MrLuni Skrevet 19. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg trener samme dag som drikkingen. Skal innrømmet at jeg liker at jeg ser litt mer bøff ut da, men jeg driver ikke å flexer etter ei flaske eller noe sånt som alt for mange gjør. OG trening dagen derpå er fail.. 0 energi Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2010 Det er ikke så veldig mange aktive treningslogger her, så er ikke sikkert de ser noen vits i å opprette en egen kategori for det. Men det har jo vært vurdert om det kommer flere logger etterhvert at de skal opprette en. Men om det bare er 10-15 logger her så gjør jo ikke det så mye, siden da har man jo oversikten over alle. Jeg har ikke logget fordi det ikke er en kategori for det. Om det kommer opp skal jeg begynne. Fin måte å få loggført treninger, få svar på spørsmål og få tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 19. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2010 Noen som veit om et godt alternativ til roing? Maskinen har vært ødelagt, så har ikke fått gjort det i det siste... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2010 Foroverbøyd roing, eventuelt i Smithmaskin. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 19. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2010 Eller roing med manualer, enten liggende på benken eller stående med det ene kneet på benken og støtte med den andre armen. Bare søk etter dumbell- eller barbell row på youtube. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Hva er det som gjør at noen folk har ekstremt store blodårer som tyter ut og hvordan i søttan kan jeg klare å få mine blodårer til å tyte ut på en "pen" måte ? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Ha en veldig lav fettprosent og litt muskler. Det er dessuten forskjellig fra person til person. Jeg har alltid hatt veldig store blodårer, men jeg kjenner mange som er super skinny og ikke har en eneste synelig blodåre. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Nei altså, jeg har noen synlige blodårer nedover underarmene samt rundt biceps og noen på skuldrene. men de på biceps og skuldrene stikker ikke ut sånn som de på underarmen gjør. De på underarmen går helt berserk når jeg bruker armene . Barskt... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Ja, det er tøfft å ha synlige bodårer. Men det finnes grenser. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Det mener jeg og. Så en bodybuilder i går hvor det såg ut som om han var infisert med orm eller noe. Så ut som tjukke marker . Det er tøft når det er naturlig. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Ja helt til du klarer 30 sek på alle 3 sidene x 2. Da er du meget sterk og legger inn en valgfri øvelse til. For eks en med vekter. Jeg klarer fint 30 sek på alle 3 sidene x 3 uten problemer, men jeg trodde ikke at jeg var så veldig sterk. Mulig jeg utfører det med litt feil teknikk da? Hvordan er egentlig korrekt planke-teknikk? Jeg tenker det samme. Pleier å ta 30 sek på hver side for så å ta 1 min med magen ned. Står bra forklart her. For å gjøre det tyngre kan du jo prøve å løfte armer og bein. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Hvor tydelig blodårene dine er avhenger som sagt fra person til person. Noen har bare mer dyptliggende blodårer enn andre. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Hva syns dere om blodårer på jenter da? Fikk trent i går da Riktignok ikke helt etter programmet, men fikk da gjort litt. Eksempelvis fikk jeg testet ut knebøy med 37,5 kg (forrige jeg gjorde var 35kg). Tok 8 rep med dette to ganger og det var ikke noe problem. Så når jeg kommer hjem skal jeg nok øke litt ja Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 blodårer på jenter vil jeg plassere under tja... Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Klarer egentlig ikke helt å se for meg blodårer på jenter ;p Får nesten legge ut et eksempelbilde så blir det litt lettere. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Jeg trur det er jente. Endret 20. mars 2010 av War Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Nei, fy .. fine bryst...! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg for min del synes jenter ser best ut med lite definerte muskler. Kvinnelige bodybuildere ser bare ut som menn med pupper. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Trenger jo ikke ta det mest ekstreme man finner heller da Sier dere æsj til Kristine Weber også? Bilder fra kriweb.no Endret 20. mars 2010 av Juliess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå