Mikkel™ Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Det kan jo være enkelte som svetter som faen da. og det at de flyr rundt i singlet gjør vel ikke akurat saken noe særlig bedre Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Litt åpent ja, men jeg svetter ganske bra i tskjorte selv. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 ja, jeg er ganske bløt jeg og når jeg går til dusjen somregel Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Idag har jeg med skift så jeg kan bytte etter 4x4 når jeg skal trene styrke. Alt ryggen min var borti ble bløtt forrige gang. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Fordi damer i singlet distraherer oss karer alt for mye Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Om man svetter mye går det jo gjennom klærne uansett, og alle jeg har sett som svetter mye bruker håndkle Går vel like mye på den "gym skal være for alle, og vi skal ikke støte dem som har mindre muskler enn deg" kanskje? Jeg ser jo absolutt det argumentet, men samtidig ikke. Det er jo de som uansett bruker så trange tskjorter at de like gjerne kunne gått nakne. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Haha det at skjorta er så trang at den nesten revner er helt på trynet. Og dei mannfolka som trener styrke i tights! lol! Skjønner om dei driver med med sykkling på treninga osv, men når edle deler vises under styrketreninga, da er grensatøyd altso! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ler du av de som trener i styrkedrakt og eller ? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 nei nei absolutt ikke, har bare opplevd nå og da at upassende klær på mannfolk ikke passer helt inn i styrketreningen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 men er helt enig, sykkelshorts er kvalmt Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 kommer ann på det da egentlig syns jeg Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Så du synes ikke rumpa mi er sexy? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg bryr meg ikke om jeg ser en fyr i sykkeltights på trening. Føler det faktisk mer ukomfortablet om jeg selv må bruke en tights, hehe.. Skal jo kjøpte meg ny treningsbukse nå, og sliter skikkelig med å bestemme meg for hva slags. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Gasp-tøyet er fint, koster litt men strekker seg i dype knebøy. Har allerede raknet ei brok. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ser den ja. De selger Gasp på Proteinfabrikken sine sider. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Æsj, er skikkelig dårlig på avgjørelser fra før av. Hjelper ikke at det er en drøss forskjellige bukser å velge mellom Har lurt litt på en som går til rett under knærne, men da får jeg jo stresset med å ikke ha hårete legger på trening, haha. Så burde vel bare gå for en som går hele veien ned. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Gå for en som ikke henger igjen når man setter seg på huk. En glatt en på innsiden iallefall. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg kjøpte en umbroshorts som går rett nedefor knærne og sklir opp når jeg setter meg på huk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå