør, aldri vært der :p. MEN! Fra tidligere diskusjon om protein tror jeg vi kom fram til at du heller burde bruke noen kroner ekstra da billigprotein smaker glava somregel... :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg liker norkost sitt veldig godt, hvertfall i forhold til Proteinfabrikken sitt syns jeg det smaker mye bedre (sjokolade begge to). Nå har ikke jeg finlest på hvilke små forskjeller som er mellom de to pulverne da jeg bare er en liten noob som sikkert drar nytte av dem uansett hvilket jeg velger :) Så jeg går etter smak atm.

Lenke til kommentar

Hva skal du kjøpe? Myse? Konsentrat?

Smaksprøve sier lite, man kan brekke seg første uka, og like den fra uke 2-->

 

Om flere vonde du smaker, bedre smaker de som er gode.

Siden man skal ta disse shakene hver dag resten av livet så kan de ikke smake McDonalds/burgerking/yt , da spyr man etter 10 år.

 

Jeg er ikke enig, men de som kan mat sier nå så.

Så proteintilskudd skal smake brukbart, men nøytralt, ikke godt.

Endret av War
Lenke til kommentar

Blir nok bare to for meg denne uka, og kanskje ingen neste uke pga ferie der det skjer mye annet.

 

Knebøy og pute på stangen. Noen synspunkter?

Synes det gjør mindre vondt, men stangen kommer lenger bak noe som gjør at det strekker litt mye i brystet. Samtidig er det vanskelig uten fordi jeg til tider har vonde kviser på ryggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...