Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke så veldig mange aktive treningslogger her, så er ikke sikkert de ser noen vits i å opprette en egen kategori for det. Men det har jo vært vurdert om det kommer flere logger etterhvert at de skal opprette en.

Men om det bare er 10-15 logger her så gjør jo ikke det så mye, siden da har man jo oversikten over alle.

Jeg har ikke logget fordi det ikke er en kategori for det. Om det kommer opp skal jeg begynne. Fin måte å få loggført treninger, få svar på spørsmål og få tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar

Ja helt til du klarer 30 sek på alle 3 sidene x 2.

Da er du meget sterk og legger inn en valgfri øvelse til.

For eks en med vekter.

Jeg klarer fint 30 sek på alle 3 sidene x 3 uten problemer, men jeg trodde ikke at jeg var så veldig sterk. Mulig jeg utfører det med litt feil teknikk da? Hvordan er egentlig korrekt planke-teknikk?

Jeg tenker det samme. Pleier å ta 30 sek på hver side for så å ta 1 min med magen ned. Står bra forklart her.

For å gjøre det tyngre kan du jo prøve å løfte armer og bein.

Lenke til kommentar

Hva syns dere om blodårer på jenter da?

Fikk trent i går da :) Riktignok ikke helt etter programmet, men fikk da gjort litt. Eksempelvis fikk jeg testet ut knebøy med 37,5 kg (forrige jeg gjorde var 35kg). Tok 8 rep med dette to ganger og det var ikke noe problem. Så når jeg kommer hjem skal jeg nok øke litt ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...